اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804263862211582

ارائه خدمات تضمینی سئو با بازگشت وجه به صورت کامل

کد: 139804263862211582

http://bit.ly/2Sv5GTo

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات حرفه‌ای سئو تضمینی توسط شرکت ایران نتورک ارائه می‌شود. ایران نتورک برای ارائه خدمات هر چه بهتر، در صورت عدم رسیدن کاربر به نتیجه مورد نظر، تمام مبلغ را به مشتری پس می‌دهد.

سئو تضمینی
خدمات حرفه ای سئو تضمینی با ضمانت بازگشت وجه به صورت کامل

سئو تضمینی سایت از بهترین خدماتی است که یک شرکت برای جلب اعتماد و اطمینان مشتریان خود ارائه می‌دهد. انجام خدمات 100درصد تضمینی سئو برای وبسایت از بزرگ‌ترین افتخارات شرکت ایران نتورک است.

این شرکت با بازگشت تمام وجه مشتریان خود در صورت عدم رضایت اعتماد و اطمینان را برای آن‌ها ایجاد کرده است. پکیج سئو تضمینی وب سایت ایران نتورک به این صورت است که ابتدا سایت به صورت کامل آنالیز و بررسی می‌شود، سپس راهکارها و پیشنهادات ویژه‌ای برای کسب نتیجه بهتر کسب و کار ارائه می‌شود. آنگاه قراردادی تنظیم می‌شود که در آن به صورت کاملا واضح قید می‌شود که در صورت عدم رسیدن به نتیجه مورد نظر، کل مبلغ بدون هیچ کم و کاستی به مشتری برگردانده می‌شود.

ایران نتورک همچنین برای رضایت بیشتر مشتریان نوع پرداخت هزینه را برعهده خودشان می‌گذارد، به عنوان مثال شخص می‌تواند نصف مبلغ را ابتدای قرارداد و مابقی آن را بعد از رسیدن به نتیجه دلخواه بپردازد و یا به صورت قسطی هر ماه مقداری از آن را پرداخت کند.

همچنین لازم به ذکر که شرکت ایران نتورک در قرارداد، تضمین قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را می‌دهد و همواره سعی دارد دقیقا مطابق با نیاز و بودجه مشتری عمل کند.

موضوع ضمانت در هر مبحثی لازم و ضروری می باشد به صورتی که وقتی در رابطه با یک خدمات ضمانت داده می شود، اعتماد زیادی از جانب کارفرما به مشتری داده می شود، به خصوص اگر این ضمانت به صورت کتبی داده شود.

امروزه شرکت‌های بسیار زیادی در زمینه سئو تضمینی فعالیت می‌کنند، اما اغلب آن‌ها، ضمانت بازگشت وجه را به صورت کتبی نمی‌دهند، در حالی که ایران نتورک به صورت کاملا کتبی با شرکت و شخص قرارداد سئو تضمینی می‌بندد. قیمت سئو تضمینی این شرکت مقدار دقیقی ندارد و بسته به نوع کلمه کلیدی، میزان رقابت آن و نوع کسب و کار تعیین می‌شود.

خدمات حرفه‌ای سئو تضمینی وبسایت توسط ایران نتورک

شرکت ایران نتورک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در امر سئو و بهینه‌سازی سایت به صورت صد در صد تضمینی سایت را در صفحه اول گوگل قرار می‌دهد و کسب و کار را به بهترین نتیجه و پیشرفت می‌رساند. علاوه بر این در تمام مدتی که فرآیند سئو و بهینه‌سازی سایت انجام می‌شود می‌توان با کارشناسان این مجموعه تماس داشت و از آن‌ها گزارش عملکرد خواست، همچنین می‌توان برای افزایش مشتریان و فروش خود از راهنمایی‌های بسیار موثر و کاربردی برخوردار شد. هدف ایران نتورک در پروژه تضمینی سئو تنها قرار دادن برند در صفحه اول گوگل نیست، بلکه به فکر افزایش فروش و مشتریان است و تلاش می‌کند تا درآمدزایی را چندین برابر کند. همچنین تمامی فعالیت‌هایی که برای رسیدن به نتیجه مطلوب انجام می‌شود براساس قوانین و استانداردهای گوگل بوده و به هیچ وجه از فعالیت‌های کلاه سیاه استفاده نمی‌شود.

چه ملاک‌هایی را برای اعتبار یک شرکت سئو باید در نظر گرفت؟

  • ثبت رسمی شرکت سئوکار: اولین موضوعی که قبل از هر چیز باید در نظر گرفت، داشتن ثبت رسمی شرکت است. شرکت‌هایی که کد اقتصادی و شماره ثبت دارند برای خود اعتبار بالایی ایجاد می‌کنند. به عبارتی شرکت‌های ثبتی همواره برای مشتریان قابل اعتمادتر خواهند بود.
  • داشتن نمونه کارهای عالی و موفق: ارائه نمونه کارهای موفق از سوی شرکت سئو نشان‌گر مهارت و تبحر یک شرکت در امر سئو است. شرکت ایران نتورک با سال‌ها سابقه موفق نمونه‌های بسیار زیادی را برای ارائه دارد و همواره مفتخر است که به مشتریانی خدمات ارائه داده که اکنون تبدیل به بزرگترین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در میان رقبای خود شده‌اند و امروزه شهرت و آوازه بسیاری برای خود ایجاد کرده‌اند.

SEO تضمینی به معنای شناساندن وبسایت به موتورهای جستجو به خصوص گوگل است و یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که باید بر روی یک سایت انجام شود. این پروسه مهم کمک می‌کند تا فعالیت‌ها و کسب و کار را براساس استانداردهای گوگل و الگوریتم‌های آن پیاده سازی کرد. این امر تنها به کمک تیم متخصص و با تجربه سئوکار امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات تضمینی سئو می‌توانند با شماره 09126863580 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ایران نتورک

شرکت ایران نتورک با تجربه ده ساله خود در زمینه سئو و طراحی سایت آماده ارائه انواع خدمات سایت از جمله طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت برای انواع کسب و کار های شما، سئو تضمینی، سئو کلی، بک لینک، دیجیتال مارکتینگ و... به شما هموطنان عزیز می باشد. شرکت ما با ارائه سئو و طراحی سایت کاملا اصولی و متناسب با استاندارهای موتور جستجوگر گوگل می تواند در کمترین زمان شما را در صدر نتایج جستجو در کلمات کلیدی مورد نظر شما قرار دهد. ایران نتورک برای انجام کلیه خدمات خود به شما تضمین کیفیت و پشتیبانی رایگان می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی