اطلاعات تماس
  • 023333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908254750213583

پیام شهردار سمنان به مناسبت گرامی داشت هفته کتاب

کد: 139908254750213583

https://bit.ly/36zjmo0

، سمنان , (اخبار رسمی): سید محمد ناظم رضوی ،شهردار سمنان طی پیامی “ هفته کتاب و کتاب خوانی ” را به عموم علاقمندان و فرهنگ دوستان تبریک و تهنیت گفت.

پیام شهردار سمنان به مناسبت گرامی داشت هفته کتاب
پیام شهردار سمنان به مناسبت گرامی داشت هفته کتاب

سید محمد ناظم رضوی ،شهردار سمنان طی پیامی “ هفته کتاب و کتاب خوانی ” را به عموم علاقمندان و فرهنگ دوستان تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است:

کتاب به عنوان بهترین رابط میان گذشته و حال و تنها مونس انسان های اندیشمند است که حتی در روزگار پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری نیز ، نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه جلوه های گسترده تر ، تازه تر و پایدارتری یافته است.

اینجانب ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی از زحمات و تلاشهای تمامی کسانی که در مسیر اعتلای فرهنگ کتابخوانی حرکت می کنند تقدیر و سپاسگزاری دارم .

میزان توجه به کتاب و کتاب خوانی، نشانگر رشد فرهنگی و ملی هر کشور است . سمنان ، شهری تاریخی با گذشته‌ای درخشان در زمینه علم و فرهنگ است که شهروندان فهیم آن از گذشته‌های دور تاکنون به علم و دانش نگاه ویژه‌ای داشته و دارند.

انتخاب چشم انداز فرهنگی شهر سمنان در راستای پایتخت کتاب ایران ، اتفاق مهم و مبارک برای گسترش فرهنگ و دانش در سطح نه تنها شهر سمنان که استان سمنان است و با برنامه‌ریزی‌های دقیق می‌توان از نتایج مثبت این رویداد بزرگ فرهنگی سود برد.

مجموعه شهرداری سمنان به صورت ویژه‌ با ارائه برنامه‌های منسجم و هدفمند برای اجرای هر چه بهتر و مطلوب‌تر طرح‌های پایتخت کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سمنان  تلاش مضاعف دارد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 023333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه