اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006035395612077

نرم افزار مبتنی بر سرویس ابری

کد: 140006035395612077

https://bit.ly/3gtC3Py

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزارهای مبتنی بر رایانش ابری باعث شده تا هزینه سازمان ها کاهش یابد چرا که بر اساس میزان استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

نرم افزار مبتنی بر سرویس ابری
نرم افزار مبتنی بر سرویس ابری

SaaS مخفف عبارت software as a service نوعی مدل ارائه نرم افزار است، به طوری که نرم افزار و اطلاعات مربوط به آن به طور کامل و یکپارچه روی ابر (cloud) مستقر شده اند. دسترسی کاربران به نرم افزار به کمک یک مرورگر وب امکان پذیر خواهد بود.  

از نظر هزینه تفاوت هایی در ارائه این مدل نرم افزار برای مصرف کننده وجود دارد. در این مدل ارائه نرم افزار، هزینه ها به صورت ماهانه یا بر حسب میزان استفاده و.... است.از آنجایی که نرم افزار روی سرور متعلق به ارائه کننده، نگه داری می شود، مصرف کننده نیازی به تهیه سخت افزار برای استقرار نرم افزار ندارد.

همچنین هزینه های نصب، تعمیرات ،نگهداری ،بروزرسانی و... نیز در این مدل برای مصرف کننده وجود ندارد. SaaS  در فارسی"نرم افزار به عنوان سرویس" یا "اجاره نرم افزار" گفته می شود.

 

در حال حاضر در کسب و کارهای بسیاری معمول گشته است که برای مهیا نمودن نرم افزار های مورد نیاز خود از مدل SaaS استفاده نمایند. به طور مثال نمونه هایی از نرم افزارهایی که به صورت SaaS ارائه می گردند شامل سیستم های حسابداری  (accounting) سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یا (customer relationship management) مدیریت منابع انسانی(HRM) و... است.

همه شرکت های بزرگ نرم افزاری مانند مایکروسافت، اوراکل، آی بی ام و ... نیز در این زمینه در حال فعالیت هستند. نرم افزار صندوق قرض الحسنه و تعاونی اعتبار کیمیا که یک نرم افزار حسابداری برای صندوق ها می باشد در نسخه جدید خود مبتنی بر رایانش ابری ارائه شده است و هدف از این نسخه از نرم افزار کاهش هزینه های یک صندوق است.

از آن جا که این صندوق ها با هدف قرض الحسنه شکل می گیرند بنابراین انتخاب این مدل نرم افزار درست ترین انتخاب خواهد بود. شایان ذکر است این نرم افزار به علت اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی امکان پرداخت آنلاین اقساط را فراهم می ­آورد.

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کیمیا منطبق با آخرین آئین نامه بانک مرکزی می باشد، دسترسی به اطلاعات و پشتیبان گیری از آن در هر ساعت از شبانه روز میسر است. با اطمینان می گوییم نرم افزار کیمیا اولین و بهترین نرم افزار صندوق قرض الحسنه و تعاونی اعتبار است و با تجربه همکاری ده ساله با بانک ها، صندوق ها و تعاونی های اعتبار محصولی ارائه شده که پاسخگوی تمام نیازهای یک صندوق باشد.

 این مدل SaaS به عنوان موج آینده صنعت نرم افزار شناخته شده است. فعالان صنعت نرم افزار بر این باورند که نرم افزارهای مبتنی بر کامپیوترهای شخصی و محلی منسوخ شده اند و زمان آن فرا رسیده است تا مصرف کنندگان نرم افزار به سمت SaaS مهاجرت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی (SIZPay)

شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان به عنوان یکی از کانون های مهم تولید نرم افزار در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک مطرح بوده و به منظورخدمت به پیشرفت تکنولوژی در این حوزه با همراهی مدیران و متخصصین داخلی در تمامی علوم مرتبط در این مسیر فعال می باشد. این شرکت در سال 1398 موفق به اخذ مجوز پرداخت یاری از شرکت شاپرک (بانک مرکزی) شد و مفتخر است که می تواند به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در حوزه پرداخت به ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]