اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004295338012077

امکان اتصال نرم افزارها به درگاه پرداخت

کد: 140004295338012077

https://bit.ly/3zljT9O

، تهران , (اخبار رسمی): فراهم سازی زمینه اتصال انواع مختلف نرم افزارها به درگاه پرداخت بانکی

امکان اتصال نرم افزارها به درگاه پرداخت
امکان اتصال نرم افزارها به درگاه پرداخت

اگر به دنبال ارائه یک ارزش افزوده به مشتریان خود باشید می توانید از یک روش مطمئن و البته پرکاربرد یعنی درگاه پرداخت استفاده کنید. نرم افزار خود را به درگاه پرداخت متصل کنید.

همان طور که می دانید در داخل سازمان ها بسته به نوع فعالیتشان نرم افزارهای مختلفی استفاده می­شود، از نرم افزارهای فروش و ثبت فاکتور گرفته تا نرم افزار حسابداری و مالی و یا CRM. در سیزپی این امکان وجود دارد تا به کمک وب سرویس این نرم افزارها را به درگاه پرداخت متصل کرد.

در بخش فروش کارکنان با مشتری نهایی سر و کار دارند بنابراین می توانند همزمان با ثبت سفارش یک فاکتور معادل مبلغ سفارش ساخته و به شماره موبایل مشتری ارسال کنند، صفر تا صد ساخت فاکتور آنلاین و پیگیری وضعیت پرداخت آن از طریق نرم افزار واحد فروش انجام می شود. جهت دریافت وب سرویس درگاه پرداخت به بخش مستندات سیزپی مراجعه کنید.

تمامی اصناف مانند نرم افزار رستورانی، منوی دیجیتال، نرم افزار حسابداری بیمه، نرم افزار خیریه، نرم افزار صندوق قرض الحسنه، نرم افزار حسابداری نظیر هلو می توانند این قابلیت را به سیستم خود اضافه کنند و ارزش افزوده بیشتری در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

این فاکتور آنلاین جایگزین دستگاه پوز نیز می­باشد. کاربرد درگاه پرداخت در نرم افزار CRM بسیار زیاد است زمانی که شرکتی پس از صدور فاکتور یا پیش فاکتور تمایل به واریز داشته باشد یک لینک پرداخت از طریق سیستم ارسال می شود تا به صورت آنی واریز خود را انجام دهند. پس از واریز اطلاعات پرداخت و فروش به صورت خودکار در سیستم نمایش داده می شود.

نرم افزارهایی نظیر هلو که بیشتر جنبه حسابداری دارد و این دست نرم افزارها با ارتقا خود و اتصال به سیزپی می­توانند امکان پرداخت فاکتورها را به صورت آنلاین فراهم کنند و همچنین با ارائه انواع مختلف تسویه نظیر تسویه به صورت تسهیم کار واحد حسابداری را راحت می کند چرا که با عمل تسهیم، وجوه به حساب های مختلف واریز می گردد و ثبت سند حسابداری آن نیز راحت می شود.

در صورتی‌که نرم افزار حسابداری به درگاه های بانکی متصل باشد، تمام تراکنش‌هایی که در فروشگاه اینترنتی انجام می‌شود، در نرم افزار ثبت می‌شود. شما به این ترتیب می‌توانید به صورت روزانه، ماهانه یا در هر بازه زمانی دیگری که مدنظرتان باشد، میزان پرداخت ها و تعداد سفارش‌ها را پیگیری کنید.

این کار به شما کمک می‌کند که ارزیابی دقیقی از وضعیت وب‌سایت خود داشته باشید. در اکثر سیستم‌های حسابداری که به درگاه بانکی متصل شده‌اند، می‌توان موجودی حساب شرکت، فاکتورهای پرداخت نشده و وضعیت پرداخت و تراکنش‌ها را مشاهده کرد. بنابراین مدیران می‌توانند با یک نگاه کلی متوجه شوند که چه میزان از سرمایه شرکت در خطر است و در صورتی که شرکت با روند نزولی فروش روبرو شده است، سریعاً راه حلی برای آن پیدا کنند.

جمع بندی نهایی:

هدف از این مقاله آشنایی با قابلیت درگاه پرداخت سیزپی بود که بیان شد نرم افزارهای مختلف با کمک یک وب سرویس می­توانند به درگاه پرداخت متصل شوند. همچنین موارد کاربرد این درگاه در صنوف مختلف بیان گردید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی (SIZPay)

شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان به عنوان یکی از کانون های مهم تولید نرم افزار در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک مطرح بوده و به منظورخدمت به پیشرفت تکنولوژی در این حوزه با همراهی مدیران و متخصصین داخلی در تمامی علوم مرتبط در این مسیر فعال می باشد. این شرکت در سال 1398 موفق به اخذ مجوز پرداخت یاری از شرکت شاپرک (بانک مرکزی) شد و مفتخر است که می تواند به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در حوزه پرداخت به ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]