اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804263863412522

ویژگی‌های کابینت آشپزخانه مدرن

کد: 139804263863412522

http://bit.ly/2SrGnln

، کرج , (اخبار رسمی): کابینت آشپزخانه بخش جدایی ناپذیر تمام خانه‌هاست. با گذشت زمان تغییر و تحولی در طراحی کابینت آشپزخانه رخ داده‌ است. کابینت‌های ام‌دی‌اف سنتی شکلی دیگر به خود گرفته، به نحوی که باب میل سلیقه‌های امروزی شده است.

ویژگی‌های کابینت آشپزخانه مدرن
مشخصات کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت‌های مدرن اغلب دارای زاویه ۹۰ درجه هستند. در پیاده‌سازی این کابینت‌ها از هرگونه شلوغی در فضای آشپزخانه پرهیز می‌شود. این کابینت‌ها درنهایت سادگی چشم‌اندازی خیره‌کننده دارند

کابینت‌های مدرن اغلب دارای زاویه ۹۰ درجه هستند. در پیاده‌سازی این کابینت‌ها از هرگونه شلوغی در فضای آشپزخانه پرهیز می‌شود. این کابینت‌ها در نهایت سادگی چشم‌اندازی خیره‌کننده دارند و مخاطب را مجذوب ظرافت و سادگی خود می‌کنند.

ارتفاع کابین‌ها

استاندارد ارتفاع کابینت‌های زمینی ۹۰ سانتی‌متر است و بسته به سلیقه می‌توان از پایه‌های آلومینیومی، استیل و یا پلاستیکی به همراه پاخور استفاده کرد. بهترین انتخاب برای نصب کابینت کمدی، هنگر است که یونیت‌ها توسط بستی فلزی در فاصله‌ی ۱۴ سانتی‌متری در فضا معلق دیده می‌شود. ارتفاع کابینت‌های هوایی نیز می‌تواند بین ۷۰، ۸۰ و ۹۰ سانتیمتر متغیر باشد.

کابین‌های ایستاده

استفاده از یونیت‌های کمدی یا ایستاده در سبک مدرن بسیار جدی و از آیتم‌های ضروری است. بهتر است این کابینت‌ها به‌وسیله‌ی فر یا ماکرو تجهیز شود و یا به یونیت‌های سوپری اختصاص داده شود تا بهترین بهره‌برداری را از این نوع کابینت‌ها به عمل آید.

درها

باز شوندگی درهای کابینت مدرن به‌وسیله‌ی دستگیره‌های کروم یا مخفی و یا تاچ و لمسی است. کابینت‌های دیواری مدرن بهتر است به‌ وسیله‌ی جک باز و بسته شود. درهای جکی تقارن را برای آشپزخانه‌ی به ارمغان می‌آورد. البته استفاده از جک‌های مناسب شرط اول این انتخاب است که تا حدودی هزینه‌ را بالا می‌برد؛ جک‌های پمپی که اغلب مورد استفاده قرار می‌گیرند، از کیفیت مناسبی ندارند.

کانتر

در قسمت کانتر با کمی تغییر در ارتفاع کابینت‌ها و در بخش‌هایی، استفاده از طرح‌های حجمی ساده می‌تواند به‌عنوان حائلی مابین قسمت پذیرایی با آشپزخانه مورداستفاده قرار گیرد.

نکات پایانی

از آنجا که امروزه یونیت‌های ویترینی با در شیشه‌خور کمتر مورداستفاده قرار می‌گیرد، لازم است در قسمت‌هایی از دیوار آشپزخانه از کابینت‌های بدون در یا شلف و طبقات حجیم استفاده کرد. این انتخاب می‌تواند با چیدن وسایل دکوری که کدبانوی هر منزلی در اختیار دارد یکنواختی را از بین ببرد و جابجایی این وسایل دکوری بعد از مدتی جلوه‌ی تازه‌ای به آشپزخانه می‌دهد.

بهترین انتخاب برای کابینت مدرن استفاده از ام‌دی‌اف (mdf) های‌گلاس و لمی‌گلاس است که درخشندگی خیره‌کننده‌ای دارند و می‌توان از میان ده‌ها نوع رنگ، انتخابی مطابق با سلیقه‌ی خود داشت.

همچنین، اگر افرادی که توجه خاصی به گره و راه چوب دارند، تلفیق صحیح ورق‌های براق و طرح برجسته‌ی چوب می‌تواند انتخاب مناسبی برای آنها باشد.

نباید فراموش شود که مبلمان و پرده‌های پنجره‌ی خانه‌ با انتخاب نوع کابینت آشپزخانه، ارتباط مستقیم دارد. تجهیزات و یراق‌آلات موجود در بازار با تنوع گسترده‌ی خود هیچ طراح و صاحب‌خانه‌ای را دست‌خالی بر نمی‌گرداند و با هر بودجه‌ای سازگاری دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آمادکور

آمادکور یکی از معتبرترین و موفق‌ترین شرکت‌های فعال درزمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و نخستین وب‌سایت فروش کابینت‌ آماده و پیش‌ساخته در ایران است. این افتخار حاصل تلاش تیم خلاق و متعهد آمادکور و همچنین اعتماد مشتریان عزیزمان بوده است. ما صادق، منظم و خلاق هستیم!

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل