اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807244136313414

با حضور اساتید و کارشناسان حوزه‌ آموزش بیزنس:

همایش «غلبه بر بحران‌های مالی و ورشکستگی» دوم آبان ماه 1398 برگزار می‌شود

کد: 139807244136313414

http://bit.ly/2MXmYqa

، مشهد , (اخبار رسمی): همایش «غلبه بر بحران‌های مالی و ورشکستگی» با هدف «آشنایی با راهکارها در مواقع بحران‌های مالی»، دوم آبان ماه 1398 در گروه آموزشی مشاوره‌ای نبی خواه در مشهد برگزار می‌شود.

همایش «غلبه بر بحران های مالی و ورشکستگی» دوم آبان ماه 1398 برگزار می‌شود
همایش «غلبه بر بحران‌های مالی و ورشکستگی» دوم آبان ماه 1398 برگزار می‌شود

به گزارش دبیرخانه همایش غلبه بر بحران‌های مالی و ورشکستگی، این همایش که توسط حمید رضا و فرشته نبی خواه برگزار می‌شود، میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ آموزش بیزنس با هدف کمک به افرادی که دچار بحران‌های مالی شده‌اند و راه نجات از این بحران‌ها را نمی‌دانند، خواهد بود.

محمد کمالی، دبیر این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: «افراد زیادی به دفتر گروه آموزشی مشاوره‌ای نبی خواه مراجعه می‌کنند و در خواست مشاوره می‌کنند، وقتی علت را از آنها جویا می‌شویم، مشکلات مالی، احساس ورشکستگی و.... را عنوان می‌کنند و دنبال راه نجاتی برای رهایی از این چاه عمیق کاری‌شان هستند. تعدد این درخواست در گروه آموزشی نبی خواه باعث شد به فکر یک کارگاه نیمه خصوصی با عنوان غلبه بر ورشکستگی و بحران‌های مالی بیافتیم.»

محمد کمالی در این زمینه افزود: «این همایش برای افرادی که چک کشیده و توانایی پاس کردن آن را ندارند، افرادی که دچار بحران‌ها و کسری‌های فراوان شده‌اند و افرادی که احساس می‌کنند وضعیت کاسبی خوبی را ندارند، تدارک دیده شده است.»

موضوعات محوری همایش:

محمد کمالی دلایل اصلی بحران‌های مالی، روند ورشکستگی، قوانین خروج از ورشکستگی، راهکارهای خروج از ورشکستگی و نمونه از افرادی که ورشکسته شده و بر آن غلبه کرده‌اند را به عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی برشمرد.

سخنرانان اصلی این همایش حمید رضا نبی خواه، مدیر و موسس فروشگاه‌های زنجیره‌ای حجاب فاطمی و فرشته نبی خواه تحصیل کرده در رشته مدیریت بازرگانی، مسلط به قوانین امور ورشکستگی و تصفیه امور ورشکستگی هستند.

برنامه‌های جانبی این همایش شامل پذیرایی، اختصاص 30 دقیقه مشاوره به هریک از افراد و دریافت ویدئو همایش است.

همایش غلبه بر بحران‌های مالی و ورشکستگی، در روز دوم آبان ماه 1398 در گروه آموزشی مشاوره‌ای نبی خواه در مشهد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت evand.com/events/bankruptcy8 مراجعه و یا با شماره تلفن 05137237522 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آموزشی مشاوره ای نبی خواه

مدرس و کوچ تخصصی کسب و کار مدیر عامل شرکت بین المللی آراد دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک دانشجوی همزمان مهندسی صنایع ایران - مشهد / تهران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]