اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806063996112475

انتخاب رنگ مناسب تختخواب عروس

کد: 139806063996112475

http://bit.ly/2ZymjQ6

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین انتخاب عروس خانم‌ها برای اتاق خواب، تختخواب عروس سفید رنگ است که دکوراسیون شیک و زیبایی را ایجاد می‌کند.

انتخاب رنگ مناسب تختخواب عروس
تولیدی سرویس خواب دو نفره -مبل افرا

رنگ سفید یکی از رنگ‌های آرامش بخش است که می‌توان به منظور طراحی تختخواب اتاق خواب زیبا از آن استفاده کرد. این رنگ در اتاق خواب حس خوشایندی ایجاد می‌کند. برای آغاز زندگی مشترک زوج‌های جوان به دنبال خرید جهیزیه هستند. یکی از ملزومات ضروری در جهیزیه عروس انتخاب سرویس خواب است.

سرویس خواب سفید رنگ برای عروس خانم‌ها

بسیاری از زوج‌های جوان برای انتخاب سرویس خواب عروس رنگ سفید را در نظر می‌گیرند زیرا این رنگ زیبایی منحصر به فردی دارد و فضاهای کوچک را بزرگ تر نشان می‌دهد، همچنین این رنگ پیام آور زندگی شاد و خوشبختی در ادامه راه است.

سفید در در سبک طراحی مدرن به این دلیل که نمای دکوراسیون را ساده و آرام نشان می‌دهد کاملا هم خوان است و ست کردن لوازم اطراف با ان به اسانی انجام می‌شود .

تختخواب دو نفره عروس از قطعات زیادی مانند پاتختی، دراور و میز و صندلی آرایش تشکیل شده است که دکوراسیون اتاق را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

برخی از تخت خواب‌های دو نفره و قطعات آنها سایز بزرگی دارند و بیشتر فضای اتاق را می‌گیرند. برای جلوگیری از شلوغ و گرفته شدن فضا، بهترین کار انتخاب رنگ سفید برای سرویس‌های خواب است.

افرادی که تمایل به سرویس خوابی لوکس برای منزل خود دارند و می‌خواهند بسیار زیبا و مدرن به نظر برسد تخت خواب سفید رنگی را انتخاب کنند که طرحی ساده با خطوط مستقیم و بدون هیچ نقش و نگار اضافه‌ای داشته باشد و پایه‌های میز سرویس خواب هم از جنس استیل ساده باشد.

سرویس خواب سفید رنگ شیک و ساده

برای دکوراسیون اتاق خواب بهتر است از ترکیب رنگ سفید و خاکستری استفاده شود و دیوارها به رنگ خاکستری درآیند. این رنگ به خوبی با سفید مچ می‌شود و ظاهری بدور از یکنواختی پدید می‌آورد.

افرادی که سبک کلاسیک و سنتی دوست دارند می‌توانند از تخت خواب‌های سفید رنگی استفاده کنند که تزیینات و طرح‌های زیادی در قسمت بدنه و فریم دارند.

این نمونه از زیباترین طرح‌های کلاسیک تختخواب دو نفره است و برای اتاق‌هایی با طراحی سنتی با فضایی بزرگ، بسیار مناسب است .

برای دکوراسیون اتاق خواب می‌توان سفید را به راحتی با رنگ‌های دیگر مچ کرد اما ترکیب سفید با رنگ بژ بسیار زیبا و شکیل خواهد شد.

سرویس خواب چرمی

یک طرح ساده و امروزی برای تختخواب دو نفره سفید که در آپارتمان‌های کوچک به راحتی جا می‌شود و فضای کمی اشغال می‌کند سرویس خواب‌هایی هستند که سایز تخت آنها کوچک‌تر است و لوازم جانبی کمتری دارند اما فضای ذخیره سازی آنها زیاد است و تمام نیازها را بر آورده می‌کنند .

به روی قسمت انتهایی و تاج تخت این تخت‌های خواب پوشش چرمی دوخته شده که کثرا طرحی مانند لمسه دوزی داشته، که در دکوراسیون‌های لوکس و فاخر دیده می‌شود.

سرویس خواب مدرن

افرادی که دوست دارند از ترکیبی از سبک‌های مختلف در تختخواب سفید خود استفاده کنند سرویس خوابی را انتخاب کنند که وسایل تزیین بسیار کمی داشته و فقط به حاشیه‌های طرح دار بدون فریم تخت و کشوهای میز و پاتختی بسنده شده باشد.

این  به طرح‌های مدرن نزدیک تر است و به جز تخت خواب میز پاتختی و آرایش نیز ساده هستند و جای کمتری می‌گیرند، کشوی دراور هم ارتفاع زیاد با طول و ضخامت کم دارد که بسیار مناسب فضاهای کوچک است. برای انتخاب رو تختی بهترین رنگ ترکیب آبی ملایم با سفید و یا صورتی بسیار ملایم است که جلوه‌ای زیبا را به ارمغان می‌اورد و نیز زیبایی زیادی دارد .

سرویس خواب سلطنتی

یکی از زیباترین مدل‌ها برای اتاق خواب عروس و دامادها انتخاب تختخواب سلطنتی سفید است. افرادی که از لحاظ مالی مشکلی ندارند و اتاق خوابی بزرگ دارند این مدل زیبا را انتخاب کنند تا اتاق خواب آنها منحصربفرد و شکیل و زیبا به نظر برسد.

تخت خواب سلطنتی با تاج چرم طبیعی و همچنین تزیینات بسیار زیبای منبت کاری شده بروی فریم و پایه‌های بدنه، جلوه‌ای بسیار لوکس و شیک در دکوراسیون اتاقتان ایجاد می‌کند.

در این مدل زیبا میزپاتختی، میز آرایش و دراور نیز طراحی سلطنتی زیبا و مشابه با تخت خواب دارند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر ودیدن جدیدترین مدل سرویس خواب کلاسیک سفید می‌توانند به سایت مبل افرا به ادرس moblafra.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبل افرا

ما عقیده به کار داریم. عقیده داریم کار برای ما پول در می‌آورد. شیوه بسیاری از همکارنمان را نمی‌پسندیم که می‌خواهند از یک دست کار تمام خرج زندگی‌شان را در بیاورند. این را دوست نداریم. باید کار برای ما مشتری بیاورد و مشتری برای ما سود. هر کسی یک جور زندگی می‌کند، اساس نامه زندگی ما هم اینطور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار