کد: 139807244134013511

تکنوپایپ ارائه دهنده اتصالات الکتروفیوژن

کد: 139807244134013511

http://bit.ly/2MXJjUu

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از روش‌های مطمئن برای اتصال لوله‌ها اتصال الکتروفیوژن است. اتصالات دیگری مانند جوشکاری لبه به لبه و یا اتصالات پیچی نیز وجود دارد اما باید بررسی شود که چه میزان هزینه و چه نوع اتصالی برای اتصالات لازم است.

اتصال الکتروفیوژن و دستگاه جوش الکتروفیوژن
شرکت تکنوپایپ نمایند رسمی شرکت تکاب اتصال دماوند محصولات این برند بخصوص لوله پلی اتیلن را دارد.

اتصال الکتروفیوژن بیشتر برای اتصالات خطوط لوله شبکه توزیع گاز به دلیل بالا بودن ضریب اطمینان، استفاده می‌شود.

در اتصال الکتروفیوژن باید حتماً از وارد شدن آسیب به پیچ کوپلر جلوگیری شود همچنین باید زمان مناسب برای جوش الکتروفیوژن مشخص شود. برای استفاده از اتصالات الکتروفیوژن اتصال باید از گیره نگهدارنده استفاده شود.

اصولا کاربرد این دستگاه برای اتصالات پروژه‌های نفت و فاضلاب شهری و فاضلاب صنعتی، پروژه‌های آب رسانی و گازرسانی است.  

شرکت تکنوپایپ این امکان را در اختیار دارد و خدمات پشتیبانی نیز ارائه می‌دهد. شرکت تکنوپایپ به عنوان نماینده رسمی شرکت تکاب اتصال دماوند تمامی محصولات این شرکت را  به خصوص محصولات لوله پلی اتیلن را جهت فروش در اختیار دارد.

علاقه‌مندان جهت ارتباط با پشتیبان شرکت تکنو پایپ می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس www.technopipe.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکنوپایپ

تکنو پایپ نماینده رسمی فروش محصولات شرکت تکاب اتصال دماوند می باشد که در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و قطعات پلیمری فعالیت دارد. این شرکت در سال 1372 آغاز به فعالیت نمود و در راستای گسترش دامنه کاری در سال 1380 موفق به تاسیس واحد تولیدی شد. تولید و تامین لوله و اتصالات پلی اتیلن تک جداره و دوجداره تولید اتصالات جوشی پلی اتیلن و کارگیت از سایز 16 میلیمتر الی 2000 میلی متر تولید و تامین لوله کاروگیت منحول پلی اتیلن ، درب منحول و اتصالات کاروگیت اجرای پروژه آبرسانی (صنعتی ، کشاورزی ، ساختمانی ، فشارقوی و فاضلابی) تولید رینگ پلی اتیلن و فلزی