اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805033888712522

انواع صفحه کابینت آشپزخانه

با توجه به شخصیت، چه جنسی برای سطوح آشپزخانه‌ مناسب است؟

کد: 139805033888712522

http://bit.ly/2SNF0xw

، کرج , (اخبار رسمی): هر تیپ شخصیت، طراحی و مواد خاص خود را می‌طلبد، از کابینت گرفته تا سطوح کار تا سایر ابزار مورداستفاده. در این مطلب به انواع مواد مورداستفاده در سطوح کار آشپزخانه (اوپن، روی کابینت‌ها، …) و تناسب آن‌ها با شخصیت‌های مختلف پرداخته می‌شود.

با توجه به شخصیت شما، چه جنسی برای سطوح آشپزخانه‌تان مناسب است؟
با توجه به شخصیت، چه جنسی برای سطوح آشپزخانه‌ مناسب است؟

اکثر افراد روزانه حدود سه ساعت از زمان خود را در آشپزخانه می‌گذرانند؟ اما هر کس از این محیط به نحوی متفاوت و برای اهداف مختلفی استفاده می‌کند. این‌که به‌ طور معمول چرا به آشپزخانه‌ سر زده می‌شود و چه انتظارهایی از آن وجود دارد، «شخصیت آشپزخانه‌ای» را مشخص می‌کند. طبیعتاً هر تیپ شخصیت، طراحی و مواد خاص خود را می‌طلبد، از کابینت گرفته تا سطوح کار تا سایر ابزار مورداستفاده. در این مطلب به انواع مواد مورداستفاده در سطوح کار آشپزخانه (اوپن، روی کابینت‌ها، …) و تناسب آن‌ها با شخصیت‌های مختلف پرداخته می‌شود.

1. آشپز شلخته: گرانیت

آشپزی یک هنر است و همچون هر هنر دیگری مقداری ریخت‌وپاش و کثیف‌کاری با خود به همراه دارد. این یک امر کاملاً طبیعی‌ است و اصلاً نباید به خاطر آن ناراحت یا خجالت‌زده بود. تنها معنی این به‌ هم‌ ریختگی آن است که از جان‌ودل برای پخت یک وعده غذای خوشمزه مایه گذاشته‌ شده است! در چنین شرایطی، گرانیت بهترین گزینه برای سطوح کار آشپزخانه‌ است. این سنگ نه لک و کثیفی را به خود می‌گیرد و نه با بشور و بساب مداوم زیبایی ظاهری خود را از دست می‌دهد. انتخاب رنگ مشکی نیز کمک می‌کند تا اگر غذایی هم ریخت تا قبل از تمیز کردن، لکه‌ی آن کمتر به چشم بیاید.

2. آشپز مرتب و منظم: کوارتز

اگر ظاهر آشپزخانه‌ای بیش‌ از حد تمیز و مرتب است، باید مراقب بود که صاحب آن احتمالاً با کلی دقت و وسواس آن را این‌گونه نگه داشت. برای چنین افرادی کوارتز یک گزینه‌ی فوق‌العاده به‌ حساب می‌آید، چرا که در مقابل شدیدترین لکه‌ها نیز از خود مقاومت لازم و کافی را نشان می‌دهد. کوارتز یک نوع سنگ نیمه‌ مهندسی‌ شده بوده که علاوه بر حرارت، نسبت به مصرف زیاد و شستن مداوم نیز مقاوم است.

3. مادر شاغل: گرانیت

مادران شاغل روزهای بسیار شلوغی دارند؛ از جمع‌کردن ناهار بچه‌ها گرفته تا رساندن‌شان به مدرسه تا موعدهای کاری! به همین دلیل کاملاً منطقی‌ است که در آشپزی از کسی کمک گرفت. در چنین شرایطی که آشپزخانه توسط شخصی غیر از خانم خانه استفاده می‌شود، بهتر است سراغ سطوح لوکس نرفت. گرانیت برای چنین آشپزخانه‌هایی به‌خوبی و برای مدتی طولانی کار کرده و حفظ ظاهر می‌کند.

4. آشپزخانه‌ی مجردی: کورین (Corian)

آشپزخانه‌ی یک فرد مجرد معمولاً مینیمال بوده و طراحی آن به گونه‌ای‌ است که صرفاً نیازهای همان یک نفر را رفع کند. وقتی شخصی تنها زندگی کند، مقیاس آشپزی و استفاده از آشپزخانه به‌شدت کاهش می‌یابد. اگر آشپزی  محدود به گرم کردن کنسرو و دم کردن چای و قهوه است، پیشنهاد می‌شود کورین را برای اوپن و سایر سطوح کار آشپزخانه‌ انتخاب کرد. این سنگ مصنوعی را می‌توان در شکل و رنگ دلخواه خود سفارش داد.

5. شِف خانگی: کالینگا (Kalinga)

شف‌های خانگی نسل جدیدی از هواداران مکتب شکم هستند که در دهه‌ی گذشته شکل گرفته‌اند. این گروه تصاویری از غذاهایی روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند که آب دهان همه را راه می‌اندازد! آنان همان‌قدر که از خوردن لذت می‌برند از آشپزی نیز لذت می‌برند. این دسته لزوماً هیچ‌گونه آموزش تخصصی ندیده‌اند و با انگیزه و علاقه‌ی خود این کمبود آموزش را جبران می‌کنند. این شف‌های باسلیقه عاشق امتحان کردن غذاهای جدید هستند و از هیچ فرصتی هم برای آشنایی و تبادل دستور پخت با افراد هم‌مکتب خود دریغ نمی‌کنند. افرادی که شف بدون کلاه آشپزی هستند، بهتر است سنگ کالینگا را برای سطوح آشپزخانه‌ی خود برگزینند. کالینگا یک نوع سنگ مهندسی‌ شده بوده که ظاهری شبیه به مرمر و کوارتز دارد. این سنگ از مرمر بادوام‌تر و مقاوم‌تر و از کوارتز ارزان‌تر است و به همین سبب، شایستگی میزبانی از شاهکارهای آشپزی را دارد!

6. شکموی جهانگرد: مرمر ایتالیایی

این گروه شامل جوانانی می‌شود که به لطف سفرهای متعددی که به اقصی نقاط کشور و یا حتی جهان داشته‌اند، مزاجی ملی و بین‌المللی پیدا کرده‌اند. این افراد به سبب این‌که همواره در راه کشف مکان‌های دیدنی جدیدی هستند، چندان از آشپزخانه‌شان کار نمی‌کشند؛ اما زندگی پُر سفر، امکان چشیدن بهترین‌های جهانی را نیز فراهم می‌کند! پس افرادی که اسپاگتی بلونز را به قورمه‌سبزی ترجیح می‌دهند، نیازی به یک سطح خیلی بادوام که لک و کثیفی را هم به خود نگیرد ندارند. زیبایی و جذابیت مرمر ایتالیایی کاملاً مناسب شخصیت شخص و آشپزخانه‌ است.

7. زوج محبوب: کوارتز، با کیفیت بالا!

زوج محبوب هر جمعی، آن زوجی هستند که تقریباً همیشه میزبانی میهمانی‌های دسته‌جمعی دوستانه را بر عهده می‌گیرند. این زوج عاشق مهمان‌داری و برگزاری گردهمایی‌های کوچک و بزرگ هستند و دوستان‌شان نیز از این موضوع استقبال می‌کنند. اگر آنها آن زوج برگزیده‌ی گروه دوستی‌ باشند، احتمالاً می‌توان متوجه شد که آشپزخانه‌‌شان تا چه حد باید با صبر و تحمل باشد! پیشخوان چنین آشپزخانه‌هایی باید هم ظاهری زیبا و هم مقاومت بالایی در مقابل لکه‌های زردچوبه و روغن داشته باشد. پیشنهاد برای این دسته از افراد یکی از مدل‌های باکیفیت کوارتز است.

اگر شخصی احساس می‌کند در هیچ‌کدام از این دسته‌ها قرار نمی‌گیرد، می‌تواند جهت دریافت مشاوره در خصوص انتخاب جنس مناسب برای سطوح کار آشپزخانه خود با آمادکور تماس حاصل کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آمادکور

آمادکور یکی از معتبرترین و موفق‌ترین شرکت‌های فعال درزمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و نخستین وب‌سایت فروش کابینت‌ آماده و پیش‌ساخته در ایران است. این افتخار حاصل تلاش تیم خلاق و متعهد آمادکور و همچنین اعتماد مشتریان عزیزمان بوده است. ما صادق، منظم و خلاق هستیم!

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل