اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805143924410588

روغن نارگیل اصل را از کجا خریداری کرد؟

کد: 139805143924410588

http://bit.ly/31tSHER

، بهشهر , (اخبار رسمی): روغن نارگیل اصل از کجا خریداری کرد؟ این یکی از سوالات مهمی است که بسیاری از مشتریان روغن‌های گیاهی مد نظر دارند و علت آن وجود روغن‌های تقلبی در بازار است که موجب نگرانی خریداران روغن نارگیل شده ولی راه حل خیلی پیچیده‌ای ندارد.

روغن نارگیل اصل از کجا بخریم؟
روغن نارگیل اصل را از کجا خریداری کرد؟

روغن نارگیل از گوشت میوه نارگیل تهیه می‌شود. معروف ترین راه تولید روغن نارگیل استفاده از روش فشار بر روی پودر نارگیل است که سالم ترین روش است زیرا از حلال‌های شیمیایی استفاده نمی‌شود و روش ارگانیکی به حساب می‌آید.

روغن نارگیل اصل در دمای اتاق و کمتر از آن (24 درجه سانتی گراد) جامد و سفید رنگ بوده و در دماهای بالاتر ذوب شده و ناخالصی هم ندارد.

همه روش‌هایی که برای شناختن روغن نارگیل و عسل و ... بیان می‌شود قابل جعل بوده و بهترین راه خرید از فروشنده معتبر و مورد اطمینان است.

تولید کننده‌ای که هدف آن بهبود سلامت جامعه است و روغن‌های آن به عنوان دارو در نسخه‌های طب سنتی استفاده می‌شود می‌تواند منبع مورد اطمینانی برای خرید روغن نارگیل اصل باشد.

آیا روغن نارگیل پوست را روشن می‌کند؟

چند عامل موجب شده که روغن نارگیل به عنوان روشن کننده پوست شناخته شود. روغن نارگیل یک ضد آفتاب طبیعی بوده که این خاصیت باعث پیشگیری از تیره شدن پوست می‌شود.

روغن نارگیل دارای خاصیت ضد باکتری و ضد التهابی بوده برای همین پوست از رشد قارچ، آکنه و جوش‌های پوستی رهایی می‌یابد و از عوامل تیره شده پوست جلوگیری می‌کند.

روغن نارگیل یک رطوبت بخش طبیعی پوست صورت است برای همین حس شادابی و شفافیت به پوست می‌دهد.

یکی دیگر از روغن‌های درمانی که تاثیر بسزایی در رفع تیرگی پوست صورت و حتی دور چشم دارد روغن بنفشه پایه زیتون بوده که در طب سنتی کاربرد آن به اثبات رسیده است.

علاقه مندان برای خرید روغن نارگیل می توانند به فروشگاه اینترنتی محصولات توسکا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]