کد: 139912165045813511

لوله‌های پلی اتیلن و  کاربرد آنها در صنایع  

کد: 139912165045813511

https://bit.ly/3kQaa5m

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه تکنوپایپ با احترام به تولیدکنندگان محترم در شاخته لوله پلی اتیلن از محصولات شرکت تکاب اتصال دماوند حمایت نموده و محصولات این شرکت را عرضه می نماید .این شرکت، فروش و توزیع انواع محصولات پلی اتیلنی مانند لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن، الکتروفیوژن و… است.

لوله های پلی اتیلن و  کاربرد آنها در صنایع  
لوله‌های پلی اتیلن و  کاربرد آنها در صنایع  

شعار ما در تکنوپایپ، حمایت مردم در استفاده از محصولات با کیفیت ملی است.

کاربرد لوله و اتصالات پلی اتیلنی در پروژه ‌های آبرسانی:

لوله ‌های پلی اتیلنی یکی از پرکاربرد ترین انواع لوله ‌ها در تاسیسات شهری و خطوط انتقال آب می ‌باشند که در ۵۰ سال گذشته این کاربرد بسیار افزایش یافته است. لوله ‌های پلی ‌اتیلن با توجه به عدم خوردگی و عدم رسوب گذاری می ‌توانند هزینه ‌های اجرا و تعمیر و نگهداری تاسیسات شهری را بسیار کاهش دهند.

در انتقال فاضلاب و پساب ‌ها:

خوردگی، زنگ‌ زدگی و آلودگی خاک از مهم ترین دلائل جمع ‌آوری آب و فاضلاب‌ های صنعتی است. لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن با خواص ضد خوردگی و مقاومت در برابر انواع مواد شیمیائی راه حل مناسبی برای جمع آوری و انتقال سیالات فاضلابی است.

در سیستم اطفاء حریق نیروگاه ‌ها، پتروشیمی ‌ها و پالایشگاه ‌ها:

مجموعه ما با داشتن تجارب گران قدری که در تامین لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن در پروژه‌ های آتش نشانی ها، نیروگاه ‌ها، پتروشیمی ‌ها و پالایشگاه‌ ها دارد می ‌تواند به عنوان برترین تامین کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن، به کلیه پیمانکاران و کارفرمایان مشاوره فنی نیز ارائه دهد.
 

ما با حمایت از تولیدات ملی سعی کرده ایم محصولات ملی را در بازار توزیع نماییم، ما با افتخار نماینده رسمی فروش محصولات شرکت تکاب اتصال دماوند می باشیم که در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و قطعات پلیمری فعالیت داریم.

کاربرد لوله های پلی اتیلنی در لایروبی:

لوله لایروبی پلی اتیلن از جدید ترین و پر کاربردی ترین نوع لوله های پلی اتیلنی می‌باشند. لوله‌ های پلی اتیلن به دلیل داشتن مزایای فراوان و مقاومت بالای مکانیکی و شیمیایی بهترین انتخاب برای سیستم‌ های انتقال سیال در پروژه‌ های لایروبی می ‌باشند.

کاربرد لوله و اتصالات پلی اتیلن در آب دریا:

از ابتدای دهه ۱۹۶۰ لوله ‌های پلی اتیلنی به طور فزاینده ‌ای جهت کاربرد های دریایی مورد استفاده قرار گرفته اند. تخلیه سیال، انتقال سیال از زیر رودخانه یا دریاچه و گرفتن آب شیرین و شور عمده‌ ترین کاربرد های لوله ‌های پلی اتیلنی در دریا می باشند. علاوه بر کاربرد های اصلی ذکر شده ممکن است در مواردی همچون خطوط لوله موقت شناور روی سطح آب و نصب بر روی زمین ‌های با تلاقی استفاده گردد.

در گازرسانی:

امروزه، بیش از ۹۰ ٪ از لوله‌ های نصب شده برای توزیع صنعت گاز طبیعی در آمریکا و کانادا از لوله‌ های پلی اتیلن ( پلیمری ) استفاده شده است، که ۹۹ درصد از آن ها از جنس پلی ‌اتیلن می ‌باشند. با توجه به مشخصات گاز طبیعی استفاده از لوله‌ های پلی اتیلن در سیستم ‌های انتقال گاز یکی از اولین کاربرد های این لوله در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی می ‌باشد.

در معدن:

لوله و اتصالات پلی اتیلن در خطوط دوغاب، گودال و آبگیری معدن، حمل و نقل و آب، شستشوی ذغال سنگ و مواد شیمیایی در عملیات معدن استفاده می ‌شود. 

در فرودگاه:

مسیر کابل های برق و تلفن و سیستم‌ های ارتباطی، تاسیسات و سیستم انتقال آب، مدیریت، انتقال و جمع ‌آوری فاضلاب و آب باران از جمله زیر ساخت ‌هایی است اجرای آن ها با روش ‌های سنتی زمان بر و پر هزینه می ‌باشد. لوله‌ های تک جداره و لوله ‌های دوجداره کاروگیت پلی اتیلن‌، اتصالات پلی اتیلن و انواع منهول‌ های پلی اتیلن راه کاری مدرن، بادوام، کم هزینه و مقاوم می ‌باشند.

در راه‌آهن و قطار شهری:

لوله‌ های پلی اتیلن (HDPE Pipe) جایگاه خود را در صنعت راه‌ آهن به دست آورده ‌اند و دامنه‌ی کاربرد انواع لوله‌ های پلی اتیلنی به سرعت در حال افزایش می ‌باشد. هر چند مزایای بالا تمام مزایای لوله‌ های پلی اتیلن نمی ‌باشد و عایق بودن لوله ‌های پلی اتیلن در برابر جریان‌ های ولگرد الکتریسته نیز از دیگر مزایای این لوله ‌های می‌ باشد که این لوله ‌ها را به انتخابی ایده ‌آل جهت پروژه ‌های قطار های برقی بدل کرده است .
 

مواد خام و اصلی پلی اتیلن از پالایشگاه ها به دست تولیدکننده های لوله پلی اتیلن می رسد و قیمت لوله پلی اتیلن هر روزه در حال تغییر می باشد چرا که مواد اصلی آن پلی اتیلن است و چون قیمت پلی اتیلن هر روز در حال تغییر می باشد قیمت لوله پلی اتیلن هم ثابت نیست. برای خرید لوله های پلی اتیلن شما باید هر روز پیگیر قیمت لوله پلی اتیلن باشید. لوله پلی اتیلن ویژگی های منحصر به فردی دارد که شاید لوله های دیگر با جنس متفاوت این ویژگی را نداشته باشند. به همین دلیل است که بسیاری از مهندسان و طراحان برای نصب لوله ها از لوله های پلی اتیلن استفاده می کنند، بدون آنکه توجهی به قیمت لوله پلی اتیلن داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکنوپایپ

تکنو پایپ نماینده رسمی فروش محصولات شرکت تکاب اتصال دماوند می باشد که در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و قطعات پلیمری فعالیت دارد. این شرکت در سال 1372 آغاز به فعالیت نمود و در راستای گسترش دامنه کاری در سال 1380 موفق به تاسیس واحد تولیدی شد. تولید و تامین لوله و اتصالات پلی اتیلن تک جداره و دوجداره تولید اتصالات جوشی پلی اتیلن و کارگیت از سایز 16 میلیمتر الی 2000 میلی متر تولید و تامین لوله کاروگیت منحول پلی اتیلن ، درب منحول و اتصالات کاروگیت اجرای پروژه آبرسانی (صنعتی ، کشاورزی ، ساختمانی ، فشارقوی و فاضلابی) تولید رینگ پلی اتیلن و فلزی

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید