اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906314568710874

بهترین روش های مهاجرت به نروژ

کد: 139906314568710874

https://bit.ly/2EW00jb

، تهران , (اخبار رسمی): اولین قدم برای مهاجرت به نروژ، تعیین هدف است و پس از آن فرد باید نسبت به دریافت ویزای مرتبط اقدام کند.

بهترین روش های مهاجرت به نروژ
روش های مهاجرت به سوئد

بهترین راه مهاجرت به نروژ، ویزای کار است اما مهاجرت سرمایه گذاری در این کشور نیز از راه های مناسب است.

نروژ یکی از جذاب ترین مقاصد مهاجرتی در حوزه اسکاندیناوی است و در سال 2020 - به عنوان سومین کشور گران دنیا - یک مقصد پرطرفدار است. نروژ یکی از کشورهای سردسیر در حوزه اسکاندیناوی است که در احاطه جنگل ها و فضای سبز این کشور قرار گرفته است. این کشور در اتحادیه اروپا و یا حوزه شنگن قرار ندارد، اما تعامل خوبی با کشورهای این حوزه دارد. طبیعتا متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارند در وهله اول به کشورهای تراز اول این قاره سبز می اندیشند. نروژ نیز به عنوان یکی از با کیفیت ترین کشورهای قاره اروپا و حوزه اسکاندیناوی این قاره نظر اکثر افراد متقاضی را به خود جلب می کند.

انواع روش های مهاجرت به نروژ در سال 2020

نروژ به عنوان یک کشور مهاجرپذیر روش های متفاوتی برای صدور ویزا در سال 2020 دارد که این روش ها به طور کلی شامل موارد ذیل اند:

  • مهاجرت از طریق کار
  • از طریق سرمایه گذاری
  • از طریق ویزای ازدواج و نامزدی
  • از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری
  • از طریق تحصیل

مهاجرت به نروژ از طریق کار

برای مهاجرت به این کشور از طریق کار ابتدا بایستی ویزای کاری نروژ را بدست آورد. برای اشخاصی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند ممکن است این سوال پیش آید که نروژ در چه زمینه ها و رشته هایی به طور تخصصی به فعالیت می پردازد و اشخاصی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند در چه حیطه هایی باید تخصص لازم را داشته باشند؟ جواب این سوال در وهله اول مربوط به صنعت پر رونق نفت و گاز این کشور است. نروژ کشوری با پایین ترین نرخ بیکاری نسبت به اتحادیه اروپا (EU) است و هم اکنون نرخ بیکاری در این کشور حدود 4.2% و متوسط درآمد نروژی ها نیز حدود €4379 (یورو) استکه بالاتر از کشوری مثل هلند با متوسط €3288 (یورو) یا آلمان با متوسط €3309 (یورو) است:

به طور معمول اشخاصی که در زمینه های مهندسی نفت و گاز، مهندسی برق، مکانیک و شیمی تحصیل کرده و از تخصص کافی برخوردار باشند، از فرصت های شغلی بیشتری به نسبت دیگر رشته های تحصیلی برخوردار خواهند بود. اما در ابتدا ذکر این نکته حائز اهمیت است که افراد متقاضی بایستی در این زمینه ها کارفرمایی را در نروژ داشته باشند و یا از هر طریق ممکن با وی ارتباط برقرار کنند تا برای آنها یک دعوتنامه کاری ارسال شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله مهاجرت کاری به نروژ را مطالعه کنید.

مهاجرت به نروژ از طریق سرمایه گذاری

کشور نروژ با توجه به اینکه یکی از کشورهای پیشرو در زمینه انرژی های پاک و جایگزین سوخت های فسیلی است،تمایل به سرمایه گذاری در این حوزه را نیز دارد. به نقل از یکی از سایت های معتبر سرمایه گذاری در نروژ، این کشور در زمینه انرژی خورشیدی پروژه های سرمایه گذاری دارد که مبلغ آن 500 هزار یورو است. در زمینه خودروهای الکتریکی نیز با مبلغ 1 میلیون یورو می توان سرمایه گذاری کرد.

مهاجرت به نروژ از طریق ازدواج

یکی از راه های مهاجرت به نروژ که افراد می­ توانند در کمترین زمان اقامت دائم نروژ و پس از آن تابعیت این کشور را اخذ کنند، ازدواج است. افراد برای ازدواج با اتباع نروژی باید دارای شرایط زیر باشند: طرفین باید حداقل به مدت 2 سال با یکدیگر ارتباط داشته و برای اثبات این امر باید مدارکی مانند عکس یا فیلم ارائه کنند. همسر نروژی می ­بایست برای تبعه خارجی درخواست ویزای ازدواج کند که در این صورت دولت نروژ برای وی ویزایی با اعتبار 90 روز صادر خواهد کرد. پس از ثبت ازدواج زوجین در نروژ، به تبعه­ خارجی اقامتی 2 ساله اعطا می­ شود. در صورتی که ازدواج زوجین به صورت قانونی باشد و صحت زندگی مشترک آنها به دولت نروژ اثبات گردد، فرد خارجی می ­تواند برای اخذ تابعیت نروژ اقدام کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله مهاجرت از طریق ازدواج در نروژ مراجعه کنید.

مهاجرت به نروژ از طریق کارآفرینی

دولت نروژ از کارآفرینان و سرمایه گذارانی که قصد ایجاد کسب و کار و یا سرمایه گذاری در این کشور را دارند استقبال می­ کند. به طوری که تسهیلات بسیار مناسبی را در اختیار آنان قرار می­ دهد. از جمله راه های کارآفرینی در کشور نروژ ثبت شرکت است که بدین منظور فرد می­ بایست یک طرح و یا ایده اقتصادیرا  که موجب رشد اقتصاد در نروژ می­ شود ارائه کند. همچنین افراد می ­توانند با اخذ ویزای سرمایه گذاری در نروژ به این کشور مهاجرت کرده و از طریق خرید اوراق قرضه دولتی که بصورت سرمایه قابل برگشت و غیر قابل برگشت هستند، به سرمایه گذاری در این کشور بپردازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | حقوقی و قانون