اطلاعات تماس
  • 023333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808164196613583

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خبر داد:

رونمایی از سامانه جامع گردشگری شهری سمنان

کد: 139808164196613583

http://bit.ly/32qxxrm

، سمنان , (اخبار رسمی): سامانه جامع گردشگری شهری سمنان به زودی رونمایی می‌شود.

رونمایی از سامانه جامع گردشگری شهری سمنان
وحید پرویزی ، سرپرست سازمان فاوای شهرداری سمنان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، وحید پرویزی گفت: دستیابی به توسعه پایدار در گرو توجه به ارکان اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی در یک جامعه است و گردشگری به عنوان فعالیتی اثرگذار بر تمامی ارکان توسعه بیش از گذشته نیازمند توجه و تکمیل زیر ساخت است. این مورد یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شهرداری سمنان در این دوره مدیریتی بوده است.

پرویزی افزود: صنعت توریسم می‌تواند به یکی است پایدارترین منابع درآمدی برای شهرها و شهرداری‌ها تبدیل شود که ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمینه یک نیاز اساسی است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های الکترونیک در این حوزه مورد توجه بسیاری از گردشگران و شهروندان قرار دارد خاطر نشان کرد: با توجه به عبور سالانه بیش از 20 میلیون مسافر از شهر سمنان و وجود جاذبه‌های متنوع گردشگری در سمنان و همچنین لزوم بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در معرفی شهر سمنان، این سامانه توسط کارشناسان خبره سازمان فاوا شهرداری سمنان تهیه شده و در پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سمنان به آدرس Semnan.ir بارگزاری شده است.

پرویزی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به گردشگران از جمله مسیر مراکز تفریحی و گردشگری، استفاده از نقشه برای ستادهای اسکان، نمایشگاه و فروشگاه‌های صنایع دستی، دسترسی گردشگران به اطلاعات اماکن تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و همچنین سایر نیازهای ضروری مانند داروخانه، رستوران‌ها و غیره و سفرهای پیشنهادی به مسافران از موارد کاربرد این سامانه خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 023333*****
[نمایش اطلاعات]