کد: 139807244134313511

اتصالات الکتروفیوژن لوله پلی اتیلن چیست؟

کد: 139807244134313511

http://bit.ly/2BAIiwj

، تهران , (اخبار رسمی): در اتصالات الکتروفیوژن‌ها باید یک سری نکات و قواعد را رعایت کرد.یکی از نکات مهم این است که در موقع اتصالات الکترو فیوژن پلی اتیلن حرارت را به طور یکنواخت درسطح جوش پخش کرد و همچنین در زمان جوش نباید به سیم پیچ کوپلر آسیب وارد شود. زمان مناسبی برای کار بصورت اتصال الکتروفیوژن نیز در نظر گرفته شود.

اتصالات الکترو فیوژن لوله پلی اتیلن چیست؟
یکی از روشهای اتصال در لوله های پلی اتیلن اتصال الکتروفیوژن بصورت ایجاد حرارت در هیتر دستگاه می باشد

یکی از روش‌های اتصال در لوله‌های پلی اتیلن اتصالات الکتروفیوژن است. نحوه اتصال بصورت الکتروفیوژن با ایجاد جریان برق در هیترها و المنت‌های داخلی اتصال ایجاد شده و با توجه به حرارت ایجاد شده اتصال بین لوله‌ها که بیشتر در اتصال زانوهای پلی اتیلنی است، ایجاد می‌شود.

در اتصالات الکتروفیوژن‌ها باید یک سری نکات و قواعد را رعایت کرد. هیچوقت نباید با عجله کار را انجام داد، در هنگام کار حتما از نگهدارنده‌های گیره برای نگه داشتن لوله‌ها استفاده شود. در محیط تمیزی اینکار انجام شود، نباید آلودگی در سطح لوله‌های پلی اتیلن وجود داشته باشد.

از اتصالات الکتروفیوژن در لوله های پلی اتیلن می‌توان انواع لوله‌های HDPE و MDPE و سایر لوله‌های پلاستیکی را که دارای عناصر گرمایش الکتریکی هستند نیز استفاده کرد. کافیست بعد از رعایت نکات ایمنی و بهداشتی محیط لوله‌ها را داخل اتصالات الکترولیز قرار داد. اگر هم نیاز باشد می‌توان از گیره برای این کار استفاده کرد.

بعد از آن یک ولتاژی در حدود 40 وات با توجه به نوع اتصال به کار گرفته شود. در نهایت این نوع اتصالات به مرتب بودن اتصالات کمک می‌کند و شکل ظاهری لوله‌ها در بخش‌های اتصال حفظ می‌شود.

علاقه مندان در صورت عدم آگاهی از نحوه کار اتصال الکتروفیوژن می‌توانند با کارشناسان و متخصصان شرکت تکنوپایپ نماینده رسمی اتصال تکاب دماوند در ارتباط باشند و به سایت این مجموعه به ادرس www.technopipe.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکنوپایپ

تکنو پایپ نماینده رسمی فروش محصولات شرکت تکاب اتصال دماوند می باشد که در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و قطعات پلیمری فعالیت دارد. این شرکت در سال 1372 آغاز به فعالیت نمود و در راستای گسترش دامنه کاری در سال 1380 موفق به تاسیس واحد تولیدی شد. تولید و تامین لوله و اتصالات پلی اتیلن تک جداره و دوجداره تولید اتصالات جوشی پلی اتیلن و کارگیت از سایز 16 میلیمتر الی 2000 میلی متر تولید و تامین لوله کاروگیت منحول پلی اتیلن ، درب منحول و اتصالات کاروگیت اجرای پروژه آبرسانی (صنعتی ، کشاورزی ، ساختمانی ، فشارقوی و فاضلابی) تولید رینگ پلی اتیلن و فلزی