اطلاعات تماس
  • 071363*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804223845412057

مهاجرت و افزایش 64 درصدی رشد جمعیت استرالیا

کد: 139804223845412057

http://bit.ly/2LnLtyl

، شیراز , (اخبار رسمی): طبق گزارش‌های اداره‌ی آمار استرالیا، جمعیت این کشور در سال 2019 به 09/25 میلیون نفر رسیده است. این در حالی است که نتایج سرشماری‌های سال 2011 نشان می‌دهد جمعیت استرالیا در آن سال، 5/21 میلیون نفر بوده است.

مهاجرت و افزایش 64 درصدی رشد جمعیت استرالیا
مهاجرت و افزایش 64 درصدی رشد جمعیت استرالیا

به گزارش رهپویان مهاجر یکی از عواملی که سبب رشد جمعیت استرالیا می‌شود، مهاجرت است. نرخ رشد جمعیت استرالیا از اواسط دهه‌ی 2000 به این سو افزایش قابل توجهی داشته است. آمارها نشان می‌دهد 64 درصد از افزایش رشد جمعیت این کشور، به دلیل مهاجرت شهروندان کشورهای دیگر به استرالیا بوده است.

طبق گزارش‌های اداره‌ی آمار استرالیا، جمعیت این کشور در سال 2019 به 09/25 میلیون نفر رسیده است. این در حالی است که نتایج سرشماری‌های سال 2011 نشان می‌دهد جمعیت استرالیا در آن سال، 5/21 میلیون نفر بوده است.

استرالیا از نظر مساحت، ششمین کشور وسیع دنیاست اما به‌رغم مساحت زیاد این کشور، تراکم جمعیت در این کشور بسیار پایین و معادل 3 نفر در هر مایل مربع است. همین عامل سبب شده تا جمعیت این کشور، یکی از کشورهایی باشد که پراکندگی جمعیت در آن بسیار زیاد است.

مهاجرت و افزایش 64 درصدی رشد جمعیت استرالیا

نِیلاسکات، مدیر دفترِ آمار مهاجرین می‌گوید که در سال 2018، بیش از 7 میلیون مهاجر در این کشور زندگی می‌کرده‌اند. طبق آمارهای موجود، 29 درصد از تمام جمعیت ساکنینِ استرالیا، در خارج از این کشور به دنیا آمده‌اند. استرالیا جامعه‌ای چندفرهنگی و متشکل از مردمان کشورهای مختلف جهان دارد. آقای اسکات می‌گوید که جامعه‌ی استرالیا، تکثر فرهنگی خود را همواره حفظ کرده است. با این حال، 18 میلیون نفر از استرالیایی‌ها زاده و بزرگ‌شده‌ی خود استرالیا هستند.

در فاصله‌ی ژوئن 2017 تا ژوئن 2018، حدود 526000 نفر وارد استرالیا شده‌اند و 289000 نفر این کشور را برای اقامت در کشورهای دیگر، ترک کرده‌اند. 62 درصدِ تمام مهاجرینی که در این سال وارد استرالیا شده‌اند، ویزای موقت داشته‌اند که از این میان، 30 درصد آن‌ها با ویزای تحصیلی وارد استرالیا شده‌اند.

در سال 2018، حدود 30.000 نفر از شهروندان نیوزلند، زندگی خود را به استرالیا انتقال داده‌اند. در همین سال، 23.000 نفر از شهروندان نیوزلند نیز زندگی خود را از استرالیا به کشورهای دیگر منتقل کرده‌اند.

رشد جمعیت استرالیا، در استان‌ها، ناحیه‌ها و مناطق مختلف این کشور، بسیار متغیر و متفاوت از یکدیگر بوده است. جمعیت شهروهای بزرگ، رشد بسیار چشمگیری داشته اما در نواحیِ منطقه‌ای و کوچک‌تر، رشد جمعیت، پایین بوده است. سیدنی، مبلون و پِرث بیشترین رشد جمعیتِ ناشی از مهاجرت را در ده سال گذشته داشته‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی مهاجرتی رهپویان مهاجر آتی نگر

موسسه حقوقی مهاجرتی رهپویان مهاجر آتی نگر به شماره ثبت ۴۵۵۷۴ به عنوان یک موسسه قانونی ثبت شده تحت مدیریت دکتر غلامرضا سلطانفر وکیل پایه یک و با سابقه و مبرز دادگستری و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و با برخورداری از یک تیم حقوقی و اداری و دفتری منسجم و متشکل از وکلا و مشاوران باتجربه دادگستری و پر سابقه مهاجرتی و با داشتن موسسه مهاجرتی مستقر در تورنتو کانادا، تهران و شیراز و با برخورداری از تیم حقوقی و اداری مقیم در کانادا و داشتن کارگزاران مستقیم و موثق در دیگر کشورها و با رویکردی نوین و متفاوت و نگرشی مشتری مدارانه و توام با صداقت و احترام و با اشراف و اطلاعات کامل نسبت به آخرین و جدیدترین قوانین و مقررات و تشریفات اداری مربوط به حوزه مهاجرت و با اطلاع کامل از شیوه های مختلف مهاجرتی و اقامتی و با ملحوظ نمودن شرایط متقاضیان مهاجرت بهترین گزینه و شیوه اقدام را برای مشتریان خود انتخاب نموده و تا پایان مسیر و حتی پس از صدور کارت اقامت مشتریان خود را همراهی کامل خواهد نمود.

اطلاعات تماس
  • 071363*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون