اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905304505410874

اقامت آمریکا

راه های مهاجرت به آمریکا

کد: 139905304505410874

https://bit.ly/2QbJc9U

، تهران , (اخبار رسمی): آمریکا از دسته کشورهایی است که از هر جای دنیا مهاجر می پذیرد، این کشور پهناور هر ساله هزاران نفر را به عنوان مهاجر پذیرفته و تنوع فرهنگی در آمریکا بسیار زیاد است.

راه های مهاجرت به آمریکا
راه های مهاجرت به آمریکا

اخذ گرین کارت آمریکا یکی از رویای مهم برای هر فرد محسوب می‌شود. در صورتی که بتوانید وارد خاک این کشور شوید و از نظر کار در امنیت شغلی درستی قرار بگیرید، به سادگی می‌توانید صاحب گرین کارت شوید

مردم و مهاجران بر این باورند که ایالات متحده آمریکا سرشار از موقعیت ها و فرصت هاست. آمریکا کشور رویایی خیلی افراد است. اگرچه مهاجرت به آمریکا کار آسانی نیست. راه های مختلفی برای مهاجرت به آمریکا وجود دارد و آنهایی که به دنبال مهاجرت هستند باید از شرایط و گزینه ها آگاه باشند.

راه های مهاجرت به آمریکا

ایالات متحده ی آمریکا طی سالیان طولانی یکی از محبوب ترین کشورها بوده که توجه خارجی ها را به خود جلب کرده است. آمریکا کشور رویایی خیلی افراد است. دلایل زیادی وجود دارند که باعث می شود افراد آمریکا را برای مهاجرت انتخاب کنند.

مردم و مهاجران بر این باورند که ایالات متحده آمریکا سرشار از موقعیت ها و فرصت هاست. اگرچه مهاجرت به آمریکا کار آسانی نیست. راه های مختلفی برای مهاجرت به آمریکا وجود دارد و آنهایی که به دنبال مهاجرت هستند باید از شرایط و گزینه ها آگاه باشند.

می توانید از طریق راه های زیر برای مهاجرت به آمریکا  اقدام کنید

1. مهاجرت به آمریکا؛ دریافت گرین کارت آمریکا از طریق اعضای خانواده:

اگر یکی از اعضای خانواده تان شهروند آمریکا است یا اقامت دائم دارد شما می توانید گرین کارت از طریق خانواده را دریافت و به آمریکا مهاجرت کنید. البته این عضو خانواده باید مایل به حمایت مالی از شما باشد. برای حمایت از شما باید فرم l-130T Petition for Relative را پر کند. اگر شما عضو خانواده ی یک شهروند آمریکا هستید به راحتی می توانید به کشور رویایی خود سفر کنید و هیچ محدودیتی برای همسران، فرزندان و پدر و مادر شهروندان آمریکا وجود ندارد.

فرزندان بزرگسال متأهل و خواهر و برادر شهروندان آمریکا نیز می توانند از این طریق به آمریکا مهاجرت کنند اما نمی توانند به سرعت ویزای مهاجرت دریافت کنند. آن ها در لیست انتظار خواهند ماند و مدت زمان انتظار به کشورشان، وضعیت تأهل و در دسترس بودن ویزا بستگی دارد.

شما می توانید از طریق اعضای خانواده به آمریکا مهاجرت کنید، اگر:

همسر، پدر و مادر یا فرزند یک شهروند ایالات متحده آمریکا هستید

فرزند مجرد (بالای 21 سال)، فرزند متأهل و یا خواهر و برادر یک شهروند ایالات متحده آمریکا هستید.

یا فرزندی که به سن قانونی نرسیده است هستید.

2. مهاجرت به آمریکا؛ دریافت گرین کارت آمریکا از طریق دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای آمریکایی/ ویزای EB3:

اگر مهاجرت از طریق خانواده بهترین گزینه برای شما نیست، شما می توانید برای مهاجرت از طریق ویزای EB3 اقدام کنید. می توان از طریق یافتن شغل به آمریکا مهاجرت کرد و گرین کارت گرفت. که گزینه ای بسیار مناسب برای اتباع خارجی ماهر و متخصص است. این کشور در زمینه های تکنولوژی، مهندسی، ریاضیات و چند زمینه ی دیگر کمبود کارکنان متخصص و ماهر دارد. از این رو کارفرمایان این کشور که کمبود نیروی متخصص دارند می توانند کارگران خارجی را استخدام کنند و آنها را برای موقعیتی قانونی حمایت کنند.

برای مهاجرت از طریق ویزای EB3 باید مهارت های شغلی داشته باشید و یک کارفرما مایل به استخدام شما باشد. شما باید در یک شغل تخصصی مدرک دانشگاهی داشته باشید و کارفرمای آمریکایی که به شما پیشنهاد کار دائم داده است باید مایل به کاغذ بازی ها و ثبت درخواست برای گواهینامه ی کار باشد. کارفرمای اسپانسر کننده همچنین باید هزینه های قانونی شما  را پرداخت کند.  اگر کارفرمای آمریکایی اسپانسر شما باشد، شما به راحتی می توانید گرین کارت دریافت کنید.

3. مهاجرت به آمریکا؛ دریافت گرین کارت از طریق سرمایه گذاری/ ویزای EB5:

اگر یک سرمایه گذار باشید و یک میلیون دلار یا 500,000 دلار آمریکا در یک بیزینس آمریکایی سرمایه گذاری کنید می توانید از طریق ویزای EB5 مقیم دائم آمریکا شوید. این یکی از سریع ترین راه های مهاجرت به آمریکاست.

4. مهاجرت به آمریکا؛ دریافت گرین کارت برای ورزشکاران، هنرمندان و... EB2:

این برای "خارجیانی با توانایی های خارق العاده" کاربرد دارد. این اشخاص می توانند درخواست دهند و گرین کارت دریافت کنند.

5. مهاجرت به آمریکا؛ دریافت گرین کارت از طریق شرکت در لاتاری:

هر تبعه خارجی که به یکی از کشور های دارای نمایندگی در لاتاری تعلق داشته باشد می تواند در این برنامه شرکت کند. هر ساله 50,000 گرین کارت برای افرادی که در لاتاری شرکت کرده و برنده شده اند صادر می شود. اگر نمی توانید برای گرین کارت شغلی یا خانواده اقدام کنید می توانید گرین کارت لاتاری را امتحان کنید. کشور ایران در میان کشورهای مجاز برای شرکت در این برنامه است.

6. مهاجرت به آمریکا؛ دریافت گرین کارت آمریکا از طریق ازدواج:

راه دیگری که که اکثر مردم برای مهاجرت انتخاب می کنند ازدواج است؛ که یکی از آسان ترین راه هاست. اتباع خارجی که با شهروندان آمریکایی ازدواج می کنند به راحتی می توانند گرین کارت دریافت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی