اطلاعات تماس
  • 023333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808084172713583

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان گفت:

مشارکت شهروندان عامل بسیار مهم در کاهش هزینه‌های خدمات شهری

کد: 139808084172713583

http://bit.ly/349dD5o

، سمنان , (اخبار رسمی): مشارکت همه جانبه شهروندان در حوزه مدیریت پسماند، فضای سبز و… نقش مهمی در کاهش هزینه‌های خدمات شهر دارد.

مشارکت شهروندان عامل بسیار مهم در کاهش هزینه های خدمات شهری
مشارکت شهروندان عامل بسیار مهم در کاهش هزینه‌های خدمات شهری

مشارکت همه جانبه شهروندان در حوزه مدیریت پسماند، فضای سبز و… نقش مهمی در کاهش هزینه‌های خدمات شهر دارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، جواد نجاریانی گفت: شهروندان حوزه معاونت خدمات شهری را به عنوان گسترده‌ترین حوزه خدمات‌رسانی در بدنه و ساختار تشکیلاتی مدیریت شهری که سازمان‌هایی همچون پسماند و آتش نشانی و نیز سیما منظر و فضای سبز شهری را در خود جای داده است، رصد می‌کنند و انتظار ارائه خدمات مناسب و بهنگام را در مسائل شهری دارند. رضایت شهروندی خروجی فعالیت‌های این معاونت بوده که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نجاریانی با اشاره به هزینه‌های ارائه خدمات شهری در طول سال افزود: در بخش جمع آوری زباله، نگهداری فضای سبز، نظافت شهری و ... شهرداری سمنان سالانه حدود 170 میلیارد ریال هزینه می‌کند که مردم تنها درصد کمی از این مبلغ را پرداخت می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان به مشارکت فعال مردم در شهر اشاره کرد و گفت: استمرار و ادامه خدمات‌رسانی بهینه و مستمر به شهروندان در گستره شهر نیازمند مشارکت همه جانبه شهروندان است که نقش مهمی در کاهش هزینه‌های خدمات شهر دارد . در سال‌های اخیر مشارکت‌های خوبی در حوزه مدیریت بازیافت، فضای سبز و… رخ داده که امیدواریم این روند رو به رشد ارتقاء یاد.

وی گفت: برای کاهش هزینه‌های خدمات شهری باید از نوآوری‌ها و فناوری‌های نوین نیز استفاده کرد و خدمات را به سمت هوشمند شدن هدایت کرد.

نجاریانی به بهره‌گیری از سیستم آب خام و انتقال پساب مهدی‌شهر و جنوب سمنان به داخل شهر جهت آبیاری فضای سبز و کاهش هزینه‌های مربوطه اشاره کرد و گفت: برای صرفه جویی و کاهش هزینه‌ها باید ضمن تغییر قوانین و ساختارهای موجود، نگاهی استراتژیک هم به شیوه‌های خدمات رسانی شهری داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 023333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه