اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004245327511576

آشنایی با ذخیره ساز تحت شبکه TerraMaster F4-421

کد: 140004245327511576

https://bit.ly/3esybxi

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت TerraMaster به تازگی از جدیدترین ذخیره ساز تحت شبکه حرفه ای خود با نام F4-421 4-bay professional NAS رونمایی کرد که مجهز به پردازنده چهارهسته ای اینتل و دو پورت شبکه گیگابیت برای بهبود قابل اطمینان بودن شبکه است.

آشنایی با ذخیره ساز تحت شبکه TerraMaster F4-421
آشنایی با ذخیره ساز تحت شبکه TerraMaster F4-421

F4-421 با درگاه های LAN دوتایی خود از تجمیع شبکه و خرابی شبکه پشتیبانی می کند، و در صورت خرابی به طور خودکار به پورت شبکه دوم تغییر می کند. TerraMaster F4-421 مجهز به ۴ گیگابایت حافظه DDR3 است که برای تقویت عملکرد تا ۸ گیگابایت (۴ گیگابایت + ۴ گیگابایت) قابل ارتقا است. F4-421 از رمزگذاری سخت افزار زنده تا حداکثر دو فیلم همزمان ۴K پشتیبانی می کند. همچنین پخش ویدیو با کیفیت بالا را برای طیف گسترده ای از دستگاه های پشتیبانی شده از جمله تلویزیون های هوشمند، مدیاپلیر های دیجیتالی، گوشی ها و رایانه ها فراهم می کند. F4-421 یک فضای ذخیره سازی چندرسانه ای ایده آل برای سرگرمی و یک ذخیره اطلاعات قابل اعتماد برای برنامه های کوچک دفتر و خانه است.

این ذخیره ساز تحت شبکه با پردازنده چهارهسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی اینتل (افزایش توربو تا ۲.۳ گیگاهرتز)، رم ۴ گیگابایت DDR3 (قابل ارتقا تا ۸ گیگابایت) و دو پورت ۱ گیگابیتی است. این محصول سرعتی تا ۱۱۸ مگابیت بر ثانیه ارائه می دهد. F4-421 از حالت های مختلف آرایه دیسک، از جمله RAID 0 ،RAID 1 ، RAID 5 ،RAID 6 ،RAID 10 ،JBOD و SINGLE پشتیبانی می کند تا نیاز کاربران مختلف و سطح امنیت داده ها را برآورده کند. این دستگاه همچنین از رمزگذاری سخت افزاری AES با ارائه امنیت داده فوق العاده برای برنامه های تجاری برخوردار است.

F4-421 از فناوری ذخیره سازی برتر و فناوری عکس بهینه شده سیستم پرونده Btrfs بهره می برد. این امر باعث محافظت پیشرفته از داده ها، جلوگیری از خراب شدن داده ها و حداقل هزینه نگهداری می شود. کاربران می توانند با بازیابی کارآمد داده ها، از محافظت پیشرفته داده انعطاف پذیر، ذخیره ساز در سطح پرونده یا پوشه بهره مند شوند.

همچنین کاربران می توانند TerraMaster NAS را با اپلیکیشن گوشی هوشمند TNAS از راه دور دسترسی پیدا کرده و پیکربندی کنند. با این نرم افزار شما می توانید از راه دور به TerraMaster F4-421 دسترسی پیدا کرده و تنظیمات پیچیده شبکه را در هر زمان و هر مکان تنظیم کنید. اپ تلفن همراه TNAS به شما امکان اتصال از طریق آدرس های ساده و قابل تنظیم را می دهد تا بتوانید بلافاصله به رسانه ها و فایل های کاری در هر رایانه ویندوز/مک/لینوکس، لپ تاپ یا موبایل دسترسی پیدا کنید. TerraMaster F4-421 4-Bay Professional NAS با قیمت رقابتی ۴۵۹.۹۹ دلار راهی بازار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پفاو

شرکت پفاو با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه تامین تجهیزات فنی و اجرا سیستم های نظارت تصویری تحت شبکه و آنالوگ، سیستم های کنترل الکترونیک تردد و حضور و غیاب، پروژه های شبکه و فیبرنوری، سیستم های هوشمند سازی ساختمان و اطفا و اعلام حریق با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]