اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805173937412475

راهنمای خرید تخت خواب دو نفره چوبی

کد: 139805173937412475

http://bit.ly/31yrDV4

، تهران , (اخبار رسمی): برای خرید تخت خواب دو نفره چوبی بهتر است از یک فروشنده کاربلد مشاوره گرفته شود. یعنی کسی که راهنمایی خوبی ارائه دهد تا بتوان تخت خواب دو نفره چوبی مورد علاقه‌ را خرید. این فردی باید در کار خود استاد باشد. تولید را بشناسذ، جنس را به خوبی بشناسد و با چم و خم کار آشنا باشد.

راهنمای خرید تخت خواب دو نفره چوبی
تولیدی سرویس خواب دو نفره -مبل افرا

سبک ساخت تخت خواب‌ها را می‌توان به دو بخش کلاسیک و مدرن به صورت کلی تقسیم کرد. برای طراحی داخلی هر فضایی در ابتدا یک سبک انتخاب می‌شود و مبلمان طبق آن انتخاب خواهند شد.

برای خرید تخت خواب دو نفره چوبی بهتر است آن را از جای خوب که بورس باشد تهیه کرد. اما چیزی که مهم‌تر از جای آن است که بورس باشد یا نباشد این است که از یک فروشنده بسیار دانا مشاوره گرفته شود. یعنی کسی که بتواند راهنمایی لازم را برای تخت خواب دو نفره چوبی مورد علاقه‌ ارائه دهد. این فرد باید در کار خود استاد باشد. تولید را بشناسد،  با چم و خم کار آشنا باشد

علاوه بر آن خودش یک مصرف کننده حرفه‌ای باشد و مشکلات کار را بداند. خریدار را با همه واقعیت روبه‌رو کند، خوب است که راست بگوید. اگر ممکن است در آینده با تخت خواب دو نفره مشکلی وجود داشته باشد به خریدار گوشزد کند تا اگر نتوان آن را از بین برد، حداقل خود را برای مقابله با آن آماده کرد.

عواملی که روی انتخاب‌های خرید سرویس خواب دو نفره اثر می‌گذارد چند دسته است. برای بسیاری از افراد مخصوصاً در این زمانه که شرایط اقتصادی سخت است فیلتر اول ذهنی‌شان قیمت  تختخواب دو نفره است. همه سعی می‌کنند از بین تخت خواب دو نفره چوبی آنهای را که که با جیب‌شان متناسب است زیباتر و پرکاربردتر را انتخاب کنند. تخت خواب‌های دو نفره بسته به اجناس و مصالحی که در آن استفاده می‌شود قیمت‌شان کم و زیاد می‌شود.

تاریخچه ساخت تخت خواب دو نفره  نه به چند صد سال قبل بلکه به چند میلیون سال و به زمان غار نشینی باز می‌گردد. در آن زمان از پوست حیوانات روی قطعات سنگ استفاده می‌شد تا سطح نرم تری برای خوابیدن ایجاد شود.

کم کم انسان برای رفع نیاز خود ابزارهای مختلفی را اختراع کرد و به همین واسطه تغییرات زیادی در مبلمان مختلف از جمله تخت خواب‌های دو نفره به وجود آمد. تخت خواب‌ها به صورت امروزی در دوران مصر باستان و یونان باستان ساخته شد و از آن به بعد بیشتر به راحتی تخت خواب‌ها فکر شد. انواع مختلف تخت خواب دو نفره در دوره‌های مختلف تاریخ با توجه به سبک‌های به وجود آمده ساخته شد و امروزه می‌توان از مدل‌های زیادی به فراخور آن چیزی که در فضا نیاز است استفاده کرد. در هر دوره‌ای بنا به نیاز و امکاناتی که در آن وجود داشت و طبق سلایق افراد تخت خواب‌های مختلفی ساخته می‌شد، امروزه می‌توان از این طرح‌ها برای فضاهای داخلی استفاده کرد و از تخت خواب‌ها به عنوان یکی از مبلمان اصلی در فضا بهره برد.

سبک ساخت تخت خواب‌ها را می‌توان به دو بخش کلاسیک و مدرن به صورت کلی تقسیم کرد. برای طراحی داخلی هر فضایی در ابتدا یک سبک انتخاب می‌شود و مبلمان طبق آن انتخاب خواهند شد. شناخت سبک‌های مختلف تخت خواب می‌تواند باعث شود تا بتوان بهترین انتخاب را برای فضا داشت.

تخت خواب‌های کلاسیک ظاهر مشخصی دارند. تخت خواب‌های کلاسیک خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. این تخت خواب‌ها عمدتا از چوب ساخته شده‌اند و یکی از ویژگی‌های اصلی آن کنده‌کاری‌ها و منبت کاری‌های روی چوب است. این منبت کاری‌ها به نقوش مختلفی مانند نقوش گیاهی ایجاد می‌شود. در برخی از تخت خواب‌های کلاسیک لمسه‌دوزی روی قسمت های پارچه‌ای ایجاد می‌شود. تخت خواب‌های کلاسیک معمولا تاج بزرگی دارند و با شکوه به نظر می‌رسند. از این تخت خواب‌ها در فضاهای لوکس استفاده می‌شود.

تخت خواب‌های مدرن معمولا ظاهری هندسی دارند و در ساخت آنها از تزئینات زیادی استفاده نمی‌شود. امکانات مختلفی در تخت خواب‌های مدرن ایجاد می‌شود و این تخت خواب‌ها می‌توانند در انواع تاشو و… باشند. در این نوع از تخت خواب‌ها از متریال مختلف در ترکیب با هم نیز استفاده می‌شود. تخت خواب‌های مدرن می‌توانند از جنس چوب، فلز، ام دی اف و… باشند. در برخی از تخت‌خواب‌های مدرن از خطوط منحنی نیز استفاده می‌شود. طرح تخت خواب‌های مدرن محدودیتی ندارد و چهارچوب خاصی برای آن تعیین نشده است. به همین خاطر این نوع تخت خواب تنوع زیادی در طرح، رنگ و ابعاد و اندازه دارد.

تخت خواب‌های مدل فرانسوی معمولا یادآور فضاهای خیال انگیز قصرهای پادشاهی موجود در رمان‌ها است. این تخت خواب‌های لوکس و سلطنتی می‌توانند در فضاهای کلاسیک خودنمایی کنند. تخت خواب‌های فرانسوی فرم‌های کلاسیکی دارند که به صورت تاج‌های مشخص در آن دیده می‌شود. تزئینات طلایی و کنده کاری‌های فراوان از دیگر ویژگی‌های تخت خواب‌های فرانسوی است. این نوع تخت خواب‌ها معمولا با رنگ چوب روشن ساخته می‌شود و طرح‌های صدفی شکل را در آن‌ها می‌توان مشاهده کرد. از تخت خواب فرانسوی می‌توان در کنار یک لوستر زیبا و پرده فاخر در اتاق خواب خود استفاده کرد و احساس حضور در قصر را داشت.

تخت خواب دو نفره  انگلیسی معمولا رسمی‌تر و خشک‌تر هستند. این تخت خواب‌ها تزئینات طلایی و طرح‌های گل و پیچک و… ندارند. تخت خواب‌های انگلیسی معمولا از جنس چوبی بوده و خراطی‌هایی روی آنها صورت گرفته است. کار روی چوب و کنده کاری‌ها در این مدل‌ها معمولا زیاد دیده نمی‌شود اما در برخی از تخت‌ها می‌توان لمسه دوزی را مشاهده کرد. تخت خواب دو نفره  – انگلیسی تابع سبک‌های موجود در مبلمان آنها است. می‌توان قطعات خرای شده در سبک کویین آن را در برخی از تخت خواب دو نفره انگلیسی مشاهده کرد. یا می‌توان پایه‌های صاف و باریک به سبک جورجین را دید. تخت خواب‌های مدل انگلیسی ساده، جذاب و شیک هستند.

چرم یکی از موادی است که در صورت کیفیت خوب، هر روز به زیبایی آن افزوده می‌شود. تخت خواب‌های چرمی‌ می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای استفاده در فضاهای مدرن باشند. این تخت خواب دو نفره در مدل‌ها و شکل‌های مختلفی ساخته می‌شوند. از چرم‌ها با رنگ‌ها و بافت‌های مختلف می‌توان برای ساخت تخت خواب‌ها استفاده کرد. تخت خواب دو نفره چرم می‌توانند به عنوان گزینه ای مناسب برای اتاق خواب زوج های جوان به کار بروند. این نوع تخت خواب فضا را پویا، جذاب و هیجان انگیز می‌کنند.

در مدل‌های مختلف تخت خواب دو نفره می‌توان مدل‌هایی را مشاهده کرد که از دو یا چند متریال مختلف ساخته شده‌اند. این تخت خواب‌ها می‌تواند جذابیت خاصی در فضاهای مدرن داشته باشند  به عنوان مثال می‌توان برای تخت خواب از ترکیب چوب و چرم استفاده کرد. این ترکیب را می‌توان در تاج یا قسمت پایینی تخت مشاهده کرد. استفاده از این نوع تخت خواب دو نفره، می‌تواند باعث شود تا سایر اجزای اتاق نیز طبق همین متریال‌ها مورد استفاده قرار گیرند. به طور مصال از لوسترهای چوبی، آباژورهای چرمی و… می‌توان در کنار این تخت خواب دو نفره، استفاده کرد. طرح‌های مختلفی برای تخت خواب دو نفره، ترکیبی از نظر شکل و جنس وجود دارد که هر کدام از آنها می‌تواند فضایی خاص و جذاب برای اتاق خواب ایجاد کند.

برای اتاق خواب‌هایی که به شیوه ایرانی طراحی شده‌اند می‌توان از تخت خواب دو نفره ایرانی استفاده کرد. برای اینکه یک تخت خواب حس و حال ایرانی داشته باشد باید چه ویژگی‌هایی در آن وجود داشته باشد؟

یکی اینکه از عناصر و المان‌های ایرانی می‌تواند در آن استفاده شده باشد. استفاده از گره چینی‌ها، طرح‌های اسلیمی و… می‌تواند راه مناسبی برای ایجاد حس و حال ایرانی برای تخت خواب باشد. این طرح‌ها می‌تواند در طرح اصلی تخت خواب باشد یا به عنوان تزئینات در آن ایجاد شود. همچنین رنگ‌های استفاده شده در تخت خواب اهمیت بالایی دارد. می‌توان از ترکیب رنگ‌های خاکی و فیروزه‌ای یا سبز برای تخت خواب دو نفره استفاده کرد. علاوه بر این رو تختی‌ها نیز نقش مهمی در ایجاد حس و حال تخت خواب ایرانی ایفا می‌کنند.

جنس تخت خواب‌ها می‌تواند چوبی، ام دی اف، فلزی و… باشد. هر کدام  از این نوع از تخت خواب‌ها می‌تواند برای فضاهای مختلف مناسب باشند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تخت خواب استحکام آن است که برای استحکام بیشتر باید از متریال مرغوب استفاده شود. جنس تخت خواب‌ها می‌تواند بر اساس سبکی که برای فضا و اتاق خواب انتخاب شده، تعیین شود. به طور مثال اگر برای اتاق خواب دکوراسیون مدیترانه‌ای را انتخاب کرده‌اید می‌توان نوع خاصی از تخت خواب‌های چوبی یا ام دی اف را برای اتاق به کار برد. یا اگر دکوراسیون اتاق خواب مدرن است می‌توان از تخت خواب‌های فلزی استفاده کرد.

ابعاد تخت خواب دو نفره

تخت خواب  دو نفره ابعاد مختلفی دارند اما یک استاندارد برای همه آن‌ها وجود دارد. ابعاد تخت خواب باید به گونه‌ای باشد که افراد روی آن احساس راحتی داشته باشند. تخت خواب‌ها در ارتفاع‌های مختلفی ساخته می‌شوند. در برخی از تخت خواب‌ها که ارتفاع بیشتری دارند از فضای زیر تخت به عنوان کشو استفاده می‌شود. ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره را می‌توان ۲۰۰ سانتی‌متر در ۱۶۰ یا ۱۸۰ سانتی متر در نظر گرفت. تخت خواب‌ها با ابعاد مختلف برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و باید به محل قرارگیری تخت توجه کرد. در صورتی که فضا کوچک است از تخت‌ها با ابعاد کوچک‌تر باید استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبل افرا

ما عقیده به کار داریم. عقیده داریم کار برای ما پول در می‌آورد. شیوه بسیاری از همکارنمان را نمی‌پسندیم که می‌خواهند از یک دست کار تمام خرج زندگی‌شان را در بیاورند. این را دوست نداریم. باید کار برای ما مشتری بیاورد و مشتری برای ما سود. هر کسی یک جور زندگی می‌کند، اساس نامه زندگی ما هم اینطور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]