اطلاعات تماس
  • 090138*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808094178912702

نما اسپایدر شیشه‌ای ساختمان

کد: 139808094178912702

http://bit.ly/2oFefk8

، تهران , (اخبار رسمی): نما اسپایدر شیشه‌ای ساختمان نمایی شیشک و مدرن است که از ویژگی‌های آن می‌توان به هزینه پایین نصب و نگهداری، سبک بودن و مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله اشاره کرد.

نما اسپایدر شیشه ای ساختمان
اجرای نما اسپایدر شیشه ای ساختمان در شرکت آنلاین دُر

نمایی مدرن و به روز برای ساختمان، نما اسپایدار شیشه ای است. ظاهر شیک و تنوع طراحی، دو ویژگی ممتاز این نماست که آن را به یکی از محبوب‌ترین نماهای ساختمانی تبدیل کرده است. نما اسپایدر شیشه‌‌ای بسیار انعطاف پذیر است به گونه‌ای که می‌توان ایده‌های طراحی متنوعی برای سازه‌های گوناگون ارائه کرد. این نما دارای پنل‌های شیشه‌ای است که با توجه به نیاز و ضخامت شیشه قابل تنظیم است.

یکی دیگر از مزیت‌های نما اسپایدر شیشه سکوریت شفافیت است؛ به گونه‌ای که ورود نور طبیعی به فضای داخلی ساختمان را تضمین می‌کند به همین دلیل از این نما به ویژه در ساختمان‌های تجاری استفاده می‌شود تا در طول روز، نور ساختمان تأمین شود. از آنجایی که امکان بهینه سازی درخشندگی با توجه به نوع طراحی وجود دارد، این نما انتخاب شماره یک برای سایبان‌ها و دیوارهای پرده ای نیز به حساب می‌آید.

ویژگی‌های نما اسپایدر شیشه‌ای

از دیگر ویژگی‌های نما اسپایدر شیشه ای، قابلیت نصب و نگهداری آسان است. پنل‌های شیشه‌ای به کار رفته در این نما به دو صورت ثابت و کشویی نصب می‌شوند تا در صورت نیاز باز شوند. به همین دلیل در بسیاری از دفاتر اداری، مجتمع‌های ساختمانی، هتل‌ها، فرودگاه‌ها از این نما استفاده می‌شود. پنل‌های شیشه‌ای اسپایدر دارای ضخامت ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر هستند. نکته مهم اینست که همه درهای upvc و پنجره‌ها می‌توانند در این نما مورد استفاده قرار گیرند. از آنجایی که هیچ گونه قطعه اضافی به جز اتصالات اسپایدر در شیشه و نمای اسپایدر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، این موضوع با استقبال گسترده‌ای از سوی معماران و برج سازان بزرگ مواجه شده است.

نما اسپایدر شیشه‌ای در شرایط آب و هوایی گوناگون بسیار مقاوم است. همچنین معلق بودن پنل‌های شیشه‌ای در این نما سبب می‌شود حوادث طبیعی همچون زلزله و طوفان تاثیر کمی بر روی آن داشته باشند. جنس یراق آلات مورد استفاده در این نما از فولاد ضد زنگ است بنابراین در مقابل هر گونه زنگ زدگی مقاوم است.

شرکت آنلاین دُر با تجربه ۳۰ ساله در صنعت شیشه و نما اسپایدر ساختمان، آمادگی کامل جهت ارائه انواع شیشه و نما اسپایدر برای اجرای پروژه‌های مختلف را دارد. 

علاقه مندان جهت خرید و استعلام قیمت نما اسپایدر شیشه‌ای می‌توانند با کارشناسان شرکت آنلاین دُر به آدرس onlinedoor.co در تماس باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آنلاین دُر

گروه صنعتی آنلاین دُر با بهره مندی از تجهیزات و ابزارهای روز دنیا، خدمات گسترده‌ای به صنایع مختلف ارائه می‌دهد. نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده و همچنین مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش، از جمله نکات مثبت ماست. برای ثبت سفارش هم اکنون می‌توانید با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • 090138*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار