اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905124472512077

امکان صدور و ارسال آنلاین فاکتور از طریق پیامک با سیزپی

کد: 139905124472512077

https://bit.ly/33jaXFe

، تهران , (اخبار رسمی): در کمترین زمان فاکتور خود را بسازید و برای مشتری ارسال کنید!

امکان صدور و ارسال آنلاین فاکتور از طریق پیامک با سیزپی
فاکتور آنلاین سیزپی

صدور آنلاین فاکتور و ارسال از طریق پیامک برای مشتری قابلیت جدید درگاه پرداخت سیزپی

با افزایش قدرت نفوذ اینترنت در زندگی افراد، دیگر کمتر کسی را می توان یافت که گوشی همراه هوشمند نداشته باشد یا از اینترنت استفاده نکند. سیزپی با در نظر گرفتن این نکته که افراد در دنیای دیجیتالی تمایل دارند تا کارها را با سریعترین روش انجام دهند قابلیت صدور آنلاین فاکتور را به مجموعه قابلیت های خود افزوده تا هم در کمترین زمان فاکتور صادر گردد هم در کمترین زمان پول فاکتور پرداخت گردد. چرا که فاکتور به همراه لینک پرداخت برای مشتری ارسال می شود تا در لحظه واریز را انجام دهد ، حتی لازم نیست مشتری مبلغ وارد کند چون از قبل مبالغ درج شده است.  

صدور فاکتور برای مشخص کردن مقدار فروش محصولات، آمار گرفتن از موجودی انبار و محصولات ودلایل دیگر برای صاحبان کسب و کارها انجام می شود.

بعضی اوقات با برداشتن یک قدم کوچک می توانیم تغییرات بزرگی در زندگی خود و آیندگان ایجاد کنیم و زندگی را برای آرامش و راحتی بیشتر، با راه حل  های دیجیتال گره بزنیم .با توجه به اهمیت محیط زیست سالم در زندگی امروز، سیزپی بر آن شده است که با صدور فاکتور آنلاین، مسئولیت اجتماعی خود را اجرا کند، اگر به جای ارسال  فاکتور کاغذی از صورت حساب الکترونیکی استفاده کنیم در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود و در نهایت درختان کمتری قطع خواهند شد.

اگر صاحب کسب و کار هستید اگر شرکت هستید اگر فروشگاه دارید می توانید برای ثبت نام و استفاده از این قابلیت به سایت https://www.sizpay.ir مراجعه کرده و درگاه پرداخت خود را دریافت کنید. 

صدور فاکتور آنلاین برای کارگزاران بیمه، آژانس های مسافرتی، برگزار کننده های دوره های آموزشی، وبینارها، سوپرمارکتها و فروشندگان کالا و خدمات در شبکه های مجازی مناسب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی (SIZPay)

شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان به عنوان یکی از کانون های مهم تولید نرم افزار در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک مطرح بوده و به منظورخدمت به پیشرفت تکنولوژی در این حوزه با همراهی مدیران و متخصصین داخلی در تمامی علوم مرتبط در این مسیر فعال می باشد. این شرکت در سال 1398 موفق به اخذ مجوز پرداخت یاری از شرکت شاپرک (بانک مرکزی) شد و مفتخر است که می تواند به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در حوزه پرداخت به ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]