اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805133919610588

سایت فروش روغن خراطین اصل و سنتی

کد: 139805133919610588

http://bit.ly/31lefU2

، بهشهر , (اخبار رسمی): سایت فروش روغن خراطین با نام محصولات گیاهی توسکا، عرضه کننده بسیاری از روغن‌های درمانی و اصل بوده که تولید روغن‌های طبیعی خود را بر اساس کتب طب سنتی مانند قرابادیان کبیر و تحفه حکیم مومن انجام می‌دهد.

سایت فروش روغن خراطین اصل و سنتی
سایت فروش روغن خراطین اصل و سنتی

روغن خراطین چیست؟

خراطین نوعی کرم خاکی از خانواده ایزینتیفیا بوده که از قدیم برای درمان برخی بیماری‌ها مانند کمردرد استفاده شده است. بیشتین استفاده این روغن توسط مرتازان هندی بوده ولی در کتب طب سنتی قدیم ایران و حتی در نسخه‌های بوعلی سینا اسم روغن خراطین وجود دارد و از آن به عنوان یک روغن حجم دهنده یاد می‌شود.

در حال حاضر کرم خراطین از هند و پاکستان وارد می‌شود ولی در برخی از شهرهای کشور مانند اصفهان و کرج نیز پرورش کرم خراطین وجود دارد. در سایت فروش روغن خراطین توسکا، نوع سنتی این روغن عرضه می‌شود البته روغن‌های طبیعی و درمانی دیگری مانند روغن بنفشه و روغن جوانه گندم نیز فروخته می‌شود.

امکان تشخیص اصل بودن روغن خراطین وجود دارد؟

در چند سال اخیر، روغن خراطین بسیار مورد توجه ایرانی‌ها قرار گرفته و از این روغن به عنوان یک لوازم آرایش استفاده شده است. البته هر جا منفعتی باشد پای متقلبان نیز وجود دارد.

این روغن برای حجیم کردن عضلات زمان زیادی نیاز دارد و حداقل شش ماه باید صبر کرد تا اثر بخشی آن را دید. برخی از تولید کننده گان روغن خراطین از مواد کورتونی استفاده می‌کنند تا اثربخشی این روغن را مشتری زودتر مشاهده کند که خیلی خطرناک و مضر است.

رنگ روغن خراطینی که در آن از کورتون استفاده شده تقریبا قرمز رنگ است و در همان ابتدای استفاده موجب پف کردن عضو می‌شود. البته روغن خراطین طبیعی و اصل در مورد رفع چین و چروک زود عمل می‌کند ولی در مورد بزرگ کردن سایز اعضا کمی باید صبر کرد.

روغن خراطین اصل بوی بدی دارد و رنگ آن تقریبا قهوه‌ای است. بهتر است از تولید کننده روغن خراطین مطمئن بود زیرا روش تشخیص اصل بودن آن سخت است.

بجز روغن خراطین روغن‌های دیگری هم مورد توجه قرار گرفته‌اند مانند روغن نارگیل که روش تشخیص اصل بودن آن هم دشوار است و باید از مکان مورد اعتماد تهیه شود.

روش تولید سنتی روغن خراطین چگونه است؟

در روش سنتی روغن خراطین باید دو برابر کرم خراطین مورد استفاده روغن زیتون اضافه کرد و به مدت چند هفته در نور مستقیم آفتاب قرار داد. این روش بر اساس توصیه بوعلی سینا بوده و در کتب قدیمی ذکر شده است.

اکثر مردم خرید روغن خراطین را برای خاصیت حجم دهندگی آن و رفع چین و چروک پوست صورت استفاده می‌کنند که البته بسیار موثر بوده ولی کمی زمان بر است و باید برای رفع مشکل کمی صبر کرد و حوصله به خرج داد.

کاربردهای روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین که از کرم خراطین یا ایزینتیفیا تولید می‌شود دارای طبع بسیار گرم بوده و یکی از بهترین درمان کننده‌های کمر درد و دردهای عضلانی است.
یکی از خواص این روغن حجم دهندگی است و می‌توان برای عضلات اسفنجی مانند گونه، لب، سینه و باسن استفاده کرد و به حجم مورد نظر رسید.

یکی دیگر از کاربردهای اصلی این روغن رفع چین و چروک پوست است که زمان اثربخشی آن کمتر از حجم دادن است و روغن خراطین خیلی سریع چین و چروک را بر طرف می‌کند.

البته در برخی افراد ممکن است ایجاد جوش کند و باید اینگونه اشخاص از استفاده این روغن اجتناب کنند.

روش استفاده روغن خراطین برای رفع چین و چروک 

روش استفاده از روغن خراطین دارای اصول است و با توجه به زمان بر بودن اثرگذاری این روغن حتما باید این اصول را رعایت کد تا به نتیجه دلخواه رسید.

روغن خراطین برای رفع چین و چروک

برای رفع چین و چروک کافی است شب‌ها موقع خواب کمی از این روغن را به صورت خود زد و ماساژ داد. باید مواظب بود که این روغن داخل چشم و دهان نشود زیرا بسیار مضر است.

روغن خراطین برای حجم دادن عضلات

ابتدا باید عضو مورد نظر را بشدت مالید تا رنگ آن سرخ شود، سپس روغن خراطین را از طریق ماساژ به عضو خود زد تا جذب شود و در آخر سر با استفاده از یک پارچه خیس و خنک روی عضو را به مدت 15 دقیقه پوشاند.

تا وقتی به نتیجه برسد هر 24 ساعت باید عمل فوق را تکرار کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید روغن خراطین می‌توانند به فروشگاه اینترنتی توسکا به ادرس violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]