اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804273864211582

ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت

کد: 139804273864211582

http://bit.ly/2SqWAHx

، تهران , (اخبار رسمی): ایران نتورک خدمات سئو و بهینه سازی سایت ارائه می‌دهد. هدف ایران نتورک علاوه بر قرار گرفتن وب سایت در صفحه اول گوگل، افزایش فروش، مشتریان و بازدهی ماندگار و طولانی مدت است.

سئو
خدمات سئو سایت به صورت تضمینی و متناسب با بودجه مشتری برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل اهمیت خیلی زیادی دارد و منجر به افزایش بازدهی و جذب مشتریان بیشتری می‌شود.

سئو وبسایت مجموعه فعالیت‌هایی است که به منظور عملکرد بهتر و نتیجه عالی‌تر سایت انجام می‌شود. البته این فرآیند مهم به راحتی قابل انجام نیست و نیاز به علم، دانش و تخصص لازم دارد. موتور جستجوی گوگل دائما تغییراتی را در رتبه بندی خود ایجاد می‌کند تا نتایج مفیدتر و کاربردی‌تری را به نمایش کاربران در آورد. از همین رو سئوکاران و کارشناسان سئو باید همواره اطلاعات خود را در زمینه سئو و الگوریتم‌های گوگل به روز نگه دارند و با رعایت نکاتی اصولی و قابل توجه بهترین نتایج را برای مشتریان خود رقم بزنند.

خدمات seo اشاره به هر فعالیتی دارد که برای بهبود عملکرد و افزایش اعتبار یک وب سایت انجام می‌شود. اکنون زمان قرن دیجیتال و تکنولوژی است از همین رو همواره به بهینه سازی رتبه سایت، افزایش فروش و بازدید نیاز است. گوگل همواره براساس عوملی مانند، کیفیت سایت، رضایت کاربر و محبوبیت آن جایگاه موتورهای جستجو را تعیین می‌کند و براین اساس برای آنها رتبه‌هایی را در نظر می‌گیرد.

خدمات سئو شامل چه مواردی است؟

  • بررسی و تحلیل رقبا به منظور بهبود و تسریع روندکاری سایت
  • برخورداری از تکنیک‌های کارآمد و موثر بهینه سازی سایت برای افزایش نرخ CTR
  • بررسی و آنالیز نرخ تبدیل وبسایت و ارائه راهکارهایی بهینه برای افزایش نرخ تبدیل بهینه سازی سئو داخلی و به کاربردن
  • ابزارهای آنالیز سایت
  • افزایش رتبه سایت در موتور جستجوی گوگل
  • تهیه گزارش رنود و عملکرد سئو سایت در هر ماه
  • آموزش و مشاوره در حوزه تولید محتوای ارزشمند و بهینه
  • ارائه مشاوره در حوزه برندسازی و بازاریابی به صورت اینترنتی
  • آنالیز سایت و بررسی اشکالات و خطاهای کدنویسی و ساختاری سایت
  • آموزش تولید محتوا و مقاله های مرتبط با کسب و کار
  • ارائه مشاوره برای انتخاب مناسب‌ترین کلمات کلیدی برای افزایش رنکینگ سایت در گوگل

هدف از انجام سئو و بهینه سازی سایت

  • برندسازی تاثیر طولانی مدت و پایدار
  • ارائه خدمات به مشتریان و افزایش فروش
  • بازاریابی مستقیم
  • افزایش بازدید و ترافیک سایت
  • افزایش شهرت و اعتبار

شرکت‌هایی که سئو و بهینه سازی وبسایت را انجام می‌دهند، می‌توانند انواع فعالیت‌ها را برای بالا بردن اعتبار سایت انجام دهند. این شرکت‌ها به بهبود رتبه بندی وبسایت در گوگل کمک می‌کنند، این فعالیت‌ها شامل بازاریابی محتوایی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی آنلاین و تجزیه و تحلیل است.

بررسی کلمات کلیدی

پیش از انجام هر اقدامی برای بهبود رتبه سایت باید کلیدواژه‌های هدفمند و بهینه را شناسایی و بررسی کرد. این کار تنها از طریق سئوکاران و کارشناسان سئو انجام می‌شود. آنها با برخورداری از تجربه و دانش تخصصی خود کسب و کار را بررسی می‌کنند و با آنالیز رقبا کلمات کلیدی مناسب را انتخاب می‌کنند. کلمات کلیدی مناسب در ساخت لینک نیز به شدت نتایج  را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

بهینه سازی اولیه سایت

سئو سایت معمولا شامل جمع آوری کلمات کلیدی و متا توضیحات است، که در واقع این همان چیزی است که کاربران آن را در صفحه نتایج جستجو مشاهده می‌کنند. این موضوع همچنین شامل عناوین صفحه، به روزرسانی عنوان و کلمات کلیدی مهم است. مهم ترین گام برای سایت‌های جدید تجاری، ارسال اطلاعات و خدمات به موتورهای جستجو به خصوص گوگل است. با وجود آن که در پایان موتورهای جستجو سایت را به واسطه ی پیوندهای ایجاد شده پیدا خواهند کرد، می‌توان با ارسال آنها به فهرست خود این روند را سرعت بخشید.

متخصصان بر این باورند که اشخاصی که به فرآیند سئو وب سایت می‌پردازند باید حتما از همه‌ی تغییرات موتورهای جستجو و الگوریتم‌های گوگل مطلع باشند و تمامی فاکتورهایی را که باعث افزایش ترافیک سایت می‌شود را کشف کنند. 

از طریق خدمات سئو می‌توان با کمترین هزینه در فضای اینترنت کسب و کار را تبلیغ و خود را از هزینه‌های اضافی برای بروشور و کاتالوگ و دیگر روش‌های تبلیغاتی بی نیاز کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانند به سایت شرکت ایران نتورک به ادرس seoinc.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ایران نتورک

شرکت ایران نتورک با تجربه ده ساله خود در زمینه سئو و طراحی سایت آماده ارائه انواع خدمات سایت از جمله طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت برای انواع کسب و کار های شما، سئو تضمینی، سئو کلی، بک لینک، دیجیتال مارکتینگ و... به شما هموطنان عزیز می باشد. شرکت ما با ارائه سئو و طراحی سایت کاملا اصولی و متناسب با استاندارهای موتور جستجوگر گوگل می تواند در کمترین زمان شما را در صدر نتایج جستجو در کلمات کلیدی مورد نظر شما قرار دهد. ایران نتورک برای انجام کلیه خدمات خود به شما تضمین کیفیت و پشتیبانی رایگان می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]