اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908124726212077

ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به اینفلوئنسرها

کد: 139908124726212077

https://bit.ly/3lLpErb

، تهران , (اخبار رسمی): اینفلوئنسرها با تبلیغات در شبکه های اجتماعی خود کسب درآمد می کنند. اما چگونه می توان هزینه این تبلیغات را نیز به صورتی حرفه ای دریافت کرد. بسیاری از این افراد شماره کارت دیگران را ارسال می کنند چرا که از کلاهبرداری های احتمالی می ترسند.

ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به اینفلوئنسرها
ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به اینفلوئنسرها

واژه Influencer (اینفلوئنسر) در لغت یعنی «تاثیرگذار» و کسی که قدرت نفوذ روی نظر دیگران و جهت‌دهی به افکار آنها را دارد. معنی اینفلوئنسر در دنیای مجازی در ابتدا در یوتیوب شکل گرفت و بعد وارد شبکه های اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام شد. اینفلوئنسرها در حقیقت سلبریتی‌های شبکه‌های اجتماعی هستند. در حال حاضر اغلب اینفلوئنسرهای دنیا حتی اگر در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم فعالیت دارند، تلاش می‌کنند یک صفحه اینستاگرام فعال داشته باشند چرا که اینستاگرام یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌ها برای آنها به حساب می‌آید و درآمد بالایی برایشان به همراه دارد.

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی تاثیرگذار یکی از مدرن ترین روش‌های تبلیغاتی است. بخش بزرگی از افرادی که آنها را تاثیرگذار می‌نامند در واقع روی تصمیم‌گیری مخاطبانشان برای خرید کالا یا خدمات تاثیرگذارند.

پرداخت به اینفلوئنسرها

استفاده از استوری در اینستاگرام یکی از راه‌های معمول برای تبلیغات است که این روزها اینفلوئنسرها برای بستر تبلیغاتی از آن استفاده می‌کنند. در سال های اخیر با اضافه شدن قابلیت درج لینک مستقیم به یک سایت، مدل کار اینفلوئنسرها نیز تغییر کرد و به صورت مستقیم از مخاطبان خود دعوت می کنند تا از یک سایت بازدید کنند. همچنین اینفلوئنسرها با ساختن ویدئوهای محبوب سعی می کنند به طور غیرمستقیم اسم برند را بیاورند و در واقع به طور مستقیم تبلیغ نکنند. اینفلوئنسرها هر نوع تبلیغی که داشته باشند می توانند هزینه آن را به کمک درگاه پرداخت شخصی خود دریافت کنند و دیگر نیازی نیست شماره کارت ارسال کنند . دیده شده اینفلوئنسری (به دلایلی)  به جای شماره کارت خود شماره کارت شخص دیگری را ارسال می کند که این هم باعث عدم اطمینان در فرد یا شرکت متقاضی تبلیغ خواهد شد.

این مطالب گفته شد که تاکید کند تا زمانی که روش های تبلیغات پیشرفت می کند و شاهد ظهور امکانات جدید در دنیای تبلیغات هستید بهتر است پا به پای آن از روش های نوین پرداخت هم استفاده کنید. اینفلوئنسری یک بیزنس جدید است، شما در ازای خدماتی که ارائه می دهید وجه آن را دریافت می کنید پس بهتر است به بیزنس خود رنگ و روی حرفه ای تری ببخشید.

لینک پرداخت شخصی اینفلوئنسر، مختص خود فرد بوده با امنیت بالا و قابلیت پرداخت مبالغ تا سقف 50 میلیون تومان محدودیت های انتقال وجه از طریق اپ ها و موبایل بانک و غیره را ندارد و از همه مهمتر آنکه فیشینگ و کلاهبرداری را هم به حداقل می رساند چرا که با ارسال تصویر کارت بانکی خود اطلاعات کارت را در اختیار دیگران قرار می دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی (SIZPay)

شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان به عنوان یکی از کانون های مهم تولید نرم افزار در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک مطرح بوده و به منظورخدمت به پیشرفت تکنولوژی در این حوزه با همراهی مدیران و متخصصین داخلی در تمامی علوم مرتبط در این مسیر فعال می باشد. این شرکت در سال 1398 موفق به اخذ مجوز پرداخت یاری از شرکت شاپرک (بانک مرکزی) شد و مفتخر است که می تواند به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در حوزه پرداخت به ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی