اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808184199610874

وکیل مهاجرت

مزایای استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

کد: 139808184199610874

http://bit.ly/2NxaqY2

، تهران , (اخبار رسمی): براساس قوانین مهاجرت کانادا، وکیل مهاجرت باید تأییدشده‌ی دولت کانادا در امور مهاجرت باشد و در کانادا اقامت داشته باشد و در سازمان ثبت وکیل مهاجرت کانادا مجاز مهاجرت (MARA) ثبت‌نام کرده باشد.

مزایای استخدام وکیل مهاجرت به کانادا
مزایای استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است؛ بنابراین هرساله هزاران خانواده، دانشجو و کارگر و... از اداره‌ی مهاجرت و حفاظت مرزی کانادا ، ویزای اقامت دریافت می‌کنند؛ در‌حالی‌که هزاران نفر به‌دلیل اشتباهات بی‌قاعده و ناسازگاری و سوءتفاهم‌ها رد می‌شوند. درخواست ویزای کار، ازدواج، تحصیل و... فرایندی پیچیده و سخت است و این موضوع اهمیت دارد که متقاضیان مسیر ارائه‌ی درخواست خود را به‌درستی طی کنند تا از اتلاف انرژی و زمان و پول خود جلوگیری کنند. در طی‌کردن مسیر اخذ اقامت می‌توان وکیل مهاجرت به کانادا استخدام کرد تا با اطلاعات بیشتری این کار را انجام دهند. بااین‌حال، پیش‌از‌ آن باید دانست مزایای استخدام وکیل مهاجرت به کانادا چیست؟

وکیل مهاجرت کیست؟

برنامه‌ی مهاجرت کانادا را دولت به‌دقت کنترل و سطح برنامه‌ریزی دقیق ویزا را برای هرسال مالی تعیین می‌کند. همه‌ی شهروندان غیر کانادایی برای ورود و اقامت در کانادا به ویزای مناسب نیاز دارند و اگر بدون ویزا در کانادا باشند، درمعرض بازداشت و اخراج از کانادا هستند. در این شرایط، ممنوعیت خاص مهاجرت نیز وجود دارد؛ ازجمله ممنوعیت دائمی برای ویزاهای ردشده براساس شخصیت متقاضی. بنابراین، لازم است از قوانین مهاجرت اطلاع کامل داشت.

توصیه می‌شود افرادی که اطلاعات دقیقی درباره‌ی کشور مقصد ندارند، حتما با وکیل مهاجرتی مشورت کنند. وکیل مهاجرت از تمامی قوانین پیچیده و گسترده‌ی کشورها و سفارت‌خانه‌ها کاملا مطلع است و می‌تواند پرونده‌ی مهاجرتی تشکیل دهد. با کمک وکیل مهاجرت می‌توان بدون مشکل و راحت‌تر فرایند اخذ اقامت خود را طی کرد.

ویژگی‌های وکیل مهاجرت کانادا

همان‌طور‌که انتخاب وکیل مهاجرت در گرفتن اقامت بسیار اهمیت دارد، به همان میزان وکیل مناسب نیز تضمینی برای موفقیت شما به‌شمار می‌آید. البته، درباره‌ی کشور کانادا فقط کسانی می‌توانند شما را در اخذ اقامت کمک کنند که دولت کانادا آن‌ها را تأکید کرده باشد. درادامه، با ویژگی‌های وکیل مهاجرتی کانادا آشنا خواهید شد:

  • از وکلای رسمی و تأیید‌شده‌ی دولت کانادا در امور مهاجرت باشد و نام او در اداره‌ی MARA ثبت شده باشد.
  • اقامت کانادا را داشته باشد و در رشته‌ی حقوق مهاجرت در کانادا تحصیل کرده باشد.
  • پروانه‌ی مؤسسه‌ی حقوقی داشته باشد.
  • مجوز انجام حقوق بین‌المللی داشته باشد.
  • با قوانین و سفارت‌خانه‌ها کاملا آشنا باشد.
  • قبل از تشکیل پرونده، درباره‌ی هزینه با شما به‌توافق برسد.

علاوه‌بر ویژگی‌های ذکرشده، وکیل خوب باید از خصوصیت زیر برخوردار باشد:

تجربه‌ی کافی: وکیل خوب باید تجربه کافی در زمینه‌ی مهاجرت به کانادا داشته باشد. قوانین مهاجرت کانادا دائما در‌ حال به‌روزرسانی و تغییر هستند و وکیل باید شما را با شرایط جدید وفق دهد. وکیل بی‌تجربه متقاضیان را سردرگم خواهد کرد و باعث طولانی‌شدن فرایند مهاجرت خواهد شد. بنابراین، به‌دنبال وکیلی باشید که حداقل سه سال تجربه‌ی عملی داشته باشد. درست است که هزینه‌ی وکیل باتجربه بیشتر از وکیل بی‌تجربه است؛ اما شما می‌توانید به درستی روند کارتان مطمئن باشید.

هزینه‌‌ی معقول: از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کنید، هزینه‌ی مشاوره و خدمات پیشنهادی وکیل مرتبط است. وکیل خوب ساختار هزینه‌ای دارد که مراجعان خود را مطمئن می‌کند بابت چه کارهایی باید هزینه پرداخت کنند.

موظف به پاسخ‌گویی: وکلا باید دربرابر خدمات ارائه‌شده به مشتریان پاسخگو باشند. در‌حالی‌که وکلای غیرمجاز هیچ‌گونه تضمینی برای کار شما ندارند و نمی‌توان او را مورد پیگرد قانونی قرار داد.

مزایای استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرتی مسیر را در مهاجرت به کانادا هموار خواهد کرد و اگر شرایط مهاجرت را نداشت، از اتلاف انرژی و پول جلوگیری خواهد کرد. درادامه، با مزایای داشتن وکیل مهاجرتی بیشتر آشنا خواهید شد.

اگر توانایی تحقیق و مطالعه درباره‌ی وضعیت مهاجرتی خود را ندارید، وکیل می‌تواند کارهای ضروری برای مهاجرت را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهد.

  • با انتخاب وکیل از سوءاستفاده افراد کلاه‌بردار و سودجو جلوگیری خواهید کرد.
  • می‌توانید قبل از سفر کارهای مهاجرت را به وکیل بسپارید و به‌راحتی از کشور خارج شوید.
  • استرس کمتری خواهید داشت و مشکلات و سردرگمی شما کاهش خواهد یافت.
  • وکیل مهاجرتی باعث صرف‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد.
  • وکیل مهاجرتی از قوانین و شرایط جدید شما را آگاه می‌کند.
  • وکیل مهاجرت دسترسی به منابع تفسیر قانون دارد و می‌تواند پرونده را از نگاه آفیسر بررسی و ارسال کند.

وکیل مهاجرت کانادا با عضویت در انجمن وکلای کانادا وکیل می‌تواند تمامی موارد پیچیده پرونده‌ی شما را با وکلای دیگر در میان بگذارد. همچنین، این کانون دوره‌ای آموزشی برگزار می‌کند و وکیلان می‌توانند دانش خود را به‌روز کنند.

وکیل مهاجرتی با‌توجه‌به شرایط متقاضی، شرایط سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و جغرافیایی کشور مقصد بهترین راه را برای مهاجرت پیشنهاد می‌کند.

طبق قوانین کانادا، وکیل مهاجرتی باید خود را بیمه کند. در‌صورتی‌که به پرونده شما خسارت زده شود، بیمه هزینه‌ی آن را پرداخت خواهد کرد و مرجع رسیدگی به این امر سازمان MARA است.

کدام وکیل مهاجرتی مطمئن است؟

بعضی افراد بدون داشتن پروانه‌ی وکالت دفتر تأسیس می‌کنند که جرم محسوب می‌شود. بنابراین، قبل از انتخاب وکیل مهاجرتی، ویژگی‌های ذکرشده در این مطلب را حتما بررسی و مدارک و مجوزهای او را ببینید. اعتماد به افراد سودجو و فریب‌کار خطر از‌دست‌دادن پول و زمان را افزایش خواهد داد.

به‌علاوه‌ی مدارک و مجوز، کار مهاجرتی خود را باید به وکیلی سپارد که تجربه و تعهد داشته باشد. وکیلی که تجربه کافی نداشته باشد، فرایند پرونده‌ را طولانی خواهد کرد و باعث سردرگمی خواهد شد.

چگونه صلاحیت وکیل مهاجرتی کانادا تأیید می‌شود؟

یکی از کارهای الزامی در مسیر مهاجرت به کانادا، انتخاب وکیل مهاجرتی باتجربه است. از راه‌های مختلفی می‌توان صلاحیت وکیل مهاجرتی کانادا را تأیید کرد که درادامه، به دو راه اشاره می‌شود:

استعلام از سایت مهاجرتی کانادا

براساس قوانین مهاجرت کانادا، وکیل مهاجرت باید تأییدشده‌ی دولت کانادا در امور مهاجرت باشد و در کانادا اقامت داشته باشد و در سازمان ثبت وکیل مهاجرت کانادا مجاز مهاجرت (MARA) ثبت‌نام کرده باشد. بنابراین، با مراجعه به سایت مذکور می‌توان از اعتبار وکیل خود مطمئن شد. وکلایی که عضو سایت مارا نباشند، به انجام کارهای مهاجرتی مجاز نیستند و متخلف به‌شمار می‌روند.

بازخورد مشتریان سابق

یکی از راه‌های تعیین شهرت و تجربه‌ی کاری وکیل، بازخورد مشتریان سابق است. راحت‌ترین راه برای این کار اینترنت است. می‌توان در سایت‌ها و انجمن‌های مهاجرتی جست‌وجو کرد و شهرت وکیل مدنظر را جویا شد. اگر وکیل سابقه‌ی بدی داشته باشد، مطمئنا افرادی هستند که در آنجا نظر خود را ثبت کرده باشند. انجمن‌های مهاجرت بهترین مکان برای بررسی سوابق وکیل‌های مهاجرتی هستند. البته، برخی صحبت‌ها تبلیغ هستند و نباید گول تبلیغات را خورد.

داشتن وکیل برای مهاجرت به کانادا الزامی است؟

با اینکه برای مهاجرت به برخی از کشورها وجود وکیل الزامی است، وکیل برای مهاجرت به کانادا لازم نیست و  می‌‌توان به‌تنهایی این مسیر را طی کرد. بااین‌حال، داشتن وکیل بادانش و مجرب می‌تواند مسیر را راحت‌تر کند و از نگرانی‌ها و ترس‌ها بکاهد. معمولا برای مهاجرت پیشنهاد می‌شود از وکلایی کمک گرفت که در کشور مقصد ساکن هستند و البته اجازه‌ی وکالت در آن کشور را دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار