اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805153928810239

بررسی پوستر دیواری و کاربردهای آن

کد: 139805153928810239

http://bit.ly/31IXx1n

، تهران , (اخبار رسمی): از پوستر‌های دیواری که تصاویر سه بعدی روی آنها چاپ شده است، در اتاق خواب‌های‌ پسرانه و دخترانه می‌توان استفاده کرد.

پوستر دیواری و کاربرد آن
بررسی پوستر دیواری و کاربردهای آن

پوستر دیواری پسرانه با توجه به ویژگی‌هایی که شخصیت کودکان پسر دارد، می‌تواند از مدل‌های بسیار گسترده و مختلفی تشکیل شود. این طرح‌ها می‌تواند شامل تصاویر شخصیت‌های پسرانه کارتونی، الگوهای هندسی جذاب و رنگ‌های شاد و پر انرژی باشد. پوستر دیواری برای اتاق خواب‌هایی که کودکان پسر در آن زندگی می‌کنند می‌تواند به جذاب شدن دکوراسیون داخلی آن کمک کند. پوستر دیواری پسر و دختر نیز بنا به جنس آنها هم در انتخاب رنگ و طرح و هم در شخصیت‌های کارتونی متفاوت است.

در اتاق دختران و با توجه به روحیاتی که آنها دارند، از پوستر دیواری‌هایی با طرح السا و آنا، موآنا، مریدا یا سیندرلا استفاده می‌شود و در اتاق‌های پسرانه، از طرح‌هایی مثل پوستر دیواری بتمن و مرد عنکبوتی و غیره استفاده می‌شود. پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک پسرانه بیشتر با رنگ‌های شاد و فانتزی رنگ آمیزی‌ می‌‌شوند و به همین علت بکارگیری رنگ‌های رسمی و خنثی در پوستر دیواری پسرانه پیشنهاد نمی‌شود.

پسران به گونه‌ای هستند که در سنین پایین به کاراکترهای کارتونی مثل مرد عنکبوتی علاقه مند هستند و هرچه سن آنها بالاتر می‌رود، علاقه آنها به ماشین، بازیکنان و بازیگران معروف و سلبریتی‌ها بیشتر می‌شود. همانطور که سلیقه به جنسیت و سن و سال هر فرد بستگی دارد پوستر دیواری پسرانه نیز دارای مدل‌های گوناگونی است که هرکدام مخصوص یک سلیقه خاص است.

پوسترهای دیواری مختلفی که در‌ بازار با طراحی خاص و منحصر به فردی که دارند که برخی از آنها سه بعدی بوده و جلوه‌ای سه بعدی و برجسته روی دیوارها ایجاد می‌کنند که بسیار جالب توجه و دل نشین است و حتی در مواردی به جای مجسمه‌های گران قیمت و یا تزیینات دیواری مثل تابلو و دیگر ملزومات که هزینه بسیار بیشتری دارند استفاده می‌شود. پوستر دیواری بسیار مناسب برای این محصولات گران قیمت است.

لازم به ذکر است کلیه پوسترهای دیواری قابل شستشو بوده و به دو صورت مات و براق در ابعاد مورد نیاز مشتری قابل سفارش است. پوستر دیواری، ایده‌های تازه و فوق العاده‌ای در دکوراسیون امروزی و مدرن به حساب می‌آیند که می‌توانند محیط‌های جذاب، ایده آل و خاصی را به صاحبان خانه ارائه کنند. پوستر دیواری انواع گوناگونی دارد که شامل طرح‌های سه بعدی و برجسته است. خرید این محصول به صورت اینترنتی میسر است. یکی از مزیت‌های خوبی که پوستر دیواری دارد، قابلیت چاپ عکس مد نظر روی آن است.

می‌توان تصویری را به صورت با کیفیت و HD روی این پوسترهای دیواری چاپ کرد. همچنین از پوسترهای دیواری، می‌توان برای تزیین دیوارهای خالی خانه استفاده کرد. هرچه کیفیت عکس چاپی روی پوستر دیواری بهتر باشد، جلوه این محصول بیشتر است. سیستم نورپردازی نیز تاثیر بسزایی در جذابیت پوستر دیواری دارد.

بدین صورت پوستر دیواری زیباتر دیده شود و نورهای مختلف‌ را به صورت اصولی در اطراف این پوسترهای دیواری قرار داد. پوسترهای دیواری را می‌توان به‌ صورت‌های مختلفی در دکور استفاده کرد. برای مثال پوسترهای دیواری وجود دارد که روی آنها تصویر زن فرشته چاپ شده است و یا نوع دیگری از پوستر دیواری وجود دارد که استفاده از آن برای محیط پشت تلویزین بسیار کاربردی است.

پوسترهای دیواری به شکل‌های گوناگونی در بازار عرضه می‌شوند و هر فرد با توجه به ویژگی‌های دکوراسیون و سلیقه شخصی خود، می‌تواند از این پوسترهای دیواری استفاده کند. به طور کلی کاربرد پوستر دیواری در خانه و اتاق پذیرایی خلاصه نمی‌شود و می‌توان در انواع فضاهای مسکونی، اداری، سازمانی یا تجاری از این محصول جذاب در طرح‌ها و رنگ‌ها و مدل‌های مختلف استفاده کرد. پوسترهای دیواری قیمت مناسبی نیز داشته و می‌تواند تصاویر مورد علاقه را روی دیوار نمایان کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | دکوراسیون و منزل