اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905164479510874

زندگی در انگلیس

مزایا و مشکلات زندگی در انگلیس

کد: 139905164479510874

https://bit.ly/3kubs5B

، تهران , (اخبار رسمی): مهاجرت به انگلستان با مزایا و معایب بسیاری همراه است. از جمله مزایای مهاجرت به انگلستان می­توان به استفاده از فرصت های مناسب شغلی اشاره نمود که افراد می­توانند در محیطی مناسب به انجام دادن کار بپردازند.

مزایا و مشکلات زندگی در انگلیس
مزایا و مشکلات زندگی در انگلیس

کشور انگلستان کشوری جوان در منطقه اروپا محسوب می­شود. اما نیروی کار جوان این کشور رو به کاهش است و این یکی از نگرانی های دولت انگلستان بحساب می ­آید

مشکلات زندگی در انگلستان از سایر مواردی می باشد که افرادی که تمایل به مهاجرت به این کشور دارند باید این موارد رو هم در نظر بگیرند. ما در این مقاله به بررسی این موارد پرداخته ایم. افرادی که به این کشور مهاجرت می­نمایند در کنار مزایای زندگی در این کشور با مشکلات زندگی در انگلستان نیز مواجه می­شوند.

انگلستان در غرب قاره اروپا واقع شده است که از جزایری بزرگ و کوچک تشکیل شده است. این کشور دارای 65 ملیون جمعیت می­باشد و از پرجمعیت ترین کشورهای جهان محسوب می­گردد.

از مهمترین مشکلات زندگی در انگلستان هزینه بالای تحصیل و زندگی در این کشور می­ باشد. می­توان گفت دانشگاه های این کشور بالاترین شهریه ها را از دانشجویان دریافت می­نمایند. طبق آمار بدست آمده از شهریه های تحصیلی در انگلستان دانشجویان سالانه 15000 الی 25000 £ (پوند) بغیر از هزینه های زندگی در این کشور باید جهت تحصیل در کالج های این کشور پرداخت نمایند. هزینه های زندگی دانشجویی در انگلستان برای دانشجویان خارجی مبلغی بیش از 1000 الی 1200 £ (پوند) در ماه برآورد شده است. البته هزینه های زندگی در شهرهای مختلف این کشور با یکدیگر متفاوت و آمار بیان شده مربوط به هزینه های زندگی در پایتخت این کشور لندن می­باشد.

مزایا و معایب مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان با مزایا و معایب بسیاری همراه است. از جمله مزایای مهاجرت به انگلستان می­توان به استفاده از فرصت های مناسب شغلی اشاره نمود که افراد می­توانند در محیطی مناسب به انجام دادن کار بپردازند. همچنین با مهاجرت نیروهای جوان به انگلستان باعث می­شود که دولت انگلستان حقوق های بازنشستگی افراد را در مقابل اخذ مالیات از کارکنان افزایش دهد.

یکی دیگر از مزایای مهاجرت به انگلستان این است که اقتصاد این کشور با نرخ ثابتی رشد می­نماید. در کنار تمامی مزایای گفته شده مهاجرت به انگلستان دارای معایبی نیز می­باشد. از آنجائیکه اکثر مهاجران از کشورهای درحال توسعه و فقیرتر از انگلستان به این کشور سفر نموده اند، حاضر به انجام کار با حقوق و دستمزدهای پایین تر نسبت به بومیان انگلستانی می ­باشد. همین امر باعث می شود تا نرخ بیکاری در کشور انگلستان افزایش یابد. یکی دیگر از مشکلاتی که با افزایش مهاجرت به انگلستان بوجود می ­آید، افزایش مهاجران در انگلستان باعث افزایش جرم و جنایت در این کشور شده است. بطوریکه در سال 2014، 26000 نفر بدلیل ارتکاب جرم در زندان های انگلستان گرفتار شده اند و اکثر این افراد اقلیت ها و مهاجرین در این کشور هستند.

بالا بودن هزینه های تحصیل در انگلستان

میزان نرخ تورم در انگلستان در مقایسه با دیگر کشورها بسیار بالاتر است. همچنین هزینه هایی که دانشجویان بین المللی برای تحصیل در انگلستان پرداخت می­نمایند بمراتب بالاتر از دانشجویان محلی انگلستان است. اگرچه امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای دانشجویان وجود دارد، اما تمامی دانشگاههای این کشور دارای بورسیه تحصیلی به دانشجویان نمی­باشند. همچنین برخی از دانشگاه های انگلستان همانند آکسفورد و کمبریج تنها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به دانشجویان بورسیه اعطا می­نماید. اعطای بورسیه به دانشجویان خود نیز دارای شرایط و قوانینی است که به همه دانشجویان تعلق نمی­گیرد.

مشکلات فرهنگی زندگی در انگلستان

از دیگر مشکلات زندگی در انگلستان می­توان به مشکلات فرهنگی در این کشور اشاره نمود. هر کشوری دارای تاریخ و فرهنگ های مختص به خود می ­باشد. انگلستان نیز مهد هنر و تئاتر و موسیقی است. با تمام اصالت تاریخی و فرهنگی که این کشور دارد، دارای معضلاتی نیز می­باشد که نمی­توان آنها را نادیده گرفت. در انگلستان به راحتی می­توان ختلاف طبقاتی در بین مردم را مشاهده نمود. همچنین تجمل گرایی، نژادپرستی و استفاده بیش از حد الکل و مواد مخدر از جمله معضلاتی است که دولت انگلستان با آن دست و پنجه نرم می­کند.

بررسی مشکلات زندگی در انگلستان

اکثر مردم بدلیل کیفیت آموزشی مناسب، برخورداری از امکانات رفاهی مطلوب و اقتصاد بالای این کشور به انگلستان مهاجرت می­نمایند. غافل از اینکه در کنار تمامی این مزایا با مهاجرت افراد به انگلستان جمعیت این کشور افزایش یافته و خدمات رسانی دولت به مردم دشوارتر می­گردد.

با افزایش مهاجرت به انگلستان نرخ بیکاری در این کشور افزایش یافته و همچنان میزان جرم و جنایت در این کشور نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده است. کارآفرینی و یافت کار در انگلستان کاهش یافته است ومردم انگلستان با مشکلات زیادی در زمینه اشتغال روبرو گردیده اند. یکی از مشکلاتی که در مورد زندگی در کشور انگلستان وجود دارد آب و هوای همیشه بارانی و شرجی کشور انگلستان است که بسیاری از ایرانیان با این شرایط روحیه زندگی در این کشور را ندارند.

بحران اشتغال در انگلستان

کشور انگلستان کشوری جوان در منطقه اروپا محسوب می­شود. اما نیروی کار جوان این کشور رو به کاهش است و این یکی از نگرانی های دولت انگلستان بحساب می ­آید. طبق قوانین انگلستان تنها افرادی می­توانند در این کشور به انجام کار بپردازند که دوره ای از تحصیلات خود را در این کشور سپری نموده باشند. دانشجویان با اخذ ویزای تحصیلی به انگلستان مهاجرت می­کنند. دانشجویان پس از اتمام دوره­ی تحصیلی خود می­توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل و به انجام کار در انگلستان بپردازند. این افراد با انجام کار و پرداخت مالیات به دولت انگلستان می­توانند اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند.

مشکلات هزینه های زندگی در انگلستان

همانطور که بیان نمودیم یکی از مهمترین مشکلات زندگی در انگلستان بالا بودن هزینه های زندگی در این کشور است. بسیاری از افراد از طرق مختلف از جمله مهاجرت به انگلستان از طریق پناهندگی و دیگر راههای قانونی بدون در نظر گرفتن هزینه های زندگی در انگلستان به این کشور مهاجرت می­کنند. البته میزان خرید ملک در انگلستان در سالهای اخیر کاهش یافته است. اما هزینه های زندگی در انگلستان با توجه به درآمدی که افراد در این کشور دارند بسیار بالا است.

کشور انگلستان یکی از پهناورترین کشورهای جهان است. اما در مقابل از جمعیت بالای بیش از 60 میلیون برخوردار است. از آنجائیکه این کشور دارای ویژگی های جزیره ای است دارای آب و هوای مرطوب و معتدلی است که باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای مردم در این کشور شده است. افراد به هنگام مهاجرت به انگلستان با سوالات متعددی در زمینه مشکلات زندگی در انگلستان روبرو می­شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی