اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807024072912597

آشنایی با رژیم مایوکلینیک (رژیم باب­روز) یکی از رژیم‌های معروف

کد: 139807024072912597

http://bit.ly/2obgmeS

، (اخبار رسمی): خاستگاه رژیم مایوکلینیک به دهه‌ی 1930 برمی‌گردد که در آن زمان به‌نام رژیم هالیوود معروف بود. مردم عقیده داشتد که پیروی از دستورات این رژیم باعث می‌شود اندام‌ آنها شبیه هنرپیشه‌های تلویزیون شود.

رژیم مایوکلینیک  (رژیم باب­روز)  یکی از رژیم‌های معروف می باشد
رژیم مایوکلینیک (رژیم باب­روز) یکی از رژیم‌های معروف است.

رژیم باب روز مایوکلینیک به‌نام رژیم گریپ‌فروت نیز معروف است؛ چون آب گریپ‌فروت شیرین نیست و با همه‌ی غذاها مصرف می‌شود. طراحان رژیم ادعا می‌کنند که گریپ‌فروت چربی‌های بدن را می‌ سوزاند و باعث کاهش وزن می‌شود. در بعضی از انواع رژیم استفاده از تخم‌مرغ نیز توصیه شده است؛

بهزیستن به­ همین دلیل است که آن‌ را رژیم تخم‌مرغ و گریپ‌فروت نیز می‌نامد. گاهی اوقات پروتئین‌های دیگری از قبیل گوشت در رژیم گنجانده می‌شود.

اندازه‌ی هر واحد غذایی نیز برای بعضی از غذاها معین شده‌اند. فرد می‌تواند سایر غذاها را به هر مقدار که مایل است، مصرف کند. در بسیاری از انواع رژیم غذاهای سرخ‌شده می‌توانند به‌راحتی مصرف شوند.

در این رژیم به افراد اجازه داده شده تا زمانی‌که احساس سیری می‌کنند، غذا بخورند و اصلاً نیازی به گرسنه‌ماندن نیست. به‌همین منظور فرد نباید در بین وعده‌های اصلی غذا بخورد و از بین میوه‌ها فقط می‌تواند از گریپ‌فورت استفاده کند.

هم‌چنین مصرف سبزیجات نیز منع شده است. به‌نظر می‌رسد که رژیم باب روز مایوکلینیک از رژیم‌ هالیوود دهه‌ی 1930 برگرفته شده باشد.

رژیم هالیوود، نوعی رژیم سه هفته‌یی بود که در آن فرد باید با همه‌ی غذاها گریپ‌فروت مصرف می‌کرد. سایر غذاها به مقدار خیلی کم مصرف می‌شدند، به طوری که محتوای انرژی آن‌ها کم‌تر از 800 کالری بود.

گریپ‌فروت سه بار در روز مصرف می‌شد؛ چون عقیده داشتند مرکبات دارای ترکیباتی هستند که چربی را می‌سوزانند. به‌همین دلیل، رژیم را به‌نام رژیم گریپ‌فروت یا رژیم گریپ‌فروت و تخم‌مرغ نیز می‌نامیدند.

علاوه بر آن رژیم باب روز مایوکلینیک می‌تواند سرچشمه‌یی برای رژیم اتکینز نیز به‌شمار رود. برنامه‌ی غذایی رژیم اتکینز اولین‌بار توسط یک پزشک قلب و عروق به‌نام دکتر روبرت اتکینز در سال 1972 به مردم معرفی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی