اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807154106311576

معرفی دوربین داهوا IPC-HD4140X-3D مخصوص شمارش افراد

کد: 139807154106311576

http://bit.ly/2LTMZqY

، تهران , (اخبار رسمی): داهوا به تازگی از جدیدترین دوربین نظارت تصویری دو لنز مدل IPC-HD4140X-3D مخصوص شمارش افراد توسط سرویس Ivideon رونمایی کرد.

معرفی دوربین داهوا IPC-HD4140X-3D مخصوص شمارش افراد
معرفی دوربین داهوا IPC-HD4140X-3D مخصوص شمارش افراد

باید گفت که Ivideon راه حل های ابری برای نظارت تصویری و تجزیه و تحلیل‌های ویدئویی به عنوان بخشی از برنامه داهوا (DIPP) است. محصول جدید داهوا وسیله‌ای بسیار دقیق است که موقعیت، ارتفاع (۱-۲،۳ متر) و جهت هرکسی را در زمینه دید خود و در محدوده نظارت ردیابی می‌کند. این دوربین داده‌ها را بدون نیاز سخت افزار جانبی جمع آوری و ذخیره کرده و تمامی اطلاعات را به سیستم ابری Ivideon منتقل می‌کند.

این دوربین جدید همچنین توانایی پشتیبانی از محیط تا عرض سه متر را داشته و در شرایطی نظیر مقدار بازدید کننده، روشنایی، دما و سایر عوامل هیچ تاثیری در عملکرد دستگاه ندارند. سیستم ردیابی خودکار بازدید کننده به بهترین وجه عمل می‌کند، بهترین زمان باز و بسته شدن نقاط مختلف فروشگاه و برنامه تغییر ایده آل تیم، که همه بر اساس آمار دقیق ساخته شده‌اند.

قابلیت اضافه کردن هر تعداد شمارنده برای ارائه آماری بهتر برای مکان‌های مختلف، همه توسط رابط کاربری آسان برنامه وب خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پفاو

شرکت پفاو با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه تامین تجهیزات فنی و اجرا سیستم های نظارت تصویری تحت شبکه و آنالوگ، سیستم های کنترل الکترونیک تردد و حضور و غیاب، پروژه های شبکه و فیبرنوری، سیستم های هوشمند سازی ساختمان و اطفا و اعلام حریق با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]