اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910084836911576

آشنایی با دوربین امنیتی اکسیس Q6135-LE با زوم اپتیکال 31 برابری

کد: 139910084836911576

https://bit.ly/39uXbAD

، تهران , (اخبار رسمی): اکسیس به تازگی دوربین امنیتی PTZ جدیدی را با نام Q6135-LE روانه بازار کرده که یک دوربین پرسرعت PTZ با حداکثر IR بهینه تا دامنه ۲۵۰ متر/۸۲۰ فوت است.

آشنایی با دوربین امنیتی اکسیس Q6135-LE با زوم اپتیکال 31 برابری
آشنایی با دوربین امنیتی اکسیس Q6135-LE با زوم اپتیکال 31 برابری

این محصول به لطف تراشه نسل جدید با تصویربرداری بهبود یافته، ویژگی های امنیتی پیشرفته، قابلیت های گسترده برای تجزیه و تحلیل و فشرده سازی فیلم به طور قابل توجهی کارآمد تر است.

این دوربین IR بهینه با برد بلند IR-LED ارائه می دهد که با بزرگ نمایی دوربین تنظیم می شود تا فیلم های برتر را در شرایط کم نور یا بدون نور تا ۲۵۰ متر در ۸۲۰ فوت یا بیشتر بسته به صحنه ارائه دهد. این امر Axis Q6135-LE را برای مکان های تاریک و باز مانند پارک ها و یا در صورت نیاز به جزئیات در کوچه ها ایده آل می کند. از سوی دیگر این دوربین امنیتی جدید مجهز به ردیابی خودکار نسخه ۲ با امکان عملکرد کلیک و ردیابی، به شما در ردیابی اشیا فعال و جهت گیری سریع کمک شایانی خواهد کرد.

با استفاده از Axis Object Analytics می توان انسان و وسایل نقلیه را شناسایی و طبقه بندی کرد. علاوه بر ای، Lightfinder 2.0 تصاویر کم نور با رنگ های اشباع تر را در شرایط نوری سخت و تصاویر واضح تر از اشیا در حال حرکت تضمین می کند. به علاوه این دوربین شامل ویژگی های پیشرفته ای نظیر پلتفرم تاییده شده و بوت ایمن بوده تا اطمینان حاصل کند که فریم ور دیگر نصب شده و فریم ور مجاز نصب شده است.

این دوربین همچنین از یک ماژول بسترهای نرم افزاری قابل اعتماد (TPM) برخوردار است که برای تأمین اطمینان از ذخیره ایمن کلیه کلیدها و گواهینامه های رمزنگاری شده، امنیت ۱۴۰ ۲ سطح ۲ را تأیید می کند تا حتی در صورت نقض امنیت نیز ایمن بمانند. این محصول فناوری Axis Zipstream را با پشتیبانی از H.264 و H.265 ارائه می دهد که به طور قابل توجهی پهنای باند و ذخیره سازی را کاهش می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پفاو

شرکت پفاو با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه تامین تجهیزات فنی و اجرا سیستم های نظارت تصویری تحت شبکه و آنالوگ، سیستم های کنترل الکترونیک تردد و حضور و غیاب، پروژه های شبکه و فیبرنوری، سیستم های هوشمند سازی ساختمان و اطفا و اعلام حریق با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید