اطلاعات تماس
  • 090138*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903234354612702

برش شیشه سکوریت

کد: 139903234354612702

https://bit.ly/3cYdFBd

، تهران , (اخبار رسمی): شیشه سکوریت محصولی پایدار با ضریب ایمنی بالاست که در برابر شوک های حرارتی و مکانیکی (ضربات سنگین) مقاومت بسیار زیادی دارد. در واقع نحوه توزیع فشار در این شیشه ها موجب شده تا محصول توان زیادی در برابر شکستگی داشته باشد.

برش شیشه سکوریت
خرید شیشه سکوریت آنلاین دُر

برای اینکه پایداری و مقاومت شیشه به طور صد در صد حفظ شود، عملیات برش شیشه سکوریت اهمیت زیادی دارد. این شیشه ها را نمی توان همچون سایر متریال شیشه ای با ابزارهای عادی، بُرش داد.

نحوه برش شیشه سکوریت

فرایند برش شیشه لمینت و شیشه سکوریت از قبل روی محصول اعمال می شود. به بیانی دیگر امکان برش دادن شیشه بعد از عملیات سکوریت یا لمینت امکان پذیر نیست. حتی شیشه های دوجداره نشکن نیز قابلیت برش دادن بعد از اتمام ساخت را ندارند.

برای برش شیشه سکوریت و لمینت ابتدا اندازه گیری ها انجام شده و برش های لازم روی شیشه اعمال می شود. اندازه گیری دقیق مهم ترین اصل در ساخت شیشه سکوریت است. پس از انجام برش ها و تغییرات در شیشه خام، شیشه برای سکوریت کردن آماده می شود. در صورتی که بخواهید شیشه های سکوریت شده را برش دهید، کل محصول تبدیل به پودر خواهد شد.

قبل از برش شیشه سکوریت محصول به طور کامل گردگیری و شستشو داده می شود. پس از خشک شدن، شیشه تحت دمای زیاد به مدت مشخصی قرار می گیرد. زمان حرارت دادن و دما با توجه به ضخامت و مقاومت شیشه متفاوت است. عملیات جدا کردن شیشه های برش خورده و صاف کردن لبه های آن از تخصصی ترین کارها در صنعت شیشه است.

در صورتی که برای اجرای پروژه های تخصصی خود نیاز به شیشه سکوریت و یا شیشه لمینت با اندازه های دقیق دارید با ما در گروه صنعتی آنلاین دُر تماس بگیرید. کارشناسان ما بهترین پیشنهاد برای پیشبرد پروژه، به شما معرفی می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آنلاین دُر

گروه صنعتی آنلاین دُر با بهره مندی از تجهیزات و ابزارهای روز دنیا، خدمات گسترده‌ای به صنایع مختلف ارائه می‌دهد. نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده و همچنین مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش، از جمله نکات مثبت ماست. برای ثبت سفارش هم اکنون می‌توانید با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • 090138*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار