اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807094092610239

کاغذ دیواری سه بعدی طرح دریا و منظره، نقشی پر رنگ در آرامش دارند

کد: 139807094092610239

http://bit.ly/2VKYxQt

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که به دنبال القای آرامش به محیط هستند، می‌توانند با پوسترهای دیواری طرح‌های طبیعت که خود الهام بخش آرامش هستند، آرامش را به محیط خود عرضه کنند.

کاغذ دیوار های سه بعدی طرح دریا و منظره
کاغذ دیواری سه بعدی طرح دریا و منظره، نقشی پر رنگ در آرامش دارند

در دنیای مدرن امروز که مردم هر روزه خصوصا در کلان شهرها با شلوغی، ازدحام و ترافیک دست و پنجه نرم می‌کنند استفاده از طرح‌هایی از قبیل کاغذ دیواری یا پوستر سه بعدی طرح آبشار، کاغذ دیواری‌های سه بعدی طرح جنگل، کاغذ دیواری‌های سه بعدی طرح چوب و کاغذ دیواری‌های سه بعدی طرح سنگ که آرامش را القا می‌کنند در دکوراسیون، نقش پر رنگی را ایفا می‌کنند که در حال حاضر از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین طرح ها نیز به شمار می‌روند.

انتخاب طرح‌های کاغذ دیواری‌های سه بعدی کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد، اما راهنمایی و مشاوره کارشناسان دیاکو می‌توانند در این زمینه کمک چشم‌گیری در انتخاب طرح مناسب داشته باشد.

یکی از جذاب‌ترین طرح‌ها، طرح‌های کاغذ دیواری‌های سه بعدی طرح سخره، آبشار، رود و ... هستند و در عین حال به دلیل داشتن تنوع بی حد و مرزی که در طرح‌ها دیده می‌شوند، محدودیتی در انتخاب فضا جهت نصب و اجرا نخواهد داشت و تقریبا در هر نوع فضایی از جمله اداری، تجاری، مسکونی و ... می‌توان از آن استفاده کرد. به دلیل وسعت تنوع، این دسته از طرح‌ها مورد استقبال بسیار از معماران و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. به طور مثال اگر شخصی، در مناطق گرم و خشک زندگی می‌کند، توصیه مشاوران دکوراسیون انتخاب کاغذ دیواری‌های سه بعدی جنگل و هم چنین استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی گل و پروانه در فضاهای مورد نظر است. زیرا زمانی که از این قبیل طرح‌ها استفاده می‌شود دیگر نیازی نیست نگران هارمونی با محیط پیرامون خود بود. این طرح‌ها، به دلیل داشتن طیف گسترده‌ای از رنگ‌‌ها، تقریبا با هر فضا و دکوراسیونی، زیبایی منحصر به فردی را هدیه می‌کنند.

همچنین استفاده از کاغذ دیواری‌های سه بعدی می‌تواند حس داشتن فضای بزرگ‌تری را منتقل کنند. به خصوص در زندگی امروزی که متراژ منازل مسکونی، تجاری، اداری و ... کماکان به سمت متراژهای کوچک‌تر هدایت می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]