اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807184117513414

رونمایی از سایت فرشته نبی خواه با هدف انتشار پروژه‌ها و همایش‌های او

کد: 139807184117513414

http://bit.ly/2MB89cr

، مشهد , (اخبار رسمی): با هدف انتشار پروژه‌ها، همایش‌ها و ارتباط با خانم نبی خواه، از سایت فرشته نبی خواه به آدرس fereshteh-nabikhah.site123.me در تاریخ ۲۶ خرداد ماه رونمایی شد.

رونمایی از سایت فرشته نبی خواه با هدف انتشار پروژه ها و همایشات وی
رونمایی از سایت فرشته نبی خواه با هدف انتشار پروژه‌ها و همایش‌های او

به گزارش فرشته نبی خواه، سایت fereshteh-nabikhah.site123.me که یک سایت شخصی جهت آشنایی بیشتر با پژوهش‌ها و همایش‌های خانم نبی خواه است رونمایی شد. هدف از این رونمایی ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد انتشار پروژه‌ها و همایش‌های او و ارتباط با خانم نبی خواه را تسهیل کند.

این سایت علاوه بر معرفی فرشته نبی خواه، دوره‌های آموزشی مهارتی وپژوهش‌ها، لینک راه‌های ارتباطی مستقیم با فرشته نبی خواه را گذاشته، تا برای مشاوره اولیه به صورت مستقیم علاقه‌مندان بتوانند با فرشته نبی خواه ارتباط برقرار کنند

فرشته نبی خواه، مدیر و مدرس گروه آموزشی مشاوره‌ای نبی خواه در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «این یک حق طبیعی است، کسانی که با من آشنا می شوند بخواهند بیشتر راجب وضعیت علمی و نگرش عملی من بدانند و آگاهی کاملی از رزومه بنده در حیطه تدریس و کاری داشته باشند، لذا این سایت افتتاح شد تا همراهان با اطمینان خاطر،انتخاب و تصمیم‌گیری کنند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «در این سایت علاوه بر معرفی من، دوره‌‌های آموزشی مهارتی و پژوهش‌ها ،لینک راه‌های ارتباطی مستقیم را گذاشته‌ام تا برای مشاوره اولیه به صورت مستقیم با من ارتباط برقرار کنید.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آموزشی مشاوره ای نبی خواه

مدرس و کوچ تخصصی کسب و کار مدیر عامل شرکت بین المللی آراد دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک دانشجوی همزمان مهندسی صنایع ایران - مشهد / تهران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش