اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808184199412077

استخدام و جذب نماینده و بازاریاب

سیزپی استخدام می‌کند

کد: 139808184199412077

http://bit.ly/32yFMBM

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سیزپی برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدین شرایط برای سمت نماینده و بازاریاب استخدام می‌کند.

سیزپی استخدام می‌کند
سیزپی استخدام می‌کند

شرکت سیزپی با هدف گسترش بازار، از کلیه متخصصان و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در محیطی حرفه‌ای و صمیمی هستند دعوت می‌کند رزومه خود را ارسال کنند. 

افراد واجد شرایط می‌توانند رزومه خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنند تا پس از بررسی صلاحیت‌های فردی و تطابق آن با اهداف و برنامه‌های کاری شرکت، برای مصاحبه و دعوت به همکاری با آن‌ها تماس گرفته شود.

شرکت سیزپی یکی از اپراتورهای درگاه پرداخت اینترنتی در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 87 آغاز کرده و با داشتن سال‌ها تجربه یکی از شرکت‌های فعال در صنعت پرداخت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی (SIZPay)

شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان به عنوان یکی از کانون های مهم تولید نرم افزار در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک مطرح بوده و به منظورخدمت به پیشرفت تکنولوژی در این حوزه با همراهی مدیران و متخصصین داخلی در تمامی علوم مرتبط در این مسیر فعال می باشد. این شرکت در سال 1398 موفق به اخذ مجوز پرداخت یاری از شرکت شاپرک (بانک مرکزی) شد و مفتخر است که می تواند به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در حوزه پرداخت به ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام