اطلاعات تماس
  • 023333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808074169613583

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر سمنان:

یادآوری و برجسته نمودن جایگاه شهدا وظیفه‌ای همگانی است

کد: 139808074169613583

http://bit.ly/2BVOlvB

، سمنان , (اخبار رسمی): جایگاه شهدا بسیار رفیع است و باید با برنامه ریزی‌های مناسب به برجسته کردن این جایگاه کمک کرد که این یک وظیفه همگانی است.

یادآوری و برجسته نمودن جایگاه شهدا وظیفه‌ای همگانی است.
یادآوری و برجسته نمودن جایگاه شهدا وظیفه‌ای همگانی است

جایگاه شهدا بسیار رفیع است و باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب به برجسته کردن این جایگاه کمک کرد که این یک وظیفه همگانی است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، محمد همتی در مراسم بازدید از ستاد بزرگداشت کنگره 300 شهید استان سمنان که با حضور نماینده شهرهای سمنان، سرخه و مهدیشهر و تنی چند از مدیران شهری انجام شد با اشاره به رسالت همگانی در مقابل شهدا اظهار داشت: جایگاه شهدا بسیار رفیع است و باید با برنامه ریزی‌های مناسب به برجسته کردن این جایگاه کمک کرد که این یک وظیفه همگانی است.

همتی درباره ارزش شهید گفت: شهید همانند اقیانوسی از ایمان، ولایت، شهامت، شهادت، شجاعت، مرزداری و رشادت است که باید جایگاه خاص برای بیان این فرهنگ در مدارس و مراکز آموزشی دیده شود.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات مناسب در حوزه فرهنگ از سوی شورا، گفت: کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا آماده همکاری در خصوص برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با ایثار، فداکاری و استقامت ایثارگران و شهدا به وجود آمده است چرا که طبق تاکیدات مقام معظم رهبری اجر نگهداری از فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از شهادت نیست.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر سمنان در ادامه اظهار داشت: مستند سازی آثار شهدا با استفاده از ابزارهای هنری در انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس به نسل جوان مؤثر است و باید تقویت شود.

همتی خاطر نشان کرد: بی تردید همه ما نسبت به شهدا، ایثارگران و جانبازان مسئولیت داریم و باید نسبت به این موضوع احساس تکلیف کنیم.

حسن فریدون رییس ستاد بزرگداشت کنگره 300 شهید استان سمنان نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده اعلام کرد در استان 600 شهید دانش آموز شناسایی شده که فرهنگ نامه زندگی و آثار آنها در حال تهیه است.

پایان این مراسم از فعالان ستاد کنگره شهدا توسط نماینده مردم شهرهای سمنان سرخه و مهدیشهر قدردانی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 023333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه