اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804253858310978

رونمایی از محصولات جدید کسرا در الکامپ 2019

کد: 139804253858310978

http://bit.ly/2ShNP2q

، اصفهان , (اخبار رسمی): علاقه مندان می‌توانند با بازدید از غرفه کسرا در الکامپ بیست و پنجم، با آخرین محصولات، تکنولوژی‌ها و راهکارها در حوزه منابع انسانی این شرکت از نزدیک آشنا شوند.

رونمایی از محصولات جدید کسرا در الکامپ 2019
شرکت مهندسی کسرا در الکامپ 2019

شرکت مهندسی کسرا ارائه کننده‌ی راهکارهای نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه‌ی منابع انسانی علاقه مندان را به بازدید از غرفه این شرکت در نمایشگاه الکامپ دعوت می‌کند..

در این نمایشگاه که در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در سالن ۳۱A، غرفه ۱۶۸ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸، در محل نمایشگاه دائمی تهران برگزار می‌شود برنامه‌های ویژه‌ای برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است.

این مجموعه با رونمایی از آخرین محصولات و راهکارهای خود که حاصل تلاش بی وقفه کارشناسان و متخصصان شرکت است مقدم عزیزان را گرامی می‌دارد.

 در الکامپ امسال از به روز ترین و پیشرفته ترین نرم افزارها در زمینه‌ی حضور و غیاب ابری با نام اتنسی و نیز نرم افزار حضور و غیاب بر اساس موقعیت مکانی با نام کسرا آوید، رو نمایی می‌شود.

همچنین می‌توان با حضور در این نمایشگاه از جدیدترین نسخه‌های نرم افزارهای مختلف کسرا که هر ساله به روز رسانی می‌شوند مانند سیستم رزرواسیون امکانات رفاهی، نسخه های جدید نرم افزار حضور و غیاب، نرم افزار تغذیه، سیستم ماموریت و سیستم کارانه و غیره بازدید به عمل آورد.

شرکت مهندسی کسرا  میزبان حضور گرم بازدیدکنندگان گرانقدر در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۱۹) است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و دنبال کردن کسرا در الکامپ 2019 می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس www.kasraco.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی کسرا

شرکت مهندسی کسرا؛ ارایه کننده راهکارهای جامع تحت وب در حوزه منابع انسانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]