اطلاعات تماس
  • 090138*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808224219312702

شیشه پارتیشن رنگی در طراحی داخلی

کد: 139808224219312702

http://bit.ly/2XjUM5k

، تهران , (اخبار رسمی): پارتیشن شیشه‌ای یا همان شیشه‌های رنگی پارتیشن‌بندی یکی از مصالح محبوب در طراحی فضای داخلی هستند. شیشه پارتیشن رنگی برای ایجاد فضایی خاص در ساختمان‌های اداری،تجاری و مسکونی به کار می‌رود.

شیشه پارتیشن رنگی در طراحی داخلی
شیشه پارتیشن رنگی در طراحی داخلی

شیشه پارتیشن رنگی

معماران داخلی و دکوراتیوها برای دکوراسیون ساختمان‌های مدرن همیشه از انواع شیشه‌ها استفاده می کنند. این متریال دارای انعطاف‌پذیری زیادی است و در مقایسه با سایر سازه‌ها سبک‌تر است. استفاده از شیشه‌های رنگی در فضای داخلی یک ابتکار ساده برای ورود رنگ به ساختمان و تغییر احساس فضاست. استفاده از این پارتیشن در اماکن مختلف هیچ محدودیتی ندارد. شیشه پارتیشن رنگی یکی از موارد دکوراسیون ساختمان‌های مدرن است.

کاربرد شیشه پارتیشن رنگی

بیشترین به‌کارگیری این شیشه‌ها در اماکن تجاری و اداری است. اما این سازه به خاطر جذابیت و مزایایی که دارد در طراحی داخلی ساختمان‌های مسکونی نیز جهت جداسازی فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصولا عمده‌ترن کاربری پارتیشن شیشه‌ای، مجزا کردن یک فضای عمومی و ایجاد حریم خصوصی بدون ایجاد بی‌نظمی در دکوراسیون است. بیشترین کاربرد شیشه پارتیشن رنگی در موارد زیر است:

۱- پارتیشن بندی ورودی و لابی در ساختمان‌های اداری، هتل‌ها، اماکن تجاری و …

۲- ایجاد فضای اختصاصی برای مدیریت و دفاتر اداری و تجاری

۳- جداسازی قسمت‌های مختلف ساختمان نظیر اتاق غذاخوری از سایر بخش‌ها

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در نصب انواع شیشه پارتیشن رنگی می‌توانند با آنلاین دُر تماس داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آنلاین دُر

گروه صنعتی آنلاین دُر با بهره مندی از تجهیزات و ابزارهای روز دنیا، خدمات گسترده‌ای به صنایع مختلف ارائه می‌دهد. نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده و همچنین مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش، از جمله نکات مثبت ماست. برای ثبت سفارش هم اکنون می‌توانید با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • 090138*****
[نمایش اطلاعات]