اطلاعات تماس
  • 023333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808164196713583

شهردار سمنان تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت خیرین شهرساز در توسعه گردشگری شهر سمنان

کد: 139808164196713583

http://bit.ly/32xGe3b

، سمنان , (اخبار رسمی): خیرین شهرساز می‌توانند با مشارکت در استفاده بهینه از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی شهر، زمینه رشد و توسعه پایدار را تقویت کنند.

لزوم استفاده از ظرفیت خیرین شهرساز در توسعه گردشگری شهر سمنان
سید محمد ناظم رضوی ، شهردار سمنان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، سید محمد ناظم رضوی به استفاده بهتر از ظرفیت معبر بودن شهر و عبور میلیونی زائران بارگاه امام هشتم اشاره کرد و گفت : ظرفیت بسیار مناسبی جهت اسکان آسان و امن با خدمات رفاهی و پذیرایی برای زائران در ورودی غرب سمنان ایجاد شده است که مورد استقبال زائران قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این کمپ سازه اقامتی دسته جمعی نیز برای زائران کاروانی پیش‌بینی شده که می‌تواند مورد استفاده زائران داخلی و خارجی قرار گیرد.

ناظم رضوی گفت: با کمک و مشارکت خیرین می‌توان نمونه مشابه این کمپ را در ورودی شرقی شهر دایر کرد تا خدمات‌رسانی به زائران و مسافران بهتر صورت گیرد.

شهردار سمنان به ظرفیت امامزاده‌ها و بقاع متبرکه شهر اشاره کرد و گفت: این مراکز می‌توانند در مسیر توسعه و رونق صنعت گردشگری مذهبی قرار بگیرند. با ساخت و تجهیز مراکز اقامتی ارزان قیمت در محدوده این مراکز می‌توان زمینه‌های ماندگاری مسافران را فراهم آورد. استفاده از ظرفیت مشارکت خیرین می‌تواند به توسعه گردشگری مذهبی منجر شود.

وی به ظرفیت احیای مجاری آب و باغ راه‌های شهر اشاره کرد و گفت: احیا و بازآفرینی چند باغ راه و مجاری آب از سوی شهرداری در سال قبل اجرا شد و چندین محله در دستور کار قرار دارد. موارد جدیدی در زمینه بازآفرینی محلات شهری و باغ راه‌ها احصا شده که خیرین می‌توانند در این زمینه اقدامات خود را انجام دهند.

ناظم رضوی تصریح کرد : در هر کاری که خیرین تمایل به مشارکت داشته باشند شهرداری مساعدت لازم صورت می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 023333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه