اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903204248011576

معرفی دوربین امنیتی Wisenet TNB-9000 با قابلیت ضبط فیلم 8K

کد: 139903204248011576

https://bit.ly/3cKJ5eb

، تهران , (اخبار رسمی): هانوا تکوین به تازگی از اولین دوربین مداربسته سوپر رزولوشن یعنی ۸K تحت عنوان Wisenet TNB-9000 رونمایی کرده است.

معرفی دوربین امنیتی Wisenet TNB-9000 با قابلیت ضبط فیلم 8K
معرفی دوربین امنیتی Wisenet TNB-9000 با قابلیت ضبط فیلم 8K

مدل جدید TNB-9000 دارای لنز فول فریم ۴۳.۳ میلی متری CMOS بوده که تصاویر شارپ با رزولوشن ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل، تقریبا ۳۳ میلیون پیکسل را فراهم می آورد. این تصاویر چهار برابر واضح تر از دوربین های ۴K UHD (حدود ۸ میلیون پیکسل) بوده و با عنوان دوربین مدار بسته با رزولوشن بالا شناخته می شود.

اگرچه شرکت های جهانی در اروپا یا آمریکا از نظر دوربین مدار بسته FHD یا UHD با وضوح بالا قدرتمند هستند، اما هانوا تکنوین اولین کسی است که دوربین تحت شبکه ای با وضوح ۸K را عرضه کرده است. این دوربین برای پوشاندن مناطق بزرگی مانند استادیوم، فرودگاه یا مناطق شهری با امکان زوم دیجیتالی در هر قسمت از تصویر بدون از دست دادن جزئیات ایده آل است.

این دوربین از لنز Canon EF پشتیبانی می کند تا به مشتریان انعطاف پذیری فوق العاده ای در گزینه های لنز برای محیط های مختلف کاربر ارائه دهد. این جدیدترین دوربین همچنین مجهز به فناوری های برش اج مبتنی بر هوش مصنوعی است. الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند اشیاء کشف شده را با خاصیت هایی مانند جنس، رنگ لباس و نوع وسیله نقلیه تجزیه و تحلیل کنند تا به کاربران در جستجوی آسان تر و سریعتر تصاویر کمک کند. همچنین از BestShot پشتیبانی می کند که می تواند به عنوان داده پزشکی قانونی برای تحقیقات تصادف استفاده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پفاو

شرکت پفاو با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه تامین تجهیزات فنی و اجرا سیستم های نظارت تصویری تحت شبکه و آنالوگ، سیستم های کنترل الکترونیک تردد و حضور و غیاب، پروژه های شبکه و فیبرنوری، سیستم های هوشمند سازی ساختمان و اطفا و اعلام حریق با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]