اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905214487010874

مهاجرت به کانادا

مزایا و مشکلات مهاجرت به کانادا

کد: 139905214487010874

https://bit.ly/2Ckd7cy

، تهران , (اخبار رسمی): فرصت شغلی بسیار بالا، آزادی، شرایط عالی زندگی و برنامه های اجتماعی متنوع. کشور کانادا مهاجر پذیری بالا دارد زیرا افرادی که مهارت های جدید دارند می توانند در آن ادغام شوند و جامعه را قوی تر کنند.

مزایا و مشکلات مهاجرت به کانادا
مزایا و مشکلات مهاجرت به کانادا

مهاجرت کانادا یکی از بهترین ها در جهان به حساب می آید زیرا متقاضیان با فرصت های بهتر برای اشتغال و همچنین رشد شخصی روبرو می شوند.

متقاضیانی که قصد مهاجرت به کانادا دارند، باید از مزایا و معایب مهاجرت به کانادا آگاه باشند زیرا در صورت عدم آگاهی با ضرر و زیان مواجه می شوند. متقاضی باید هزینه های زیادی برای این کار پرداخت کند و توصیه کارشناسان موسسه ما در نخستین گام کسب اطلاعات کافی درباره شرایط مهاجرت به کانادا می باشد. مزایا و معایب مهاجرت به کانادا همانند مزایا و معایب مهاجرت به هر کشوری از اصلی ترین موضوع های مهاجرت می باشند و متقاضیان باید در مورد این مباحث اطلاعات کافی داشته باشند و با در نظر گرفتن شرایط شخصی خود بهترین روش مهاجرت را انتخاب کنند تا به اهداف خود برسند.

کشور کانادا در بخش شمالی قاره آمریکا قرار گرفته است و مردم این کشور چند ملیتی می باشند؛ زیرا هر ساله مهاجران زیادی به کانادا مهاجرت می کنند و پس از گذشت دورانی مشخص، مقیم و تابع این کشور می شوند و از موارد مثبت اقامت در کشور کانادا بهره مند می شوند. هزینه اقامت در کانادا بستگی به ایالت، محل سکونت، عادات و یا سایر موارد دارد و همانطور که می دانید خانه هایی که امکانات بیشتری دارند و مدرن تر می باشند، قیمت بالا تری دارند؛ اما عزیزانی که بخواهند در کشور کانادا خانه یا ملک خریداری کنند، باید به بنگاه های معتبر مراجعه کنند تا بهترین خانه را برای سکونت انتخاب کنند.

مهاجرت به کانادا 2020

برای مهاجرت به کانادا عزیزان می توانند از راه های مختلف اقدام کنند و وارد خاک کشور توسعه یافته کانادا شوند. لازم به ذکر است که افرادی که برای کار، سرمایه گذاری و یا سایر امور تجاری به کشور کانادا مهاجرت می کنند، می توانند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را با خود به این کشور ببرند و همچنین همسر و فرزندان وی نیز از تمامی حقوق شهروندی کانادا مانند تحصیل، اشتغال و یا سایر موارد برخوردار می شوند.

در یک کلام، این افراد می توانند با اخذ اقامت دائم (PR) کانادا برای همیشه مقیم کشور کانادا شده و در این کشور آزادانه فعالیت کنند. هموطنان ایرانی زیادی نیز تا به حال توانسته اند موفق به کسب اقامت دائم کانادا شوند. همین پارسال حدود 6055 نفر از ایرانی ها توانستند PR کشور کانادا را کسب کنند. اما بنا بر نمودار آماری زیر به استناد از گزارش اداره آمار کانادا 2019، هندی ها با 85585 نفر مقیم همچنان پیشتاز مهاجرت به کانادا هستند:

کشور کانادا یکی از 10 قدرت برتر جهان در عرصه اقتصاد است و رفاه اجتماعی در این کشور یکی از عوامل رضایت ساکنین کانادا می باشد. افرادی که می خواهند به کشور کانادا مهاجرت کنند، در صورتی که مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدرک فنی و حرفه ای داشته باشند شرایط بهتری خواهند داشت و یافتن شغل مناسب با درآمد مطلوب برای این افراد آسان تر خواهد بود. برای مهاجرت آسان و سریع به کانادا متقاضیان می توانند از روش اکسپرس اینتری وارد خاک این کشور پیشرفته شوند و سپس وارد بازار کار شوند.

بررسی مزایا و معایب مهاجرت به کانادا

موارد مثبت مهاجرت به کشور پیشرفته کانادا در این بخش ذکر شده اند و افراد با خواندن این بخش می توانند اطلاعات کافی درباره این موضوع کسب کنند.ثبات اقتصادی: همانطور که گفته شد کشور کانادا در زمینه اقتصادی رشد بسیاری در سال های اخیر داشته است و هر ساله افراد زیادی برای کار به این کشور سفر می کنند. کشور پیشرفته کانادا آماده جذب نیروهای کاری بین المللی می باشد؛ زیرا در این کشور نیروی کار متخصص به اندازه کافی وجود ندارد و 90% متقاضیان خارجی که اقدام به مهاجرت به کشور کانادا برای کار انجام می دهند در صورتی که در انجام دادن یک کار خاص متخصص باشند، به راحتی توسط دولت کانادا پذیرفته می شوند.

مهم ترین مزایای مهاجرت به کانادا عبارتند از:

فرصت اخذ اقامت دائم در کانادا

فرصت اخذ پاسپورت کانادا

فرصت اخذ تابعیت کانادا برای فرزندان

فرصت کار در کانادا

درمان و بهداشت: در کشور کانادا موارد درمانی و بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و مردم این کشور می توانند از بهترین امکانات و خدمات درمانی و بهداشتی در مجهز ترین مراکز درمانی کشور کانادا بهره مند شوند.

کشور چند ملیتی: کانادا یکی از کشورهای چند ملیتی جهان می باشد؛ زیرا افراد زیادی با ملیت و فرهنگ و زبان های متفاوت وارد خاک این کشور شده تا مشغول به کار شوند، درس بخوانند و یا فعالیت تجاری داشته باشند.

آمار جرائم: کشور کانادا کشور بسیار امنی می باشد و مهاجرین می توانند با آرامش خاطر به این کشور مهاجرت کنند؛ زیرا درصد جرم و سابقه های کیفری در این کشور بسیار پایین و ناچیز می باشد.

پلن های اجتماعی: دولت کشور کانادا برای مهاجران و همچنین شهروندان کشور خود برنامه های و پلن های اجتماعی بسیار مطلوبی به همراه دارد و به همین دلیل در کشور کانادا رفاه اجتماعی برقرار می باشد.

معایب مهاجرت به کانادا

معمولا در هنگام صحبت از مهاجرت به کشورهای مختلف، تنها نکات مثبت آن بیان می شود و این در حالی است که حتی کشوری مانند کانادا نیز ممکن است معایبی داشته باشد که از چشم دیگران پنهان مانده باشد که از قرار زیر است:

سیستم بهداشت عمومی: در کشور کانادا نظام بهداشتی سوسیالیستی حاکم می باشد و با اینکه بعضی از افراد از این شرایط راضی هستند، اما یکی از اصلیترین عیب های این نظام، انتظار زیاد در صفهای درمانی می باشد؛ این موضوع بدان معناست که افرادی که دچار تصادف های شدید می شوند یا به طور جدی بیمار هستند، باید در انتظار بمانند تا نوبت درمان آنها نیز برسد.

نظارت دولتی: دولت کشور پیشرفته کانادا همواره در حال کنترل زندگی مردم می باشد؛ یعنی دولت این کشور از تمامی برنامه های زندگی افراد مانند مدرسه رفتن، اشتغال و یا حتی رفتن به یک رستوران نیز با خبر است اما این موضوع به معنی دیکتاتوری نمی باشد و آزادی کامل در این کشور وجود دارد.

مخارج اقامت: مخارج اقامت و زندگی در کشور کانادا بسیار بالاتر از ایران می باشد اما افرادی که گواهی اقامت این کشور را کسب می کنند و بعد از چند سال سکونت در این کشور شهروند این کشور محسوب می شوند، به راحتی می توانند اقدام به خرید خانه، ماشین و… کنند و یا به عبارتی زندگی برای آن ها آسانتر می شود.

مزایا و معایب مهاجرت به کانادا به جندین بخش اصلی تقسیم می شوند و متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا باید حتما از این مسائل مطلع باشند.

سوالات متداول در خصوص مزایا و معایب مهاجرت به کانادا

در خصوص مزایا و معایب این کشور سوالاتی مطرح می شود که به آن میپردازیم:

مهم ترین مزایای مهاجرت به کانادا کدامند؟ اخذ اقامت دائم در کانادا، اخذ پاسپورت کانادا، اخذ تابعیت کانادا برای فرزندان، فرصت شغلی فراوان، کشور چند ملیتی.

معایب کشور کانادا چیست؟ سخت گیر بودن آفیسر کانادا برای اعطای ویزا به ایرانی ها، سیستم بهداشت عمومی در کشور کانادا نظام بهداشتی سوسیالیستی حاکم می باشد، نظارت و کنترل بالای دولت بر روی زندگی مردم، مخارج اقامت و زندگی در کشور کانادا بسیار بالاتر از ایران می باشد.

آسان ترین راه برای مهاجرت به کانادا برای افرادی که قصد کار در این کشور را دارند، چیست؟ از طریق مهاجرت Express Entry یا همان راه ورود سریع به کانادا، از طریق برنامه PNPs یا همان برنامه های استانی، از طریق ویزای تحصیل در مقاطع کالج های ورود به بازار کار یا مقاطع دانشگاهی، از طریق برنامه AIP برنامه آزمایشی مهاجرت به آتلانتیک

آیا مهاجرت به کانادا ایده خوبی است؟ مهاجرت کانادا یکی از بهترین ها در جهان به حساب می آید زیرا متقاضیان با فرصت های بهتر برای اشتغال و همچنین رشد شخصی روبرو می شوند.

شاخصه های مهم مهاجرت به کانادا کدام است؟ فرصت شغلی بسیار بالا، آزادی، شرایط عالی زندگی و برنامه های اجتماعی متنوع. کشور کانادا مهاجر پذیری بالا دارد زیرا افرادی که مهارت های جدید دارند می توانند در آن ادغام شوند و جامعه را قوی تر کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی