کد: 139909044767813511

با محصولات تکاب اتصال آشنا شوید

کد: 139909044767813511

https://bit.ly/3l1Olyb

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب معرفی اجمالی در مورد محصولات لوله پلی اتیلن ، اتصالات الکتروفیوزن و ... تکاب اتصال میپردازیم. سعی شده مطالبی در جهت اطلاع رسانی مخاطب برای آشنایی بیشتر با این مجموعه پرداخته شود.

معرفی تکاب اتصال و محصولات آن
تکنوپایپ - نمایده رسمی تکاب اتصال دماوند - لوله پلی اتیلن - محصولات تکاب اتصال

تکنو پایپ نماینده رسمی فروش محصولات شرکت تکاب اتصال دماوند است که در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و قطعات پلیمری فعالیت دارد.

تکاب اتصال از جمله شرکتهایی است که محصولات مورد نیاز شرکتهای آب و فاضلاب و شرکت گاز جهت انجام پروژههای آبرسانی و گازرسانی است. این شرکت به دنبال به روز رسانی و استفاده از تکنولوژی های جدید است به همین دلیل در حال ارائه و عرضه اتصالات جوشی الکتروفیوژن  و لوله پلی اتیلن است.


تکمیل سبد محصولات یکی از اهداف مهم شرکت تکاب اتصال دماوند محسوب میشود و به طور کلی کالاهای مورد نیاز پروژههای آبی در این شرکت ارزیابی شده است و توانسته برای سیستم گازرسانی موقعیت بهتری ایجاد نماید. همچنین توانسته از تکنولوژیهای تولید به روز استفاده کند. اقدامات لازم در راستای عرضه اتصالات جوشی الکتروفیوژن بر اساس استانداردهای معتبر بین المللی ارزیابی میشود.


این شرکت  پس از دو سال تحقیق و بررسی توانسته از طریق روش تزریقی کوپلر الکتروفیوژن را تا سایز 315 به تولید انبوه برساند که سهم بزرگی از توسعه تکاب اتصال محسوب میشود.

مجموعه تکنوپایپ به عنوان نماینده رسمی شرکت تکاب اتصال دماوند ، انواع محصولات شامل اتصالات لوله پلی اتیلن ، اتصالات الکتروفیوژن ، تی اف گاز و ... را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.


همچنین این شرکت برای اولین بار در ایران اقدام به تولید انواع اتصالات پلی اتیلن به روش تمام تزریق در فشارهای 20 و 25 بار کرده است. دریافت گواهینامه‌های کیفیت DVCW و KIWA از کشور آلمان، یکی دیگر از افتخارات این شرکت است.
واحد تحقیق و توسعه شرکت مذکور نیز همراه فعال بوده است به طوری که با برگزاری سمینارها و جلسات مختلف سعی در پیدا کردن راه‌هایی برای بهبود کیفیت محصولات خود دارد.


لیست قیمت تکاب اتصال


محصولات لوله پلی اتیلن و اتصالات این شرکت در قطرهای 32 تا 1000 میلیمتر، دارای تنوع فراوانی است. در لیست قیمت تکاب اتصال، محصولاتی مانند اتصالات الکترو فیوژن (سه راه، فلنج، کوپلر، کپ و زانو) در انواع مختلف، اتصالات بات فیوژن، اتصالات پلی اتیلن جوشی و اتصالات پلی اتیلن فلنج دار با مشخصات ابعادی و قیمت وجود دارند. اتصالات تی اف، لوله اینسرتی و کلکتور نیز از تولیدات مخصوص این شرکت هستند که به همراه مشخصات در لیست قیمت تکاب اتصال حضور دارند.


برای دریافت اطلاعات تخصصی تکاب اتصال و همچنین سایر اطلاعات فنی محصولات می‌توانید با ما تماس بگیرید.
09199006562 
02166154098

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکنوپایپ

تکنو پایپ نماینده رسمی فروش محصولات شرکت تکاب اتصال دماوند می باشد که در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و قطعات پلیمری فعالیت دارد. این شرکت در سال 1372 آغاز به فعالیت نمود و در راستای گسترش دامنه کاری در سال 1380 موفق به تاسیس واحد تولیدی شد. تولید و تامین لوله و اتصالات پلی اتیلن تک جداره و دوجداره تولید اتصالات جوشی پلی اتیلن و کارگیت از سایز 16 میلیمتر الی 2000 میلی متر تولید و تامین لوله کاروگیت منحول پلی اتیلن ، درب منحول و اتصالات کاروگیت اجرای پروژه آبرسانی (صنعتی ، کشاورزی ، ساختمانی ، فشارقوی و فاضلابی) تولید رینگ پلی اتیلن و فلزی

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید