اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906024511410874

اقامت نروژ

ویزای توریستی نروژ

کد: 139906024511410874

https://bit.ly/3liXQuj

، تهران , (اخبار رسمی): متقاضیانی که قصد دیدار از خانواده، اقوام و دوستان را دارند یا برای هدف خاصی نظیر برگزاری نمایشگاه، کسب و کار خاص، تجارت و …. تمایل به ورود به کشور نروژ دارند می توانند از مناسب ترین نوع ویزا برای خود که ویزای توریستی محسوب می شود اقدام نمایند.

ویزای توریستی نروژ
گردشگری در نروژ

شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای ورود به کشور نروژ به اخذ ویزای توریستی نیاز نخواهند داشت و می توانند بدون ویزا به کشور نروژ وارد شوند

هر ساله مخاطبین بسیاری برای دریافت ویزای توریستی نروژ اقدام نموده و تمایل به بازدید از کشور زیبای نروژ دارند، اما آیا اخذ این ویزا به سادگی امکان پذیر است؟ با توجه به اینکه اتباع ایرانی برای ورود به کشور نروژ و سفر کوتاه مدت نیز به ویزا نیاز دارند در نتیجه اخذ اطلاعات در زمینه شرایط و قوانین کشور نروژ، برای دریافت ویزای مسافرتی این کشور الزامی می باشد. متقاضیانی که قصد دیدار از خانواده، اقوام و دوستان را دارند یا برای هدف خاصی نظیر برگزاری نمایشگاه، کسب و کار خاص، تجارت و …. تمایل به ورود به کشور نروژ دارند می توانند از مناسب ترین نوع ویزا برای خود که ویزای توریستی محسوب می شود اقدام نمایند.

شرایط اخذ ویزای توریستی نروژ

اخذ ویزای توریستی کشور نروژ به رعایت قوانین و شروطی وابسته می باشد. یکی از الزامات برای اعطای ویزای توریستی کشور نروژ، داشتن بیمه می باشد که باید به صورت خاص متقاضی را تحت تکفل قرار دهد، دقت نمایید که هر نوع بیمه ای مورد پذیرش نمی باشد. داشتن گذرنامه معتبر، عدم ممنوعیت قانونی برای خروج از کشور و دعوت نامه معتبر از کشور نروژ از شرایط لازم برای اخذ این نوع ویزا می باشد. ویزای توریستی کشور نروژ به متقاضی این فرصت را می دهد تا به مدت 90 روز به کشور نروژ وارد شده و در این زمان این فرصت را خواهد داشت که به تمامی کشورهای حوزه شنگن دسترسی داشته باشد،

متقاضی باید علاوه بر این به تاریخ شروع و پایان ویزا دقت نماید. متقاضیانی که مدت ویزای آن ها بیشتر از 90 روز باشد باید از کل این زمان، مدت 90 روز را به صورت یکجا در این کشور اقامت نمایند. شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای ورود به کشور نروژ به اخذ ویزای توریستی نیاز نخواهند داشت و می توانند بدون ویزا به کشور نروژ وارد شوند. افرادی که نیاز به چندین مرتبه ورود و خروج دارند باید برای ویزای چندگانه کشور نروژ تقاضا نمایند.

سفر به سایر کشورها با ویزای توریستی نروژ

در صورتی که متقاضی ویزای توریستی این کشور، قصد سفر به سایر کشورهای اروپایی داشته باشد، امکان سفر را بدون نیاز به دریافت ویزای مجدد، با همان ویزای توریستی خواهد داشت، دقت نمایید که قصد ورود شما به سایر کشورها باید در فرم درخواست قید گردد. افرادی که از طریق ویزای توریستی به نروژ ورود نمایند امکان تمدید ویزا را نخواهند داشت و در صورتی که مدت اعتبار ویزای آن ها به اتمام رسد باید به کشور خود بازگردند.

متقاضیان باید برای اخذ ویزای توریستی نروژ از سفارت این کشور وقت گرفته و مدارک لازم به همراه دعوت نامه را به سفارت ارائه نمایند. با ارائه مدارک و انگشت نگاری، مدارک و شرایط متقاضی توسط سفارت بررسی و با متقاضی مصاحبه می شود. در صورت رعایت شرایط لازم و عدم وجود مانع، ویزای متقاضی مورد تایید قرار می گیرد. در صورتی که مدارکی که به سفارت ارائه می شود کامل نباشد به متقاضی فرصت داده می شود تا نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نماید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای مسافرتی از نروژ

برای اخذ ویزای توریستی کشور نروژ باید مدارک مربوطه به سفارت ارائه شود، دقت نمایید که مدارک متقاضی باید به زبان انگلیسی یا نروژی ترجمه گردد.

شناسنامه و کارت ملی

دو قطعه عکس 3 در 4 با پس زمینه سفید

پاسپورت معتبر (دارای حداقل 6 ماه اعتبار)

عقد نامه (در صورت وجود)

تکمیل فرم درخواست ویزا

سند مالکیت (در صورت وجود)

گواهی پرینت حساب بانکی

مدارک شغلی برای کارمندان و کارگران

پروانه کسب، کارت بازرگانی یا ثبت شرکت برای صاحبان مشاغل

گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان

دعوت نامه

بیمه مسافرتی

رزرو هتل و بلیط هواپیما

با توجه به اینکه در لیست قوانین اخذ ویزای مسافرتی نروژ صحبتی از دعوت نامه نشده است اما اخذ ویزای توریستی این کشور به شدت به دعوت نامه وابسته می باشد. داشتن دعوت نامه از خانواده، دوست، آشنا و … و تعیین محل اقامت متقاضی در کشور نروژ، هدف فرد را از سفر و انتخاب کشور نروژ مشخص نموده و شانس اخذ ویزا را افزایش خواهد داد. تاریخ ورود و خروج فرد برای تهیه بلیط هواپیما باید مورد توجه قرار گیرد.

دلایل رد شدن ویزای توریستی کشور نروژ

قطعا اطلاع از دلایل ردی ویزا و بهره مندی از آن، احتمال ردی ویزای کشور نروژ را به حداقل می رساند. در بیشتر مواقع، مدارکی که از سوی متقاضی به سفارت یا کنسولگری ارائه می شود کامل نبوده و باعث ردی ویزای متقاضی می شود، برای جلوگیری از این امر اطلاع از ریز مدارک یا اقدام توسط وکلای مربوطه می تواند راهگشا باشد، دقت نمایید که ارائه مدارک جعلی و ساختگی و تحویل آن به سفارت نیز سبب ردی ویزای متقاضی خواهد شد.

داشتن سوء سابقه کیفری و فعالیت های غیرقانونی نظیر مواد مخدر، فعالیت سیاسی، تروریسم و سایر جرایم، مانند ویزای توریستی کانادا مانع دریافت ویزای توریستی کشور نروژ می شود. داشتن گذرنامه نامعتبر (اعتبار کمتر از 3 ماه) ، گذرنامه آسیب دیده (دارای صفحات جدا از هم یا صفحات مفقودی)، عدم ارائه دلیل کافی برای سفر هنگام مصاحبه یا هدف مشخص برای سفر، عدم اثبات توانایی مالی برای امرار معاش در سفر، عدم ارائه نامه مرجع متعبر برای سفر کاری (مشخص نبودن شرکت مورد نظر یا آدرس مربوط به آن) و … از دلایل رد شدن ویزای توریستی متقاضی برای کشور نروژ می باشد.

حق اعتراض به ردی ویزای کشور نروژ

در صورتی که جهت مهاجرت به نروژ به صورت توریستی به هر دلیلی با ویزای متقاضی موافقت نگردد حق قانونی اعتراض تا 3 هفته پس از اعلام ردی به وی اعطا خواهد شد. وضعیت فرد در کشور خود، میزان آشنایی و نسبت فرد با دعوت کننده در نروژ، وضعیت مالی و اقامتی فرد، وضعیت تاهل و اشتغال فرد، سوء سابقه وی در اروپا، دلایل مبتنی بر بازگشت فرد و …. همگی در اخذ ویزای کشور نروژ تاثیر گذار خواهد بود. دقت نمایید که افرادی که به همراه خانواده خود برای دریافت ویزای توریستی کشور نروژ اقدام می نمایند نسبت به افراد مجرد یا افرادی که به صورت تنها اقدام می نمایند از شانس کمتری برخوردار می باشند.

اخذ ویزای توریستی کشور نروژ با رعایت شرایط و قوانین مربوط به آن امکان پذیر می باشد و متقاضیانی که تمایل به دریافت این ویزا دارند باید پیش از هر اقدامی در خصوص آن اطلاعات لازم را کسب نمایند.ویزای توریستی کشور نروژ قابلیت تمدید و تبدیل ویزا را به متقاضیان اعطا نمی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی