اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980906424045230

 اجلاس اکسپورتکس ایران با معرفی برگزیدگان خاتمه یافت.

صنایع غذایی مهیا پروتئین برنده جایزه عقاب طلایی در اجلاس اکسپورتکس 2019

کد: 13980906424045230

https://bit.ly/37QooMx

، تهران , (اخبار رسمی): صنایع غذایی مهیا پروتئین ، نشان ملی الگوی کیفیت برتر در تولید محصولات غذایی سالم و همچنین تندیس عقاب طلایی و لوح تقدیر اجلاس توسعه صادرات ایران را در اجلاس مشترک توسعه صادرات ایران با نمایندگان تجاری و اتاق های بازرگانی کشورهای منطقه به دست آورد.

صنایع غذایی مهیا پروتئین برنده جایزه عقاب طلایی در اجلاس اکسپورتکس 2019
نشان ملی الگوی کیفیت برتر در تولید محصولات غذایی سالم - تندیس عقاب طلایی

طرح توسعه صنایع غذایی مهیا پروتئین بعنوان بزرگترین پروژه ملی صنعت غذایی کشور واقع در شهرک صنعتی خوارزمی ، با جدیدترین استانداردهای بین المللی ، ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا در حال بهره برداری است.

به گزارش روابط عمومی صنایع غذایی مهیا پروتئین ، بزرگترین اجلاس مشترک سرآمدان تولید و صادرات ایران با نمایندگان تجاری و اتاق های بازرگانی کشورهای منطقه در حالی به کار خود خاتمه داد که این شرکت موفق به کسب نشان ملی الگوی کیفیت برتر در تولید محصولات غذایی سالم ، تندیس عقاب طلایی و لوح تقدیر به خاطر پیشگامی در تامین ، تولید ، بسته بندی و توزیع محصولات پروتئینی و فرآورده های گوشتی شد.

بهزاد درخور مدیرعامل صنایع غذایی مهیا پروتئین ضمن اعلام این خبر گفت: اجلاس مشترک توسعه صادرات ایران با نمایندگان تجاری و اتاق های بازرگانی کشورهای منطقه هر ساله با هدف شناسایی و تقدیر از فعالان اقتصادی و مجموعه‌های موفق‌ و پیشرو در صنعت تولید و صادرات برگزار شده و در پایان آن به برگزیدگان این اجلاس گواهینامه و جوایز بین المللی معتبر اهدا می‌شود.

وی به تلاش‌های انجام شده در مجموعه برای کسب این عنوان اشاره و افزود: بیش از 200 نوع محصول ، اعم از گوشت قرمز ، گوشت مرغ ، ماهی و میگو ، انواع برگر و کباب لقمه ، ناگت ، شنیسل و محصولات فرآوری شده در سبد محصولات مهیا پروتئین وجود دارد که به صورت بسته بندی بشقابی مصرف خانوار و همچنین مصرف رستورانی (عمده) در فروشگاه های زنجیره ای ، تخفیفی و اینترنتی معتبر سراسر کشور عرضه می شوند. در همین راستا مرکز پخش صنایع غذایی مهیا پروتئین با ناوگانی بالغ بر 250 دستگاه ماشین ویژه حمل محصولات تازه و منجمد علاوه بر تهران بیش از نیمی از استان های کشور را پوشش داده و در استان هایی پهناور همچون استان فارس اقدام به احداث سایت در شهر شیراز نموده است تا محصولات مهیا پروتئین هر چه سریعتر در دسترس مشتریان گرامی قرار گیرد. در آینده ای نزدیک نیز سایت های دیگری در کلان شهرهایی مانند اصفهان ، مشهد ، تبریز و دیگر شهرهای ایران عزیز به منظور رفاه حال مشتریان مهیا پروتئین افتتاح خواهد گردید.

در حال حاضر صنایع غذایی مهیا پروتئین توانسته است به عنوان اولین عرضه کننده محصولات پروتئینی بسته بندی شده به روش اتمسفر اصلاح شده MAP گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت محصولات غذایی کشور بردارد.

بهزاد درخور ادامه داد: از کسب این افتخار بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم.

او به تشریح برنامه‌های آتی مجموعه پرداخت و گفت: هم اکنون در حال تکمیل بزرگترین پروژه ملی صنعت غذایی کشور واقع در شهرک صنعتی خوارزمی ، با جدیدترین استانداردهای بین المللی و ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا هستیم که طرح توسعه صنایع غذایی مهیا پروتئین بوده و امکان اشتغالزایی برای 5000 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم را خواهیم داشت. با این پیشرفت ، افزایش ظرفیت تولید روزانه حدود 200,000 تن را داشته که 20% از تولیداتمان را برای صادرات تخصیص خواهیم داد.

گفتنی است اجلاس توسعه صادرات ایران که در تاریخ 26 آبان ماه به میزبانی تهران در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد بزرگترین اجلاس مشترک سرآمدان تولید و صادرات محسوب می شود که نمایندگان تجاری و اتاق های بازرگانی کشورهای روسیه ، ترکیه ، هند ، ازبکستان ، عراق ، قطر ، سوریه ، عمان ، افغانستان و آذربایجان همچنین 900 مجموعه بزرگ تولیدی ، صنعتی و خدماتی سرار کشور در آن شرکت داشتند. در این اجلاس همچنین معاون ریاست محترم جمهور ، وزرای محترم صمت ، راه و شهرسازی ، تنی چند از نمایندگان مجلس شواری اسلامی ، اتاق بازرگانی ایران حضور بهم رساندند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهیا پروتئین

مجتمع صنایع غذایی مهیا پروتئین ، فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه تامین ، تولید ، بسته بندی و توزیع مواد پروتئینی و فرآورده های گوشتی آغاز نموده است. مهیا پروتئین توانسته است به عنوان اولین عرضه کننده محصولات پروتئینی بسته بندی شده به روش اتمسفر اصلاح شده MAP گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت محصولات غذایی کشور بردارد. در حال حاضر نزدیک به 200 محصول متفاوت در سبد محصولات مهیا پروتئین قرار داشته و مصرف کنندگان می‌توانند بسته به نیاز با مراجعه به نزدیکترین سوپرمارکت ، فروشگاه های زنجیره ای ، تخفیفی و اینترنتی معتبر ، محصولات مدنظر خود را خریداری نمایند. شبکه توزیع صنایع غذایی مهیا پروتئین با ناوگانی بالغ بر 250 دستگاه ماشین ویژه حمل محصولات تازه و منجمد علاوه بر تهران بیش از نیمی از استان های کشور را پوشش داده و در استان هایی پهناور همچون استان فارس اقدام به احداث سایت در شهر شیراز نموده است تا محصولات مهیا پروتئین هر چه سریعتر در دسترس مشتریان گرامی قرار گیرد. در آینده ای نزدیک نیز سایت های دیگری در کلان شهرهایی مانند اصفهان ، مشهد ، تبریز و دیگر شهرهای ایران عزیز به منظور رفاه حال مشتریان مهیا پروتئین افتتاح خواهد گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی