اطلاعات تماس
  • 090138*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805103908512702

بررسی ویژگی‌های شیشه لمینت

کد: 139805103908512702

http://bit.ly/2YHDH4C

، تهران , (اخبار رسمی): شیشه‌های لمینت بر خلاف شیشه‌های سکوریت پس از شکسته شدن نمی‌ریزند چرا که این شیشه‌ها دارای بخش پلاستیکی و پلیمری هستند و این بخش از پخش شدن شیشه جلوگیری می‌کند.

ویژگی های شیشه لمینت
عکس آپلود شده به عنوان شیشه سیکوریت و لمینت در سایت آنلاین دُر

شیشه‌ لمینت شیشه‌هایی ایمن با مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار است. شیشه لمینت نسبت به شیشه‌های معمولی و شیشه سکوریت از ضریب ایمنی بیشتری برخوردار است و همین عامل باعث شده در مصارف مختلف ساختمانی، خودرو سازی، پارتیشن بندی، نرده بالکن و … مورد استفاده قرار گیرد.

شیشه‌های معمولی در اثر شکسته شدن به قطعات ریز و درشت و بسیار تیز و بُرنده تبدیل می‌شوند که می‌توانند منجر به خسارات زیادی شوند. شیشه‌های سکوریت در مقایسه با شیشه‌های معمولی وضعیت بهتری دارند. شیشه سیکوریت در اثر شکسته شدن به قطعات ریز و غیر بُرنده تبدیل می‌شوند که عملا بی‌خطر هستند و هیچگونه خطر جانی ندارند اما نکته اینجاست که شیشه سکوریت و شیشه معمولی در اثر شکسته شدن خُرد شده و می‌ریزد.

برای حل این مشکل شیشه‌های لمینت معرفی و تولید شدند. شیشه‌های لمینت بر خلاف شیشه‌های معمولی و شیشه سکوریت در اثر ضربات محکم پس از شکسته شدن خُرد نمی‌شود و نمی‌ریزد. همین عامل باعث افزایش ایمنی بسیار بالای شیشه‌های لمینت شده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت آنلاین دُر به آدرس onlinedoor.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آنلاین دُر

گروه صنعتی آنلاین دُر با بهره مندی از تجهیزات و ابزارهای روز دنیا، خدمات گسترده‌ای به صنایع مختلف ارائه می‌دهد. نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده و همچنین مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش، از جمله نکات مثبت ماست. برای ثبت سفارش هم اکنون می‌توانید با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • 090138*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار