اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905274499310874

اقامت انگلیس

ثبت شرکت در انگلیس

کد: 139905274499310874

https://bit.ly/2Q8O6o5

، تهران , (اخبار رسمی): گرفتن اقامت انگلستان از راه های گوناگونی امکان پذیر می باشد و متقاضیان می توانند از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری، کارآفرینی و همچنین ازدواج مقیم کشور انگلستان شوند.

ثبت شرکت در انگلیس
ثبت شرکت در انگلیس

ثبت شرکت در انگلستان می تواند با مزایا و سود بالایی همراه باشد؛ زیرا این کشور یکی از اصلی ترین قدرت های اقتصادی در جهان است

ثبت شرکت در انگلستان می تواند با مزایا و سود بالایی همراه باشد؛ زیرا این کشور یکی از اصلی ترین قدرت های اقتصادی در جهان می باشد. این امر باعث شده تا سرمایه گذاران زیادی برای انجام امور مختلف تجاری به کشور انگلستان مهاجرت کنند. ثبت شرکت در انگلستان نیاز به داشتن سرمایه کافی و همچنین اطلاعات مورد نیاز دارد.

مهاجرت به کشور انگلستان از راه های مختلفی امکان پذیر و متقاضیان و مهاجران میتوانند از راه های مختلفی نظیر مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کار، سرمایه گذاری، تاسیس کمپانی و همچنین ازدواج وارد خاک این کشور شوند. پایتخت انگلستان لندن نام دارد و لازم به ذکر است که بیش از 54 میلیون نفر در این کشور زندگی می کنند.

شرایط ثبت شرکت در انگلستان در سال 2020

کشور انگلستان یکی از قطب های اقتصادی جهان می باشد و هر ساله سرمایه گذاران زیادی جهت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف در این کشور اقدام به کسب ویزای کشور انگلستان می کنند. ثبت شرکت در انگلستان یکی از رایج ترین و بهترین روش ها سرمایه گذاری در این کشور پیشرفته می باشد. نرخ مالیات در کشور انگلستان در سال 2020 بسیار پایین می باشد و این موضوع شرایط مناسبی را برای حضور سرمایه گذاران خارجی در این کشور ایجاد کرده است.

تاسیس کمپانی و ثبت شرکت در انگلستان حداکثر 15 روز به طول می انجامد؛ در حالیکه تاسیس کمپانی در سایر کشورهای پیشرفته حداقل 30 روز به طول می انجامد. بیش از 85% کمپانی ها و شرکت های بزرگ و معتبر در کشور انگلستان شعبه دارند و لازم به ذکر است که ثبت شرکت در انگلستان می تواند موجب کسب اقامت این کشور شود و در صورتی که متقاضیان فعالیت خود را به صورت بلند مدت ادامه دهند می توانند با داشتن شرایط لازم اقدام به کسب تابعیت در این کشور کنند.

گرفتن اقامت انگلستان از راه های گوناگونی امکان پذیر می باشد و متقاضیان می توانند از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری، کارآفرینی و همچنین ازدواج مقیم کشور انگلستان شوند. در ادامه از انواع تاسیس کمپانی در کشور انگلستان مطلع خواهید شد. همه کمپانی های کشور انگلستان فعالیت مشابه ندارند و طبقه بندی کمپانی ها در این کشور به میزان سهام، مسئولیت ها و مالک کمپانی بستگی دارد. در این بخش قصد داریم تا به انواع کمپانی در کشور انگلستان اشاره کنیم.

Public limited company در انگلستان

ملکیت این نوع کمپانی برای عموم مردم آزاد می باشد و سهام این کشور قابل خریداری توسط مردم مختلف می باشد. میزان مسئولیت سهامداران در این کمپانی به میزان سهام آن ها بستگی دارد و متقاضیانی که سهام بیشتری در این نوع کمپانی ها داشته باشند، مسئولیت بیشتری خواهند داشت. جهت تاسیس این کمپانی ها حداقل سرمایه مورد نیاز 50000£ (پوند) می باشد.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در انگلستان

کمپانی های خصوصی محدود با سهام بیش از دو سهامدار دارند و میزان مسئولیت سهامداران این کمپانی نیز به میزان سهام آن ها بستگی دارد و لازم به ذکر است که در صورت ورشکسته شدن این نوع کمپانی، سهام تمامی سهامداران از بین خواهد رفت؛ اما طلبکاران نمی توانند طلب خود را از مال شخصی شریک های کمپانی دریافت کنند. به یاد داشته باشید که فروش سهام این نوع کمپانی به صورت عام امکان پذیر نمی باشد.

Company limited by guarantee

این نوع کمپانی با دو کمپانی قبلی بسیار متفاوت می باشد. در این کمپانی، یک نوع سازمان خصوصی و کوچک می باشد که اعضای آن به عنوان ضامن فعالیت می کنند و در صورت نیاز مبلغ کمی به حساب کمپانی واریز می کنند. در این نوع کمپانی نیازی به سهام افراد مختلف نمی باشد. شما عزیزان می توانید جهت مطلع شدن از مخارج و هزینه ویزای کار در کشور انگلستان به مقاله هزینه ویزای کار در انگلستان مرجعه کنید.

ثبت شرکت های نامحدود در انگلستان

بازرگانان و افرادی که در زمینه های مختلف تجاری از اعتبار بسیار زیادی برخوردار می باشند می توانند اقدام به تاسیس کمپانی های خصوصی با مسئولیت نامحدود کنند. این کمپانی ها شرایط بهتری برای دریافت وام ها و تسهیلات بانکی دارند و لازم به ذکر است که در صورت ورشکسته شدن کمپانی، اموال شخصی سهامداران نیز قابل پرداخت به عنوان طلب متقاضیان می باشند.

ثبت شرکت در انگلستان توسط بیگانگان

مطابق قوانین ثبت شرکت انگلستان هیچ محدودیت قانونی برای خارجی ها در خصوص ثبت شرکت یا خرید سهام در انگلستان وجود ندارد. حتی برخلاف نیوزلند که برای کارآفرینان داشتن اقامت نیوزلند را پیش از اقدام به ثبت شرکت یا خرید شرکت از پیش تاسیس شده ضروری می داند، انگلیس به خارجی هایی که اقامت این کشور را ندارند نیز اجازه می دهد شرکت ثبت یا خریداری نمایند. هرچند شرکت مورد نظر باید در UK یعنی انگلیس، اسکاتلند، ولز و یا ایرلند شمالی، با توجه به شهری که اقامتگاه شخص حقوقی است، به ثبت برسد. لازم به ذکر است فرآیند ثبت شرکت در انگلیس بسیار سریع می باشد و تنها 24 ساعت زمان می برد. بهترین و سودآورترین تجارت ها در انگلستان در سال 2020 عبارت هستند از:

مشاوره و آموزش آنلاین

خدمات آرایشی ابرو و مژه

برنامه های سلامت شخصی

مراقبت از حیوانات خانگی

در این نوشتار متخصصان و کارشناسان مجرب به محبوب ترین انوع کمپانی ها در کشور انگلستان اشاره کردند. البته با توجه به ریسکی بودن پروسه های ثبت شرکت پیشنهاد می شود افراد ابتدائا از طرق مختلف مثل ویزای تحصیلی انگلستان، اقامت این کشور را داشته باشند و مدتی در خصوص نیازهای بازار کار و تجارت های سودآور در انگلستان تحقیق کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]