اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804223847912475

دکوراسیون پذیرایی و قسمت‌های مختلف منزل

کد: 139804223847912475

http://bit.ly/2lmpsnG

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به وسعت منزل و شکل ظاهری پذیرایی می‌توان قسمت‌های مختلف را با ایده‌های متنوع تغییر داد.

دکوراسیون پذیرایی و قسمتهای مختلف منزل-مبل افرا
تولیدی مبل افرا -تولیدی مبل ال-تولیدی مبل راحتی

راحتی و آسایش اولین و مهم ترین نکته در دکوراسیون اتاق پذیرایی،  است. وسعت زیاد و ارتفاع بلند اتاق پذیرایی هموار یک چالش برای این فضاها در طراحی داخلی است.

 ۱– استفاده از  گل وگلدان گیاه بزرگ

در گوشه‌های اتاق پذیرایی با ارتفاع عمودی بلند می‌توان از گلدان گیاه با شاخ و برگ بلند استفاده کرد. اگر فضای از نور کافی برخوردار نیست در انتخاب نوع گیاه باید دقت کرد

۲– از دو رنگ برای دیوار استفاده شود

از دو رنگ با تناژ نزدیک به هم برای دیوارها استفاده شود. این کار به نوعی با فریب چشم، ارتفاع دیوار اتاق پذیرایی را کوتاه تر و سقف پایین‌تر به نظر می‌رسد.

۳–کاهش فاصله بین میز و مبلمان

اگر فاصله زیاد بین مبلمان و میز پذیرایی وجود دارد باید از میز بزرگتر استفاده شود. برای این کار می‌توان از میزهای عثمانی مطابق دکوراسیون استفاده شود.

۴– از نیمکت استفاده شود

می‌توان فاصله خالی را با صندلی‌های کوچک چند منظوره یا نیمکت پر کرد.

۵– تقسیم اتاق نشیمن در دکوراسیون اتاق پذیرایی

می‌توان اتاق نشیمن را به دو بخش با سطح متفاوت تقسیم کرد. در یک بخش مبلمان اصلی و در بخش دیگر صندلی و میز با ابعاد کوچکتر قرار داد. استفاده از یک میز کنسول با پایه‌های بلند نیز برای تقسیم بندی مناسب است.

۶– مبلمان L شکل در دکوراسیون اتاق پذیرایی

مبلمان L شکل برای یک فضای نشیمن بزرگ و مدرن بسیار مناسب است. می‌توان با قرار دادن مبلمان L شکل بین فضای پذیرایی و ناهار خوری، این دو فضا را جدا کرد.

۷– پر کردن فضای پای دیوارها

در اتاق پذیرایی بزرگ بیشتر مبلمان و میزها در مرکز قرار دارند. این کار فضای باز زیادی را در کنار دیوارها ایجاد می‌کند. می‌توان از میزهای کنسول و یا نیمکت با صندلی‌های کناری برای پر کردن این بخش استفاده کرد. قرار دادن قاب‌ های عکس در کنار هم و نیز در ارتفاع به این فضا کمک خواهد کرد.

۸– ایجاد فضاهای صمیمی در اتاق پذیرایی

از گروه‌های مختلف سنی در اتاق نشیمن پذیرایی می‌شود. شاید قرار دادن میز و صندلی کوچک و ایجاد یک فضای دو نفره صمیمی پای دیوار گزینه مناسبی باشد.

۹– محل نشستن دوم ایجاد شود

بعد از پر کردن همه مناطق اتاق پذیرایی شاید یک گوشه خالی هنوز وجود داشته باشد. می‌توان با قرار دادن یک صندلی یا کاناپه یک نفره فضایی برای مطالعه و استراحت ساخت.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولیدی مبل راحتی و خرید مبل ال می‌توانند به سایت مبل افرا به آدرس moblafra.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبل افرا

ما عقیده به کار داریم. عقیده داریم کار برای ما پول در می‌آورد. شیوه بسیاری از همکارنمان را نمی‌پسندیم که می‌خواهند از یک دست کار تمام خرج زندگی‌شان را در بیاورند. این را دوست نداریم. باید کار برای ما مشتری بیاورد و مشتری برای ما سود. هر کسی یک جور زندگی می‌کند، اساس نامه زندگی ما هم اینطور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل