اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990320424908679

نمونه‌ای از قرارداد همکاری استارت آپ ها

کد: 13990320424908679

https://bit.ly/3cP1iY5

، (اخبار رسمی): استارتاپ‌ حداقل از دونفر یابیشترتشکیل‌شده‌اند و روابط ورفتارهای افراددراستارت‌آپ‌ها معمولاًبر اساس رفاقت‌ها ودوستی‌هادر بتدا شکل می‌گیردولی پس ازمدتی دوستان صمیمی همکاردر یک استارتاپ به این واقعیت پی خواهندبردکه لازم است روابط آن‌هادرچارچوب سندحقوقی مکتوب شود و سهم و امتیاز هر یک از طرفین مشخص شود.

نمونه‌ای از قرارداد همکاری استارت آپ ها
نمونه‌ای از قرارداد همکاری استارت آپ ها


سند حقوقی مکتوب برای این افراد با عنوان «قرارداد همکاری با عوامل پروژه» و یا «قرارداد شراکت» بیان می‌شود که مجموعه ثبت آی تی یک نمونه قرارداد همکاری اعلام می کند.

قرارداد همکاری

مقدمه

قرارداد حاضر همراه با ضمایم آن که مجموعه‌ای غیرقابل تفکیک است و ازاین‌پس قرارداد نامیده می‌شود، بین …………….. به نمایندگی آقای …………….. به‌عنوان …………….. به نشانی: …………….. که ازاین‌پس کارفرما نامیده می‌شود از یک‌سو آقای …………….. متولد ……………..  به شماره شناسنامه …………… و کد ملی ……………..  محل تولد ……………. به نشانی: ……………. تلفن: …………….. فرزند …………….. فارغ‎التحصیل مقطع …………….. در رشته …………….. از دانشگاه…………….. ؛ که ازاین‌پس مشاور / همکار پروژه نامیده می‎شود، از سوی دیگر، طبق مقررات و شرایطی که در اسناد و مدارک این قرارداد درج شده است منعقد گردید.

پیوست‌ها

الف- شرح خدمات به همراه برنامه زمان‌بندی

ب- پیمان منع افشاء اطلاعات

پ- رزومه و مدرک تحصیلی مشاور

ماده ۱ـ موضوع قرارداد

موضوع قرارداد، عبارت است از: (معمولا موضوع قراردادهای کسب‌وکارهای اینترنتی و نرم‌افزار شامل یک یا چند موضوع زیر است که می‌توان یک یا چند موضوع آن را انتخاب کرد.)

الف-طراحی مفهومی، پایه، تفصیلی و اجرایی؛

ب- مطالعات پیدایش، مطالعات توجیهی و تهیه طرح؛

پ- مطالعات موضوعی، بخشی، جامع و میان بخشی؛

چ- برنامه‌ریزی و کنترل پروژه؛

ح- مهندسی ارزش؛

ژ- مطالعات اقتصادی؛

س- امکان‌سنجی، طراحی و مدیریت سیستم‌ها؛

ط- نقشه‌برداری و ایجاد سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی؛

ظ- ویژه‌سازی، نصب، راه‌اندازی، نگهداری و پشتیبانی بسته‌های نرم‌افزاری؛

غ- معماری اطلاعات، برنامه‌نویسی، پیاده‌سازی، انتقال، پشتیبانی و نگهداری نرم‌افزارهای سفارشی؛

ماده ۲ـ مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت

۱- مبلغ این قرارداد …………….. ریال است که به‌طور ماهانه/ سالانه/ پس از انجام و تحویل کار/ و تائید کارفرما قرارداد به مشاور پرداخت می‌گردد.

۲- در ازای ارائه خدمات مشاور کارفرما به میزان …………….. درصد از سهام/سهم الشرکه شرکت …………….. به شماره ثبت …………….. را به مشاور منتقل می‌نماید.

ماده ۳ـ مدت قرارداد

مدت قرارداد …………….. از تاریخ امضاء طرفین است.

ماده ۴- تعهدات طرفین

۴ـ۱ـ تعهدات مشاور

الف- مشاور متعهد است مطابق با شرح خدمات پیوست قرارداد، خدمات موضوع قرارداد را به‌طور کامل انجام دهد.

ب – مشاور متعهد است نسبت به ارائه پیشرفت کار به‌صورت برگزاری جلسات با کارفرما اقدام نماید.

پ – اطلاعات و اسناد و مدارکی که به‌منظور اجرای قرارداد در اختیار مشاور قرار می‌گیرد و یا در اجرای خدمات موضوع این قرارداد تحصیل می‌نماید متعلق به کارفرما بوده و مشاور بایستی آن‌ها را همواره محرمانه تلقی و در حفظ و نگاه‌داری و اعاده به‌موقع آن‌ها دقت نماید و در این راستا مفاد پیمان منع افشا اطلاعات میان طرفین جاری است و در صورت تخلف و امتناع ورود خسارت به کارفرما مکلف به جبران آن است. تشخیص تخلف و امتناع با کارفرما است همچنین بایستی مقررات ایمنی را مانند سایر کارکنان رعایت نماید.

۴ـ۲ـ تعهدات کارفرما

ب – کارفرما متعهد است پس از تأیید گزارش کار مشاور، نسبت به پرداخت حق‌الزحمه مشاور/ انتقال سهم الشرکه/سهام حداکثر ظرف مدت …………….. روز اقدام نماید.

پ – کارفرما تدابیر و مساعدت‌های لازم را برای تسهیل کار مشاور در مورد خدمات موضوع قرارداد بر اساس درخواست مشاور از قبیل اطلاعات موجود موردنیاز، محل کار را انجام می‌دهد.

ماده ۵ـ حل اختلاف

کلیه اختلافاتی که ممکن است در ارتباط با اجرای قرارداد و ضمایم آن یا نحوه انجام تعهدات و یا مسئولیت‌های مستقیم هر یک از طرفین قرارداد به وجود آید و نتوان از طریق مکاتبه و مذاکره حل‌وفصل نمود، محاکم قضایی در کشور صالح به رسیدگی برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران خواهند بود. در طول رسیدگی به حل اختلاف و صدور رای دادگاه، هیچ‌یک از طرفین حق توقف کار را ندارد.

ماده ۶ـ اقامتگاه

نشانی مذکور در ماده یک قرارداد، اقامتگاه طرفین محسوب می‌شود. در صورت تغییر نشانی، طرفین باید حداکثر ظرف مدت سه روز قبل از تغییر نشانی یکدیگر را مطلع نمایند. در غیر این صورت ارسال هرگونه اوراق اداری قضایی اعم از مرسولات اداری، اخطاریه‌ها و غیره به نشانی‌های فوق‌الذکر ابلاغ شده محسوب می‌شود.

ماده ۷- قانون حاکم و نسخ قرارداد

این قرارداد از هر حیث تابع قوانین و مقررات جاری کشور جمهوری اسلامی ایران است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت برند استارت آپ ها , مدارک مورد نیاز و نحوه دریافت آن می توانید با همکاران ما در ثبت آی تی تماس حاصل فرمائید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت آی تی | SabtIT

ثبت برند تجاری تخصص ماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]