اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804313876311576

استخدام بازاریاب در شرکت پفاو

کد: 139804313876311576

http://bit.ly/2LAf9Zh

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پفاو جهت توسعه فعالیت و تکمیل کادر فروش، از بین متقاضیان واجد شرایط تعداد محدودی بازاریاب با شرایط مالی و قراردادی مناسب، جذب می‌کند.

استخدام بازاریاب
استخدام بازاریاب در شرکت پفاو

شرکت پیشگامان فرا افزار ویرا (پفاو) جهت توسعه فعالیت و تکمیل کادر فروش، از بین متقاضیان واجد شرایط تعداد محدودی بازاریاب با شرایط مالی و قراردادی مناسب، نیرو جذب می‌کند.

حوزه فعالیت

بازاریابی و جذب پروژه در حوزه الکترونیک و شبکه شامل : سیستم‌های حفاظت تصویری هوشمند «دوربین مداربسته»، اعلام سرقت، کنترل تردد و حضور و غیاب، شبکه‌های اینترنتی و ظراحی سایت، ارتباطات و فیبرنوری، هوشمند سازی ساختمان، اعلام حریق، الکترونیک و برق ساختمان

محدوده فعالیت

استان تهران و البرز و پروژه‌های بزرگ در سراسر کشور

شرایط عمومی 

  • روابط عمومی بالا
  • آشنایی به فنون بازاریابی و فروش
  • نداشتن سو پیشینه
  • حداقل تحصیلات دیپلم

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت پفاو به آدرس pfav.ir مراجعه و یا رزومه خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پفاو

شرکت پفاو با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه تامین تجهیزات فنی و اجرا سیستم های نظارت تصویری تحت شبکه و آنالوگ، سیستم های کنترل الکترونیک تردد و حضور و غیاب، پروژه های شبکه و فیبرنوری، سیستم های هوشمند سازی ساختمان و اطفا و اعلام حریق با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام