اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805023884712597

رژیم لاغری به نام دین اورنیش

رژیم دین اورنیش؛ بیش‌تر بخورید، وزن کم کنید

کد: 139805023884712597

http://bit.ly/2SI3jNg

، (اخبار رسمی): رژیم دین اورنیش که بر عبارت بیش‌تر بخورید، وزن کم کنید تأکید دارد، بیش‌تر از محصولات گیاهی کم‌چرب، روغن‌ها و کربوهیدرات ساده تشکیل شده که فرد به‌وسیله‌ی آن بدون این‌که احساس گرسنگی و خالی بودن معده کند، بتواند وزن کم کند.

رژیم دین اورنیش : بیش‌تر بخورید، وزن کم کنید
رژیم دین اورنیش؛ بیش‌تر بخورید، وزن کم کنید

دین اورنیش استاد پزشکی بالینی در دانشگاه کالیفرنیا، سان فرانسیسکو و یکی از پزشکان آن منطقه است که در رشته هنر از دانشگاه تگزاس فازغ‌التحصیل شد و پس از آن به دانشکده پزشکی هاروارد رفت. او آموزش‌های پزشکی بیش‌تری در بیمارستان عمومی ماساچوست دیده است. دین اورنیش موسس و رئیس انستیتو تحقیقات پزشکی پیشگیری در کالیفرنیا است.

هنگامی که دکتر دین اورنیش دانشجوی پزشکی بود، به بیماری‌های قلبی علاقه زیادی پیدا کرد. در سال 1978 او شروع به انجام تحقیقات درخصوص بیماران مبتلا به اختلالات قلبی عروقی کرد. او رژیمی را ابداع کرد که چربی بسیار کم داشت و کاملاً از مواد گیاهی تشکیل شده بود.

سپس اثرات آن را روی علایم گزارش‌شده توسط بیمارانش مورد بررسی قرار داد. بیماران هم‌چنین تعداد زیادی از تکنیک‌های کاهش استرس را آموختند. او پس از مطالعه متوجه شد که این رژیم در تعدادی زیادی از افراد باعث کاهش علایم بیماری شده است.

این در واقع ابتدای تحقیقات دکتر دین اورنیش روی رژیم کم‌چرب همراه با مقادیر کم گوشت بر کاهش وزن، سلامتی و بیماری های قلبی بود. این تحقیقات پایه رژیم «بیش‌تر بخورید، وزن کم کنید» او شدند.

در طول سالیان، دکتر اورنیش کتاب‌های متعددی منتشر کرد و رژیم دین اورنیش را با اسامی مختلف به مردم توصیه کرد. تمام این رژیم‌ها بر یک اساس بودند. آن‌ها تغییرات کوچکی کرده و اندکی تفاوت داشتند.

به‌عنوان مثال، رژیم پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی دکتر اورنیش حاوی مقدار کمی گوشت یا ماهی است؛ در حالی که رژیم بهبودی بیماری‌های قلبی او کاملاً گیاهخواری است.

از آن‌جایی که این رژیم عمدتاً از محصولات گیاهی تشکیل شده است، به‌نظر می‌رسد که حاوی مقادیر زیادی از ترکیبات مفید برای سلامتی از قبیل آنتی اکسیدان‌ها و فیبرغذایی بوده و موادی که برای سلامتی مضر هستند، از قبیل چربی و کلسترول، را به میزان کمی دارد.

با پیروی از توصیه‌های ورزشی فرد می‌‌تواند از مزایای زیاد آن‌ها بهره ببرد. 30ـ20 دقیقه پیاده‌روی در روز به‌جای کم تحرکی مطلق می‌تواند اثرات زیادی بر سلامتی فرد گذاشته و حتی احتمال مرگ زودرس را به نصف می‌رساند.

با  وجودی که رژیم اورنیش در کاهش وزن و ارتقای سلامت عمومی مؤثر است، اما در تحقیقات دیده شده که این رژیم می‌تواند از بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری کرده و حتی آن‌ها را بهبود بخشد.

دکتر اورنیش و همکارانش تحقیقات زیادی انجام داده‌اند تا بتوانند نشان دهند رژیم گیاهخواری مطلق آن‌ها نه‌ تنها می‌تواند از بیماری‌های قلبی پیشگیری کند و از شدیدتر شدن آن‌ها بکاهد، بلکه می‌تواند وضعیت رگ‌های خونی را بهبود بخشیده و اجازه دهد جریان خون با کفایت بیش‌تری در آن‌ها صورت پذیرد.

رژیم دین اورنیش هم‌چنین معتقد است که می تواند در پیشگیری و بهبود سایر بیماری‌ها از قبیل سرطان پروستات مؤثر باشد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع رژِیم ها می‌توانند به سایت بهزیستن به آدرس www.behzistan.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سلامت و زیبایی