اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803263769911582

طراحی سایت شرکتی ارزان و تضمینی

کد: 139803263769911582

http://bit.ly/2RkDrGL

، تهران , (اخبار رسمی): از مهم‌ترین مزیت طراحی یک سایت شرکتی این است که موجب ارتقای قابل ملاحظه‌ای از بازارهای هدف و کسب و کارها می‌شود. در صورتی که یک سایت شرکتی با استراتژی درست و مشخصی طراحی شود این امر موجب افزایش مشتری، فروش و ارتباطات خواهد شد و این نشان دهنده پیروزی در تجارت است.

طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی ارزان و حرفه ای توسط طراحان ایران نتورک

طراحی سایت شرکتی یکی از مهم ترین تصمیمات یک شرکت برای معرفی خدمات و توسعه فروش به شمار می‌آید

طراحی سایت شرکتی اغلب به منظور افزایش فروش، افزایش تعداد مشتریان، توسعه و گسترش کسب و کارها انجام می‌شود. تمامی شرکت‌های خصوصی که در هر زمینه‌ای مشغول به کار هستند می‌توانند با در اختیار داشتن یک سایت کاملا حرفه‌ای محصولات و خدمات خود را در فضای اینترنت به همه معرفی کنند. امروزه اغلب صاحبان کسب و کار ترجیح می‌دهند خدمات و محصولات خود را در فضای اینترنت معرفی کنند، زیرا معرفی خدمات یک سازمان یا یک شرکت در اینترنت هیچ محدودیت مکانی و زمانی ندارد.

به عنوان مثال شرکتی که تولید کننده لوازم خانگی است، اگر تنها از طریق یک فروشگاه یا دفتر محصولات خود را به فروش برساند قطعا نمی‌توان مشتریان زیادی داشته باشد ولی اگر با طراحی سایت شرکتی و یا فروشگاهی محصولات خود را در فضای اینترنت به نمایش بگذارد می‌تواند توجه میلیون‌ها مخاطب را به خود جلب کرده و با پیاده سازی سئو و تکنیک‌های بازاریابی آنها را به مشتری تبدیل کند.

در واقع با طراحی یک سایت شرکتی این امکان فراهم می‌شود که هر فردی در شهرهای مختلف و یا حتی خارج از کشور محصولات و خدماتیرا ببیند و با کسب و کار در ارتباط باشد. بسیاری از افراد با کمترین بودجه و امکانات تنها با طراحی سایت شرکتی درآمدهای بالا کسب کرده‌اند و از این طریق فعالیت خود را گسترش داده‌اند. در عصر جدید که افراد نیازهای خود را از طریق اینترنت تامین می‌کنند داشتن یک سایت از الزامات معرفی خدمات و محصولات است.

یکی از مهم‌ترین ملاک‌های طراحی سایت شرکتی توجه به فاکتورها و الگوریتم‌های گوگل است. در صورتی که سایتی براساس این معیارها طراحی شده باشد، به سرعت وارد بازار رقابتی تجارت  شده و می‌تواند در کلمات کلیدی هدف در بالاترین رتبه موتورهای جستجو به خصوص گوگل قرار گیرد، همین امر باعث می‌شود مشتریان با سرعت بیشتری به یک سایت هدایت شوند.

هزینه طراحی سایت شرکتی براساس نوع عملکرد و فعالیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تعیین می‌شود. این که کارفرما چه انتظاری از سایت خود دارد و چه امکاناتی را برای خود لازم می‌داند، همگی در هزینه طراحی سایت شرکتی تاثیرگذار خواهد بود.

در طراحی سایت شرکتی چه امکاناتی باید وجود داشته باشد؟

صفحه تماس با ما: صفحه تماس با ما در طراحی یک سایت اهمیت بسیار زیادی دارد، باید حتما این موضوع را در نظر داشت که این صفحه به گونه‌ای طراحی شود که مشتریان بتوانند بدون هیچ دردسری و به سرعت با کسبو کار ارتباط برقرار کنند. در این صفحه لازم است  فرم‌های مربوط به آدرس و اطلاعات تماس، ساعات کاری، سوالات متداول و غیره به همراه یک گرافیک قابل درک قرار گرفته باشد.

امکان ایجاد صفحات نامحدود: یکی از اصلی‌ترین بخش‌های طراحی سایت شرکتی، ایجاد صفحات مناسب و اصولی است. معرفی توانمندی‌ها و افراد حقوقی شرکت، معرفی فعالیت‌های شرکت، صفحات درباره شرکت، اخبار، محصولات، مقالات و غیره قدرت و اعتبار شرکت را نشان می‌دهد. وجود تعداد زیادی صفحه در یک سایت اطمینان کاربران را افزایش می‌دهد.

طراحی ریسپانسیو: یکی از مهم ترین مسائلی که باید در طراحی وب سایت در نظر گرفت راحتی کاربر است. کاربر باید بتواند به راحتی با لبتاپ، تلفن همراه، تبلت و هر دستگاه دیگری از سایت بازدید کند و از خدمات و محصولات بهره مند شود.

ظاهر متناسب با برند: یکی از مهم ترین مسائل در طراحی یک سایت ظاهر آن است. در نظر گرفتن روانشناسی رنگ‌ها در طراحی، رنگ‌های سازمانی، استفاده از لوگوی سازمان وغیره موجب نمایش درست هویت سازمانی می‌شود.

طراحی سایت شرکتی یکی از مهم ترین تصمیمات یک شرکت برای معرفی خدمات و توسعه فروش به شمار می‌آید. مدیر فروش در هر شرکتی به وضوح می‌داند که برای موفقیت باید خدمات و محصولات خود را به تعداد زیادی از افراد معرفی کرد. در گذشته برای تحقق این امر باید هزینه‌های سنگینی پرداخت می‌شد تا از طریق روش‌هایی مانند بنر، کاتالوگ، بروشور و غیره افراد بتوانند برای مدت کوتاهی برای خود مشتری جذب کنند. اما امروزه افراد تنها با طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی و درج مشخصات، اخبار، تصاویر، مقاله و... تا مدت‌های طولانی برای فعالیت خود بازاریابی کرده و مشتریان زیادی را به سمت خود هدایت می‌کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر درمورد طراحی سایت شرکتی می‌توانند به سایت شرکت ایران نتورک به آدرس seoinc.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ایران نتورک

شرکت ایران نتورک با تجربه ده ساله خود در زمینه سئو و طراحی سایت آماده ارائه انواع خدمات سایت از جمله طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت برای انواع کسب و کار های شما، سئو تضمینی، سئو کلی، بک لینک، دیجیتال مارکتینگ و... به شما هموطنان عزیز می باشد. شرکت ما با ارائه سئو و طراحی سایت کاملا اصولی و متناسب با استاندارهای موتور جستجوگر گوگل می تواند در کمترین زمان شما را در صدر نتایج جستجو در کلمات کلیدی مورد نظر شما قرار دهد. ایران نتورک برای انجام کلیه خدمات خود به شما تضمین کیفیت و پشتیبانی رایگان می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]